Met GTA IV?quote:
Fucking vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Jos kan ook prima met 1 teelbal!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopen
Nou ja, dan krijg je tog een halv kint :S?quote:
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
*bekijkt random het weer op de Wii*
MORGEN 25 GRADEN?! Met regen
Sws ik woon in beter huis dan jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!
In een villa net buiten Londenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sws ik woon in beter huis dan jij
you wishquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi kinders hebben allemaal girlyfaces hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want iedereen wilt graag in Den Haag wonenquote:
Ik heb mijn baard maar laten staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi kinders hebben allemaal girlyfaces hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |