quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh god wat een ramp waren de tweede tot en met de vierde klas, iedereen had 'met minstens vijftig wijven geslapen'
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, dat was zo simpel toen
Feitelijke aantallen vermenigvuldigen met vijf tot tien
10x 0 is nog steeds 0quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, dat was zo simpel toen
Feitelijke aantallen vermenigvuldigen met vijf tot tien
Toegegeven. Maar dat durfde ook weer niemand toe te gevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Bij de meeste zal het toch echt gewoon 0 zijn hoor.
Niet eerst deze gezien hebben.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toegegeven. Maar dat durfde ook weer niemand toe te geven
quote:
Wel eerst de worst opeten en dan pas Grolsch, anders weet je nooit wat je met die worst doet onder invloed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens, Grolsch dus in de aanbieding, maar groningse metworst ook
Score!
Ik heb toen met die c1000 actie 12 kratten ofzo gekocht dus wij hebben nog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel eerst de worst opeten en dan pas Grolsch, anders weet je nooit wat je met die worst doet onder invloed.
Wat, jullie hebben nog van de vorige actie over?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb toen met die c1000 actie 12 kratten ofzo gekocht dus wij hebben nog.
wat doe je me aan man?!quote:
Is het omdat die zwart is? Want dat zou racistisch zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Lorrelies het volgende:
Wil iemand tegen Drumpie zeggen dat zijn UI scary is? ʘ.ʘ
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Lorrelies het volgende:
Wil iemand tegen Drumpie zeggen dat zijn UI scary is? ʘ.ʘ
Nee, die ogenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is het omdat die zwart is? Want dat zou racistisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |