Hallo,
Het klinkt allemaal vreemd maar ik vind het leuk dat ze aan me "capuchon" trekken. Het gevoel van lichte spanning tegen de keel vind ik gewoon fantastisch. Daarom heb ik dan ook een echte capuchon obsessie. Als ik een meisje zie met een capuchontrui aan dan wordt ik geil en wil ik aan haar capuchon trekken. of ik hoop stiekem dat iemand aan me capuchon trekt.
Wat vinden jullie van dit gedrag? Velen zeggen op andere fora dat ik moet me laten behandelen door een psycholoog
Maar ik wil eens de mening van een gemiddelde fokker. Moest ik ooit in een hele diepe put zitten en ik wil zelfmoord plegen dan zal het zeker met de capuchon zijn, door aan een hoge balk te hangen of haak.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo