abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:44:19 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_113202171
Wie is er fan van de capuchon?

post het hier :P

Capuchon

Een capuchon of kap is een gekromde flap die aan de kraag van een jas , trui of aan een T-shirt kan zitten. De capuchon kan over het hoofd worden getrokken om in geval van regen het kapsel droog te houden. Ook kan een capuchon dienen ter bescherming tegen de kou of ter vermomming.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_113202379
Vanmiddag tufte er een jongen met een capuchon de buschauffeur in zijn gezicht omdat hij niet mee mocht met een neppe ovchip kaart
pi_113202437
Vind capuchons leuk, maar je moet ze niet te pas en onpas over je hoofd doen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:50:50 #4
Belg
pi_113202451
Er is een verschil tussen de "brave" capuchonjongen en de "stoute" capuchonjongen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:51:00 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_113202504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een verschil tussen de "brave" capuchonjongen en de "stoute" capuchonjongen
Ik verkoop scooterjeugd graag klappen voor de ogen van hun vriendinnetjes.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:53:01 #7
Belg
pi_113202584
ohja ben 21 en rijd met een auto, en ik ben een capuchonfreak
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:53:19 #8
Belg
pi_113202603
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef TNA het volgende:
Ik heb er ook eentje op m'n vuilniszak.
moet ik huilen?
pi_113202926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
ohja ben 21 en rijd met een auto, en ik ben een capuchonfreak
Rijd jij met een automobiel?
pi_113203073

Bij sommige winkels mag je niet eens naar binnen als je een capuchon draagt..
🐱
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 20:15:22 #11
Belg
pi_113203876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]

Bij sommige winkels mag je niet eens naar binnen als je een capuchon draagt..
respect!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')