Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat heb ik aan de telefoon, omdat ik redelijk als mijn moeder klink.
Ja mevrouw, dit is de belastingdienst, we hebben vernomen blablablablabla.
Half uur later.
Ik: Ja me moeder is boodschappen aan het doen, dit is haar zoon moet ik een bericht doorgeven?
Ik heb wel eens gedaan alsof ik de belastingdienst was, belde iemand van me familie met veel schulden bij de belastingdienst. Ik heb iemand nog nooit zo hard horen schrikkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens als ik een telefoontje verwacht dat ik opneem met 'Met geile sjaak' of zo. En dat het dan één of andere instelling is.
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenWas altijd leuk met telefoon opnemen als mijn moeder belde. Dan zeiden we onze naam niet en dan was het na een tijdje: "Lies, heb ik jou nou aan de telefoon of niet?" En dan was het mijn broertje
Of een keer riep ze naar boven, was het: "Komen jullie eten?" Ik hard roepen: "Nee!" Werd ze boos op mijn broertje
Hij schijnt ergens op mij te lijken, dus ik denk niet dat je dat aankunt...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.
Pa: Hey Erna (Naam van me moeder)
Ik: Nee pa met je zoon
Met GTA IV?quote:
Fucking vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Jos kan ook prima met 1 teelbal!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopen
Nou ja, dan krijg je tog een halv kint :S?quote:
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
*bekijkt random het weer op de Wii*
MORGEN 25 GRADEN?! Met regen
Sws ik woon in beter huis dan jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!
In een villa net buiten Londenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sws ik woon in beter huis dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |