Wil je nóg stoerder worden dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.xead.nl/hoe-wo(...)t-schoolplein-deel-1
Huh maar je was toch 27 zei je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
Datdus, kom morgen ff meeten en haal dan COD voor me, ik ben nog geen 18
Koop 't op steam!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
Datdus, kom morgen ff meeten en haal dan COD voor me, ik ben nog geen 18
PS3quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Geduld hebben Bobberd, voor je 't weet ben je volwassen en dan mag je het spelen
Btw, kun je het niet gewoon downloaden
quote:
PS3quote:
JA! Eh, nee ik heb het voor de pc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb GTA IV Liberty City op PS3, kan ik nu online met mensen die GTA IV hebben op PS3?
Heb je bob wel eens gezien? Hij heeft waarschijnlijk net zoals mij op z'n 20e nog last.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens bobber, ik zou het gewoon proberen te kopen. Letten winkeliers daar überhaupt ooit op?
Ja sommige wel. Moest toen ik 22 was nog een ID laten zien om The Settlers 7 te kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens bobber, ik zou het gewoon proberen te kopen. Letten winkeliers daar überhaupt ooit op?
Sims was gewelddadigquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
Hmmm... dan heb ik of nooit gewelddadige spelletjes gekocht of gewoon geluk gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |