jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens bobber, ik zou het gewoon proberen te kopen. Letten winkeliers daar überhaupt ooit op?
owhquote:
jep ik lijk 12/13quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je bob wel eens gezien? Hij heeft waarschijnlijk net zoals mij op z'n 20e nog last.Ik krijg nog steeds geen sigaretten mee of een uzo bij de griek. Tyfuslijers.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh je leek toen veel ouder met die schattige krulletjes
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
Oh, lol. het leukste ooit was een rant van één of ander wijf tegen mijn moeder.Ik was 18 en op vakantie met mijn ouders. Dus ik neem op het terras van het hotel met mijn vader een biertje en mijn moeder een wijntje. Dus na een biertje of 3 komt er zo'n pittig kapsel wijf naar onze tafel en begint tegen mijn moeder hoe onverantwoordelijk het was om kinderen te laten drinken en dat het niet uitmaakte dat het vakantie was etc. Dus we beginnen allemaal een beetje te lachen. Ging ze schreeuwen etc en ook tegen de obers (die wel de eerste keer mijn id vroegen trouwens) van ja en de service hier is kloten.
vrouwen met kort pittige kapselsquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
Oh, lol. het leukste ooit was een rant van één of ander wijf tegen mijn moeder.Ik was 18 en op vakantie met mijn ouders. Dus ik neem op het terras van het hotel met mijn vader een biertje en mijn moeder een wijntje. Dus na een biertje of 3 komt er zo'n pittig kapsel wijf naar onze tafel en begint tegen mijn moeder hoe onverantwoordelijk het was om kinderen te laten drinken en dat het niet uitmaakte dat het vakantie was etc. Dus we beginnen allemaal een beetje te lachen. Ging ze schreeuwen etc en ook tegen de obers (die wel de eerste keer mijn id vroegen trouwens) van ja en de service hier is kloten.
Mijn oom is een keer opgebeld, heb je even tijd? Hij: Ja, maar heb toch geen interesse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
Liep een tijdje terug in een winkelstraat in Leiden. Komt er zo'n meisje naar me toe met een WNF jasje aan. Ik dacht al meteen: fuuuuu. Maar haar eerste vraag was: "Ben je al 18? Vast wel toch?" En toen heb ik ja gezegdVolgende keer zeg ik lekker nee, dan hoef ik niet het hele goede doel praatje aan te horen
Dat heb ik aan de telefoon, omdat ik redelijk als mijn moeder klink.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
Liep een tijdje terug in een winkelstraat in Leiden. Komt er zo'n meisje naar me toe met een WNF jasje aan. Ik dacht al meteen: fuuuuu. Maar haar eerste vraag was: "Ben je al 18? Vast wel toch?" En toen heb ik ja gezegdVolgende keer zeg ik lekker nee, dan hoef ik niet het hele goede doel praatje aan te horen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat heb ik aan de telefoon, omdat ik redelijk als mijn moeder klink.
Ja mevrouw, dit is de belastingdienst, we hebben vernomen blablablablabla.
Half uur later.
Ik: Ja me moeder is boodschappen aan het doen, dit is haar zoon moet ik een bericht doorgeven?
Ik denk dat ik een wijvenstem hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Btw, of jij hebt een wijvenstem, of je moeder heeft een mannenstem HAHA
Ey plex jij hebt toch PS3?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand dacht dat ik van 92 afkwam laatst terwijl ik duidelijk 95 zei
Ik heb wel eens als ik een telefoontje verwacht dat ik opneem met 'Met geile sjaak' of zo. En dat het dan één of andere instelling is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Half uur later.
Ik: Ja me moeder is boodschappen aan het doen, dit is haar zoon moet ik een bericht doorgeven?
Ik krijg al de baard in mijn keelquote:
Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Half uur later.
Ik heb wel eens gedaan alsof ik de belastingdienst was, belde iemand van me familie met veel schulden bij de belastingdienst. Ik heb iemand nog nooit zo hard horen schrikkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens als ik een telefoontje verwacht dat ik opneem met 'Met geile sjaak' of zo. En dat het dan één of andere instelling is.
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenWas altijd leuk met telefoon opnemen als mijn moeder belde. Dan zeiden we onze naam niet en dan was het na een tijdje: "Lies, heb ik jou nou aan de telefoon of niet?" En dan was het mijn broertje
Of een keer riep ze naar boven, was het: "Komen jullie eten?" Ik hard roepen: "Nee!" Werd ze boos op mijn broertje
Hij schijnt ergens op mij te lijken, dus ik denk niet dat je dat aankunt...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.
Pa: Hey Erna (Naam van me moeder)
Ik: Nee pa met je zoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |