Huh wat wat wat? Met wat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geen gefeli maus TT? Oké, geen taart voor jullie.
Shame on you..quote:
Moeten we hem wel snel vol baggeren voor de taart op isquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maus is geslaagd. Misschien had ik toch de TT moeten bedenken
Muiske... volgende TT oke?
Haha bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef Easymodo het volgende:
Weet ik veel; verwacht dan ook niet dat ik de hele topic lees.
Bij deze, gefeliciteerd Maus!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
6 delen door 3 is 2, en 2 maal 3 is 6!
En dan draaien we het getal om: 362. 6 delen door 2 is 3, en 3 maal 2 is nog steeds 6!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
6 delen door 3 is 2, en 2 maal 3 is 6!
Wtf,quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Easymodo het volgende:
Manly spam:
ATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA
70's anime muziek:quote:
Waarom heb je speciaal een apart plaatje van 1000x1000 gemaakt terwijl je de grootte gewoon in de [img=1000] tag kan zetten? Bijvoorbeeld:quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is tijd voor post je favoriete AMV![]()
Edit; dit is wel een spoiler voor degene die geen Naruto kijken
Maar dat kan bij andere plaatjes dus wel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom heb je speciaal een apart plaatje van 1000x1000 gemaakt terwijl je de grootte gewoon in de [ [url= tag kan zetten? Bijvoorbeeld:
[img]http://i.fokzine.net/s/emo.gif]afbeelding[/url] ]
Wat? Sinds wanneer kun je niet meer smilies op deze manier embedden?
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar dat kan bij andere plaatjes dus wel?
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna die solo genailed van Waking the Demon, van Bullet for my Valentine
tof! Ik heb deze vroegah geleerd, maar het ging me net te snelquote:
das toch niet een computer, maar een doodgewone typemachine?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef Klipnap het volgende:
IBM Typemachine voor de liefhebber!
Wie wil tijdreizen?![]()
Daarom staat er toch ook "typemachine"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
das toch niet een computer, maar een doodgewone typemachine?
Maar steins;gate gebruikte een ibm computer... Of Klipnap moet het ergens anders over hebben waar ik niks van af weet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarom staat er toch ook "typemachine"?
Laat maar ik snapte bijna niets van het gedoe met die computer in Steins;Gate. Niet dat het veel afdeed aan de bazigheid van de serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar steins;gate gebruikte een ibm computer... Of Klipnap moet het ergens anders over hebben waar ik niks van af weet.
einde seizoen,quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
De laatste Sakamichi en Nyaruko-san zijn kennelijk uit.
Er viel weinig aan te snappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Laat maar ik snapte bijna niets van het gedoe met die computer in Steins;Gate. Niet dat het veel afdeed aan de bazigheid van de serie.
stukje lekkerbek bij de vistent op hoek LvM en azaliastraatquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Komt lekker van de Haagsche markt ,bij viskraam Greef: Nieuwe haring klein (zelf schoonmaken),6 voor ¤5.En ik kreeg 1 gratis erbij.En andere kramen hebben inktvissen![]()
Een grote nieuwe haring is bij hun(Greef dus) zelfs ¤1.25 per stuk of 5 voor 5¤.,bij andere is dat 4 voor ¤7 of ¤10(~2¤ per stuk).
Okquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er viel weinig aan te snappen.
Ze hadden een pc nodig om bepaalde dingen te decoderen. That's it.
Ik ben niet zo'n zoetekauw fanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Klipnap het volgende:
Ah, wat ben ik blij met de vriendin die mij een snoeppot vol met jellybeans heeft gegeven. Heerlijk met anime
Waar??quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
stukje lekkerbek bij de vistent op hoek LvM en azaliastraat
The fuckquote:
Om echt van Nyaruko te genieten moet je http://nyaruref.blogspot.nl/ erbij houden. Er zitten te veel verwijzingen in naar andere seriesquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb hem zelf nog niet gezien:
Best aanstekelijk. Wordt dit dan toch een moe topic?
lol, zelfs een referentie naar deze koning?: http://2.bp.blogspot.com/(...)600/arino_gaming.jpgquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Om echt van Nyaruko te genieten moet je http://nyaruref.blogspot.nl/ erbij houden. Er zitten te veel verwijzingen in naar andere series
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godverdomme, ik ga ff lekker een uurtje pitten, gaat dat kut kind van hiernaast weer zitten ragen omdat hij niet kan winnen met Call of Duty..
Ik rage hem eigenlijk alleen bij Touhou. Heel soms ook bij Osu!. Ik ram dan even op m'n toetsenbord en het is weer goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nee hij is echt erg Klipnap, hoor je hem zo schelden ''I FUCKED YOUR MOM'S PUSSY LAST NIGHT IT WAS DELICIOUS SHE WAS BEGGING FOR MORE'' en dat soort uitspraken. Zeker een héle slechte dag, want hij raged echt nooit tijdens het gamen
Ik heb ergens in de herfst een aflevering gekeken voor de lol. Zelfs raw begreep ik het nog, want die verhaallijn was zo slapquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
"Ik ben Yi Long, en ik heb een probleem..."
Zojuist 30GB aan Pocket Monsters (Best Wishes) anime binnengehaald...
Ash heet daarin trouwens Satoshi...
En dat slaat weer op de maker, Tajiri Satoshi. Gary heet volgens mij Shigeru, van Miyamoto Shigeru.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee wat de kwaliteit is van de serie, maar ik wilde gewoon eens kijken hoe het was met de originele stemmen, en als ik over een aantal jaren kinderen heb, dan wil ik ook gewoon wat HDD's vol hebben staan met leuke anime voor ze (in de originele taal...)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ergens in de herfst een aflevering gekeken voor de lol. Zelfs raw begreep ik het nog, want die verhaallijn was zo slapEen of andere jongen met een camera wilde hertenpokemon fotograferen voor zijn vader ofzo en toen zag hij toevallig samen met Ash al die herten.
En Brock is weg dus dit seizoen is soberzo kansloos
Thanks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En dat slaat weer op de maker, Tajiri Satoshi. Gary heet volgens mij Shigeru, van Miyamoto Shigeru.
Hoeveel eps dan??quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
Je keek teveel naar de 4Kids Engels versie,met heel wat censuur!quote:
86 eps ofzo...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeveel eps dan??
[..]
Je keek teveel naar de 4Kids Engels versie,met heel wat censuur!
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Klipnap het volgende:
Pokemon was een essentieel onderdeel van mijn jeugd. Gewoon reizen met al die bomen en grasvelden etc, kamperen met rijstballen, en natuurlijk iedereen met problemen helpen en aan het eind van de aflevering met een zonsondergang terugzwaaien
ik bedenk me net hoe raar het is dat ze 's avonds het dorp verlaten ipv 's ochtends
Die aflevering waarin Misty, Brock en Ash elkaar verlaten bij een kruispunt![]()
![]()
En betaald werk? Hoe zit dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben trouwens geweigerd voor 2(!) vrijwilligerswerk,2e afspraak had afgezegd na een voicebericht en gesprek met collega(1e afspraak dus).![]()
![]()
Ze moeten het wel heel goed hebben, mensen afwijzen voor vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben trouwens geweigerd voor 2(!) vrijwilligerswerk,2e afspraak had afgezegd na een voicebericht en gesprek met collega(1e afspraak dus).![]()
![]()
WAT DOE JEquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Klipnap het volgende:
ik bedenk me net hoe raar het is dat ze 's avonds het dorp verlaten ipv 's ochtends
Ik keek de eerste paar seizoenen volgens mij intensief tot Johto. Daarna bijna niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze moeten het wel heel goed hebben, mensen afwijzen voor vrijwilligerswerk.
[..]
WAT DOE JE
Heb een tijdje gehad dat ik het elke dag keek, maar alleen Kanto. Ik was meer van de games.
Dat is rot, waar was dat dan voor? Ik ben vandaag aangenomen als medewerker voor de ombudsman te apeldoorn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Misschien moet je, je beeld van vrijwilligerswerk eens herzien, want het is niet alleen maar koffie zetten en met oudjes praten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze moeten het wel heel goed hebben, mensen afwijzen voor vrijwilligerswerk.
Als ik er weer zin in hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Wanneer ga je weer EVA kijken, Klipnap?
Waarom? 100% dat die clown eraan gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Kutaccel World. Volgens mij wil ik het niet eens meer kijken sinds die kutclown in beeld is.
Gelukkig wel. Kutclown. Ik haat hem.quote:
Ik kijk het nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grgr
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grgr![]()
[..]
Gelukkig wel. Kutclown. Ik haat hem.
[..]
Ik kijk het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grgrquote:![]()
[..]
Gelukkig wel. Kutclown. Ik haat hem.
[..]
Ik kijk het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grgrquote:
Gemenerik!
Lees: Ik heb een topic in SEX geopend. Kom erheen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een topic in SEX geopend. Wat voelt dat ongemakkelijk
Lees: Plaats een reactie over hentai in mijn topic in SEX.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lees: Ik heb een topic in SEX geopend. Kom erheen.
Dat is de Klipnap-methodequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lees: Plaats een reactie over hentai in mijn topic in SEX.
neequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:29 schreef Klipnap het volgende:
Zou Misato-san episode zeven overleven? Hihi het rijmt
Ik gok van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je liet me schrikken
Ze deed helemaal niets. Oh wacht ik heb nog 3 minuten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van Rei deze episode?
Oh, nevermind. Ik dacht dat je bij episode 6 wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze deed helemaal niets. Oh wacht ik heb nog 3 minuten.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, nevermind. Ik dacht dat je bij episode 6 was
Hihi. Ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:38 schreef Klipnap het volgende:
Volgende episode komt Asuka!
[..]
[ afbeelding ]
't is een stom wijf... verwacht niks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:38 schreef Klipnap het volgende:
Volgende episode komt Asuka!
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
't is een stom wijf... verwacht niks.
wat doet die man van wie je het gezicht niet ziet op zijn kopquote:
Oh da's deze knakkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat doet die man van wie je het gezicht niet ziet op zijn kop
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]!!!
Ze is bijna de uitvinder van tsundere te noemen.
Sorryquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haal die foto van mij en m'n moeder eens snel offline
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
kan een beeld op tv op jonge leeftijd, je leven tekenen?
Wat is er met deze gozer aan de hand
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Gewoon niet te veel aandacht geven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Arashimashou het volgende:
Rossiu is echt een van de grootste klootzakken uit de animegeschiedenis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb dus nog niet echt zin om te leren voor een tentamen.
Maar ik weet ook niet echt iets anders te doen
Noem onder de streep dingen die leuker zijn dan leren
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viel me ook al op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
Voor iemand die in Duitsland heeft gewoond spreekt Asuka wel erg belabberd Duits.
Haar grote collectie. Niet te veel op letten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef AnimeFan het volgende:
Bedankt
Klipnap wat is dat voor plaatje
Nee hoor, ik download dit soort plaatjes nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar grote collectie. Niet te veel op letten.
Smoesjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, ik download dit soort plaatjes nietIk zocht gewoon op Asuka Shinji plugsuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn best veel versies van Fly Me To The Moon. De vorige was door Asuka gezongen volgens mij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
Fly Me To The Moon heeft opeens een sambabalversie?
Dat heet bossa nova, ook een vorm van jazz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
Fly Me To The Moon heeft opeens een sambabalversie?
Het is een liedje uit 1954. Een best bekend nummer gecovered door heel veel artiesten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
Maar ze hebben dus gewoon een nummer van Frank Sinatra gepakt?
quote:The song has been covered by many artists for the ending theme of the Japanese anime series Neon Genesis Evangelion and the feature films based on the series, for more than 31 versions.
Congratulations.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een liedje uit 1954. Een best bekend nummer gecovered door heel veel artiesten.
Frank Sinatra heeft het ook gecovered. En voor NGE is het ook door meerdere mensen gecovered
Dit vind ik een hele mooie versie
Deze is ook wel leuk:
Leuk weetje:
[..]
Fucking fucking kut clown.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Kutaccel World. Volgens mij wil ik het niet eens meer kijken sinds die kutclown in beeld is.
Succes met episode 7.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
Oh, Klipnap. Ik kan niet wachten tot je op het moment bent dat EVA meer de psychologische kant op gaat.
Ik heb ook besloten dat ik EVA ditmaal opnieuw ga kijken. Misschien dit keer met m'n ouders.
Vanaf episode 16. 15 is al een beetje de psychologische kant van Misato, maar nog niet zo prominent als vanaf episode 16.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Succes met episode 7.
Vanaf waar is de psychologische kant?
En als hij niet depri werd gingen ze lekker door met random Angels vernietigen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanaf episode 16. 15 is al een beetje de psychologische kant van Misato, maar nog niet zo prominent als vanaf episode 16.
Oh wacht, episode 14 is ook een beetje psychologisch met Rei. Je kunt zeggen dat ze vanaf episode 14 echt die andere stap maken. Op dat moment is Anno (de regisseur) ook depressief geworden.
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En als hij niet depri werd gingen ze lekker door met random Angels vernietigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook kom je tegen wat die AT-fields eigenlijk inhouden. Daar is best goed over nagedacht allemaal
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 21:57:35 ]
Het spijt me zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Klipnap het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUU
waarom
Niet gerelateerd plaatje:
[ afbeelding ]
Ik bedoel waarom plaats je die spoiler?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me zo
En waarom? Daar kan ik je makkelijk antwoord op geven, maar ik denk dat het beter is als ik m'n mond houd
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom plaats je die spoiler?Een vriend van me had het niet meegekregen tijdens het kijken van de serie, dus die schrok zich ook een hoedje toen ik het hem had verteld. Vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat nog over die ene spoiler, dus dit is geen nieuwe spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kon het gewoon niet laten, sorry.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 22:42:41 ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me had het niet meegekregen tijdens het kijken van de serie, dus die schrok zich ook een hoedje toen ik het hem had verteld. Vandaar.
Dit gaat nog over die ene spoiler, dus dit is geen nieuwe spoiler:Kut-GendouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kon het gewoon niet laten, sorry.![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet wat dat inhoudt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Nu weet je ook waarom hij geen probleem heeft met dat Human Instrumentality Project
Ok, daar kom je nog wel achter. Ik zal niets meer spoilen, al is spoiler-tags lezen ook een beetje eigen verantwoordelijkheid natuurlijk..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dat inhoudt.
GEEN SPOILERS TOT AFLEVERING 7 AUB
Lekker hip.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, daar kom je nog wel achter. Ik zal niets meer spoilen, al is spoiler-tags lezen ook een beetje eigen verantwoordelijkheid natuurlijk..
De laatste arbeider... Wat een hel moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef SunTzu het volgende:
Ik kom er net achter dat Avatar the last airbender een vervolg heeft die The Legend of Korra heet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De laatste arbeider... Wat een hel moet dat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we animetitels letterlijk vertalen en kijken waarom ze geen sense maken.
Fullmetal Alchemist: Edward is niet helemaal van metaal.
Angel Beats: Gaat niet over het in elkaar slaan van engelen.
etc. etc.
Haha, die Dolanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Klipnap het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUU
waarom
Niet gerelateerd plaatje:
[ afbeelding ]
Hoeft niet! vrijwilligerswerk baan was: hulp kookclub en e-maatje. Gelukkig heb ik nog 2 andere plekkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En betaald werk? Hoe zit dat?![]()
Ik zou echt wat proberen aan je ritme te doen.
Dat is ook niet de bedoeling!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:16 schreef AnimeFan het volgende:
Pokemon (Pocket Monsters)
Ze passen helemaal niet in je broekzak :/
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:16 schreef AnimeFan het volgende:
Pokemon (Pocket Monsters)
Ze passen helemaal niet in je broekzak :/
Oh, oké. Hoe zit het eigenlijk met je opleiding? Van plan om die nog af te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet! vrijwilligerswerk baan was: hulp kookclub en e-maatje. Gelukkig heb ik nog 2 andere plekken
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja dutje was lekker
Waarom is er dan niet gekozen voor een andere titel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling!
Een Pokéball past wel in je pocket.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet gekozen voor een andere titel?
Tuurlijk,wilde deze schooljaar mijn opleiding(medewerker beheer ICT nivo 3) hervatten,fucking gasten van Mondriaan ICT Den Haag hebben nooit antwoord gegeven!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lucky Star gaat niet over een ster met mazzel.
[..]
Oh, oké. Hoe zit het eigenlijk met je opleiding? Van plan om die nog af te maken?
Balen manquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk,wilde deze schooljaar mijn opleiding(medewerker beheer ICT nivo 3) hervatten,fucking gasten van Mondriaan ICT Den Haag hebben nooit antwoord gegeven!![]()
I know.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man
Misschien moet je een keer langsgaan?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:06 schreef AnimeFan het volgende:
HET IS VANDAAG WEER CAPSLOCKDAG!ER IS AL EEN TOPIC OVER IN ONZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht, toch niet die op de tinwerf he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk,wilde deze schooljaar mijn opleiding(medewerker beheer ICT nivo 3) hervatten,fucking gasten van Mondriaan ICT Den Haag hebben nooit antwoord gegeven!![]()
Hoe weet je dat?Je woont toch niet in Den Haag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht, toch niet die op de tinwerf he?
daar heb ik de leraren zowat onderwezen
maar toegegeven: een boel van de docenten waren prima gozers. en een aantal hadden ook echt verstand van zaken
ik heb daar op school gezeten nog voordat ze naar de tinwerf verhuisde (toen zaten ze in delft, aan de brasserskade), 1 jaartje op tinwerf meegedraaid..quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Je woont toch niet in Den Haag?
1 van de leraren was Congolees.
[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 28-06-2012 01:32:39 ]
Kan kloppen! Pquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar op school gezeten nog voordat ze naar de tinwerf verhuisde (toen zaten ze in delft, aan de brasserskade), 1 jaartje op tinwerf meegedraaid..
De enige naam die mij zo snel te binnen schiet is van Sassen, maar die zal inmiddels wel met pensioen zijn..
leuke tijd gehad daar hoor... regelmatig in de lessen red alert 2 en generals gespeeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan kloppen! P
* Blue_Panther_Ninja is nu haring aan het schoonmaken
whahahah,the fuck!quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
leuke tijd gehad daar hoor... regelmatig in de lessen red alert 2 en generals gespeeld
en daar heb ik de eerste voeding opgeblazen zien worden
ik weet nog steeds niet wat die persoon heeft gedaan met dat bordje maar op een gegeven moment zei de boel boem en gaf het leuke lichtflitsen..quote:
Aankomende weekend is het 3 jaar geleden dat het bij mij gebeurde!quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat die persoon heeft gedaan met dat bordje maar op een gegeven moment zei de boel boem en gaf het leuke lichtflitsen..
beetje jammer dat ik er nogal dicht opzat en mij dus de tering schrok
Wat heb je met datums man?quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aankomende weekend is het 3 jaar geleden dat het bij mij gebeurde!
Gewoon, valt op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Persoonlijk veel.![]()
hoezo?
Jij bent niet de enige,hoor ik al jaren(bijna 12,5 om precies te zijn) van mensen!quote:
Ik kan niet slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige,hoor ik al jaren(bijna 12,5 om precies te zijn) van mensen!
Moet je niet slapen??
Ik heb al vakantie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vakantie komt vroeg bij jou!!
Ik heb een theorie dat mensen zoals jij gewoon dagboeken met gebeurtenissen en data bijhouden, of dingen manipuleren om op bepaalde makkelijk te onthouden dagen te laten gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige,hoor ik al jaren(bijna 12,5 om precies te zijn) van mensen!
Moet je niet slapen??
Ik hou geen dagboek,nog nooit gedaan!quote:Op donderdag 28 juni 2012 04:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb een theorie dat mensen zoals jij gewoon dagboeken met gebeurtenissen en data bijhouden, of dingen manipuleren om op bepaalde makkelijk te onthouden dagen te laten gebeuren.
Als u bevestigend wilt antwoorden toets 'nul' en vervolgens op 'invoeren', wilt u ontkennend antwoorden toets dan 'hekje' en vervolgens op 'invoeren'.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-06-2012 05:08:53 ]
Hmm. Niet iets waar ik normaal gesproken naar luister... maar wel oke.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef Qunix het volgende:
DJ Sharpnel - StrangeProgram by Sefffy
DjKnuX - DoKomi 2012 Set (01.06.2012) by DjKnuX
Iets minder hard met jpop enzo
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef Klipnap het volgende:
Fuck off met jullie capslock![]()
Ik ga weer anime kijken.
ANDERHALF JAAR?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef .Cake. het volgende:
wHUZAAAA!
iS HET ECHT INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY? wANT ANDERS ZIJN WE NATUURLIJK NIET HIPSTER!
eINDELIJK WEER TIJD OM SCHOON TE MAKEN, WAT WASJES TE DRAAIEN EN ANIME TE KIJKEN! dRUK, DRUK DRUK GEHAD MET WERKEN. mAAR DAT IS WEL HEEL FIJN NA ANDERHALF JAAR HALF WERKELOOS THUIS TE ZITTEN
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
Zaaaa n kooookuuu na teeeeennnsshiii nooo yoooouuuuu niiii
Ah, het begint.
Met zijn wolvenshirt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Klipnap het volgende:
Het is geen wolvenshirt. Dat lijkt alleen zo in het donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn wolvenshirt.
Hij draagt op dat moment dit shirt:![]()
Anticlimax.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is geen wolvenshirt. Dat lijkt alleen zo in het donker
Hij draagt op dat moment dit shirt:
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat Wanko dat ook doet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen? Een neef en nicht relatie is legaal in Japan. Vandaar dus.
Cultuurshock.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Wanko dat ook doet.
Tsuntsun.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cultuurshock.
Wat vond je trouwens van Asuka?
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsuntsun.
Ze heeft wel gelijk over de rare Japanse gewoonte dat ze op de grond slapen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef mschol het volgende:
waarom ontdek ik pas net dat de taskbar iconen rechts gerangschikt kunnen worden in windows 7?
Oei, nou wij slapen wel 40cm hoger dan dat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsuntsun.
Ze heeft wel gelijk over de rare Japanse gewoonte dat ze op de grond slapen.
wat is er mis met de 330 CL versie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:16 schreef robin007bond het volgende:
Coca Cola® heeft nu ook blikjes van 250ml.
Alleen bij de Albert Heijn te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron? Voor Sankarea heb ik Google verfaal losgelaten op de Japanse wikipedia pagina voor incest en daar kwam in een soort ongrammaticaal fopengels uitgerold dat neef-nicht huwelijken illegaal zijn tenzij algemeen geaccepteerd door de gemeenschap.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen? Een neef en nicht relatie is legaal in Japan. Vandaar dus.
Te weinig inhoudquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wat is er mis met de 330 CL versie?
Moet ik even naar op zoek. Maar ik meen het ergens te hebben gelezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bron? Voor Sankarea heb ik Google verfaal losgelaten op de Japanse wikipedia pagina voor incest en daar kwam in een soort ongrammaticaal fopengels uitgerold dat neef-nicht huwelijken illegaal zijn tenzij algemeen geaccepteerd door de gemeenschap.
Ja, dat dus...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, dit kan ik niet volgen.
330cl = 3.3 liter. 33cl = 0.33 liter
250ml = 25 CL = 0.25 liter
Dus wat is er zo goed aan dit kleinere blikje?
Ssst. Ik ben een Coca Cola fanboy en zit hier met een boner elke keer als er wat nieuws komt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, dit kan ik niet volgen.
330cl = 3.3 liter. 33cl = 0.33 liter
250ml = 25 CL = 0.25 liter
Dus wat is er zo goed aan dit kleinere blikje?
Waarom reageerde je dan op mij metquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Ik ben een Coca Cola fanboy en zit hier met een boner elke keer als er wat nieuws komt.
quote:
Pepsiquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Ik ben een Coca Cola fanboy en zit hier met een boner elke keer als er wat nieuws komt.
Omdat hij zich heeft vergistquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan op mij met
[..]
Ik wil het graag ven hem horen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pepsi
[..]
Omdat hij zich heeft vergist
Het is jaren geleden dat ik met het metrisch stelsel moest werkenquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is jaren geleden dat ik met het metrisch stelsel moest werken
Een hele domme vergissing dus
Ja, want dat is wat er mis is aan die afbeelding.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoveel ruimte voor een neus, en dan slechts een klein streepje als neus.
Pepsiquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pepsi mag zich geen cola noemen. Zoete meuk zonder smaak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triela“An interesting thing is a good thing.”
Als een 30 jarige naar zo'n con gaan? Bleuh, daar ben ik toch wel te oud voor geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ga je ook naar Tsunacon?
Je bent toch nog 29? Dacht ik?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als een 30 jarige naar zo'n con gaan? Bleuh, daar ben ik toch wel te oud voor geworden.
Er zijn ook een hoop mensen van jouw leeftijd hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als een 30 jarige naar zo'n con gaan? Bleuh, daar ben ik toch wel te oud voor geworden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop mensen van jouw leeftijd hoor.
Toen ik die dakimakura kocht zei een 40-jarige man tegen me: "Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik heb er 4 van liggen." o.i.d.!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik die dakimakura kocht zei een 40-jarige man tegen me: "Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik heb er 4 van liggen." o.i.d.!!!
oktober word ik helaas 30, ik bereid me al psychisch erop voor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent toch nog 29? Dacht ik?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Klopt, ik ben al een paar keer geweest en zelfs ook een paar keer meegedaan aan de silent library van de manga kissa. Maar je blijft een vreemde eend in de bijt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt je bestand ook echt 'awwww.png' genoemdquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Puppy'squote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt je bestand ook echt 'awwww.png' genoemd
Hihi. Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ETC.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi. Ok.
Elfen Lied spoiler:Dat kun je zeggen voordat je de spoiler plaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ETC.![]()
Ach, het is niet onverwacht.
Nou, eigenlijk... het is best wel bruut (in de negatieve zin van het woord). Fijn bijverschijnsel is dat je het steeds minder erg vindt dat er mensen sterven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen voordat je de spoiler plaatst![]()
Ach, het is niet onverwacht.
Bij Latijn keken we een powerpoint van de resten van Pompeii.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk... het is best wel bruut (in de negatieve zin van het woord). Fijn bijverschijnsel is dat je het steeds minder erg vindt dat er mensen sterven.
dat geldt voor alles wat geen cocacola is eigenlijk..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pepsi mag zich geen cola noemen. Zoete meuk zonder smaak
Exact.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geldt voor alles wat geen cocacola is eigenlijk..
veel vind ik wel drinkbaar, maar het echt een stuk minder lekker als originele cocacola
dat zeker, tandartsen zullen daardoor overuren draaienquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook zo veel werkgelegenheid dankzij Coca Cola
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeker, tandartsen zullen daardoor overuren draaien
zowel light als zero hebben een rare nasmaak..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Ze hebben ook Coca Cola Light en Zero. Daarnaast zijn ze altijd al sponsor van sportevenementen geweest en moedigen ze een gezonde levensstijl ook aan.
Eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zowel light als zero hebben een rare nasmaak..
light zorgt (iig bij mij) voor veel slijm/speeksel productie
en zero heeft niet de "kick" de regular wel heeft (maar is wel beter t.o.v. light)
coca/fanta/7up wissel ik het liefst af..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef Arashimashou het volgende:
Niet dat ik niet van coca cola hou hoor, het liefst wissel ik Pepsi en Coca af.
Ach joh, in Colombia zijn ze daar echt niet de enige. Daarnaast moeten die labor unions niet zo zeiken. Ze maken onze producten duurderquote:
Hahaha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |