SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ik doe meequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Cliffy het volgende:
Wie doen er allemaal mee met die Gears coop dan en wie heeft de easymode insane mutators?
Die witte duifjes heb ik nog ooit gehad op i love technoquote:
Ah heb die dingen nog nooit aangeraaktquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die witte duifjes heb ik nog ooit gehad op i love techno
Shit is relaxed zo'n 2/3 keer per jaar net zoals paddo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb die dingen nog nooit aangeraakt
Das op Arcade, ik neem aan dat de rest met Story wilt beginnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Cliffy het volgende:
Wie doen er allemaal mee met die Gears coop dan en wie heeft de easymode insane mutators?
Missing out brosephinequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb die dingen nog nooit aangeraakt
Arcade is gewoon story met puntentelling en mogelijkheid tot mutatorsquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Das op Arcade, ik neem aan dat de rest met Story wilt beginnen.
Weet ik, maar toch verschillende achievements.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Arcade is gewoon story met puntentelling en mogelijkheid tot mutatorsPlus je blijft respawnen zolang er nog iemand leeft dus stuk makkelijker als iedereen Insane wil doen
cheevo's schmeevo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch verschillende achievements.
Ze gaat lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja vet man
http://www.dumpert.nl/med(...)a/space_invader.html
Die campaign achievements kunnen volgens mij allemaal gewoon in Arcade gedaan worden..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch verschillende achievements.
Oja, any difficulty, Standard or Arcade.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die campaign achievements kunnen volgens mij allemaal gewoon in Arcade gedaan worden..
Hell naaaw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, jij wacht natuurlijk op "de ware" he.
Natuurlijk niet, hij is uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, jij wacht natuurlijk op "de ware" he.
Nah denk het niet manquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is uitgehuwelijkt.
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended kut staat aan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended Cut staat aan
Hoop dat die Skyrim DLC wel kan bevallen, Wel leuke verhaallijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended Cut staat aan
Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ben benieuwd of die DLC de moeite waard is
Skyrim begin ik niet meer aan. Leuk voor 1 keertje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef Frankii het volgende:
Ik moet Skyrim toch weer eens oppakken, ben lvl 15 ofzo.
En beginnen aan ME, die heb ik ook liggen.
In theater mode kan je alles terug luisteren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Basssie024 het volgende:
nick je moet eigelijk nu de party horen
dat zeg je tegen een leekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In theater mode kan je alles terug luisteren.
De game nu al binnen ja? Snelle verzendingquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Cliffy het volgende:
Hoppa nog geen race gereden en al een Garage Value van bijna 7m
Ja een hele hoop van Amazon komt gewoon uit Zwollequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game nu al binnen ja? Snelle verzending
Welke game?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Cliffy het volgende:
Hoppa nog geen race gereden en al een Garage Value van bijna 7m
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een potje rush op seine, ik moest verdedigen, ik had 22 L96 kills waarvan 21 headshots.Toch fijn, zo'n bipod.
ik speel heel goed met de usas :$ mag ik ook bij jou clan? spele jullie dan oorlogje tegen andere clans ofso?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijd
Nee, jij campt alleen maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijd
Ja willem heeft ook een clan die denkt dat hij beter isquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
ik speel heel goed met de usas :$ mag ik ook bij jou clan? spele jullie dan oorlogje tegen andere clans ofso?
Wat is er niet mis met die klerebende die COD heet.quote:
Iedereen honger meteen naar de wapens grijpenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat het in negerdorpen altijd oorlog is.
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iedereen honger meteen naar de wapens grijpen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking mongolen die voor het eerst de Subway instappen en niet weten wat ze willen.![]()
Chicken Fajitaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Chicken Fajita[ afbeelding ]
Veggie Delite[ afbeelding ]
Hoezo belde je mij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Sorry tauch, maar deze vond ik te leuk om niet te posten.
[ afbeelding ]
Ah jij weet altijd alles de eerste keerquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking mongolen die voor het eerst de Subway instappen en niet weten wat ze willen.![]()
wtf is het weer zo ver? Dat van gister is een uur aan audio gekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Basssie024 het volgende:
nick je moet eigelijk nu de party horen
Haha ook alquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed hij ook bij mij zaterdag nacht
Subway.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Fsmxi het volgende:
Nog bedankt voor de cc tip Pierre, de eerste inkomsten zijn binnen en natuurlijk hopen dat meer volgt
[ afbeelding ]
RMAH? Mooie manier van Blizzard om nog meer geld te verdienenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Fsmxi het volgende:
Nog bedankt voor de cc tip Pierre, de eerste inkomsten zijn binnen en natuurlijk hopen dat meer volgt
[ afbeelding ]
Items in diablo kun je verkopen voor echt geld. Blizzard neemt daar wel een erg riante cut op, maar ja. (1 euro+15% transfer costen voor paypal)quote:
geld verdienen met een spelleke, in game items verkopen voor real money gquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
Dope shit dan.
Kan ik ook ergens mijn COD en FIFA uren inwisselen?
Nee, maar bij gaybar 'De Grot van Oss' geven ze je graag wat anders als je dit zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
Dope shit dan.
Kan ik ook ergens mijn COD en FIFA uren inwisselen?
2.95. Weet niet wat voor achterstandse subway jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Subway.![]()
8 euro voor een stuk taai brood met droge sla.
Dolan is al gepost. Michhas is te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oom Donalds Brievenbus
De Girlz! Brievenbus
Sold, Pierre, Michhas ook iets voor jullie
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
finally er ook onder hequote:
Weet niet..rare jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
finally er ook onder he![]()
En waarom moest ik lachen
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet niet..rare jongen.
Je keek wel of ik had he.
Haha, zometeen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen wel [ afbeelding ]
quote:
Laatste voyeur(s) Dr.Pringlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) SoldMayor
Moet je jonge?
En dan niet zichtbaar makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aight niet meer anoniem bitches.
Wees snel. Actie duurt nog 53 minuten.
Had m ietsje verkleind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan niet zichtbaar maken
380kb png he?
Komt omdat je net bij mij aan het kijken wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) Nick-GizMo
Kiek m goan
Vers van de persquote:Van Marwijk dient ontslag in
HOOFDDORP - Bert van Marwijk stopt per direct als bondscoach van het Nederlands elftal.
Foto: ANP
De keuzeheer diende woensdag zijn ontslag in bij de KNVB, tien dagen na de uitschakeling in de eerste ronde op het EK.
“De KNVB is Van Marwijk bijzonder erkentelijk: hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking”, aldus directeur Bert van Oostveen van de KNVB.
“Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn.”
Hahaha, nu juist die sletjes scoren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat je net bij mij aan het kijken was. Maar je foto kun je al weghalen hoor, dan ben ik de enigste die het weet
Zet hem dan op de goeie plek neer sukkelquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, nu juist die sletjes scoren.
Nee, dan moet ie 200x300 zijn. Fuck dat, geen rechte foto voor deze boy. Hij is toch gone binnenkort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zet hem dan op de goeie plek neer sukkel. Ah ik ken er wel een paar hoor, mag je hebben
Dan share ik hem wel in het Babes & Hunks subforumquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie 200x300 zijn. Fuck dat, geen rechte foto voor deze boy. Hij is toch gone binnenkort.
spuit 11quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Maargoed, waar kan ik onze rohit vinden?
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan share ik hem wel in het Babes & Hunks subforum. Of op FB natuurlijk
Heb er bijna 40.000quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.
Bijna 10.000 posttss__!!
Denk het ook wel, zemmel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.
Bijna 10.000 posttss__!!
Zullen wel meer mensen denken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
holy fuck man, die boy lijkt echt totaal niet op wat ik dacht.
Had het ook niet verwacht hoor dudequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat je op je xbox live avatar zou lijken.
Ik heb 'm al opgeslagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles, weet je zeker dat je hem kan verwijderen dadelijk? aangezien je op het forum ook na een tijdje niks meer kan editen ;p
Daarom zei ik al 380kb png filequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al opgeslagen.![]()
Nee ik ga je er niet mee fucken hoor suriboy.
Yessur.quote:
Je kan reacties verwijderen in je FB....?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles, weet je zeker dat je hem kan verwijderen dadelijk? aangezien je op het forum ook na een tijdje niks meer kan editen ;p
Had ik eerder van Nick verwacht...maar fapse later.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al opgeslagen.![]()
Nee ik ga je er niet mee fucken hoor suriboy.
Ik merk dat je mij al een beetje kentquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yessur.
[..]
Je kan reacties verwijderen in je FB....?
[..]
Had ik eerder van Nick verwacht...maar fapse later.
Laatste voyeur(s) :quote:
He?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
En jij 3x.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
Alsof jij ooit in Almere komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
Foto's ophangen in almere. "Heeft u deze jongen gezien?"
Dat je anoniem aan het checken bentquote:
blijf de hele tijd op f5 drukken gekkiequote:
Misschien doet hij het niet via de telefoon, maar ik heb ook gekeken!! Straks lekker fappen!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
Dan ben je niet op tijd met verwijderen he ;pquote:
Laptop jonge, maar laat iedereen even spieken en fappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ben je niet op tijd met verwijderen he ;p
Daar dacht ik dus ook al aanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Rohit, als je mij even wat gegevens van jezelf stuurt maak ik morgen even een FaceBook voor je aan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Rohit, als je mij even wat gegevens van jezelf stuurt maak ik morgen even een FaceBook voor je aan.
Nu weet je eindelijk hoe deze rotiboy eruit ziet.quote:
Hihi, heb ik stiekem ook hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
En dan heb je meteen allemaal leuke fokkers als vriendjes.
haterquote:
Parbo's bij mij als je naar Tilburg komtquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu weet je eindelijk hoe deze rotiboy eruit ziet.
[..]
Hihi, heb ik stiekem ook hoor.
Leven met Louis.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nothing personal, just business.
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Parbo's bij mij als je naar Tilburg komt
Flessen tzatziki adtenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Wanneer gaan we nou dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zeg
Zolang dr maar alcohol inzit!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffffquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkMaar ja,ik vind Sambuca ook lekker
Ik heb ook al watquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat was mijn idee maar jullie reageerden niet echt, dus ik heb al wat anders die dag.
Je moet ervan houden inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffff
quote:
Wat waar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Geef die zooi ook meteen weg als ik bij de griek benquote:
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wacht ff, 7 juli kan ik zelf niet.
13 juli?
Ik zag het dus goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
O beter pakken we de veertiende, zaterdag.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.
Ben erbij!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.
6 tm 10 augustus ofzo ben ik daar, je bent welkom manquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe zit het met Michhas Crazy Ass Boat Party?
Ja, je moet wel plannen he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
6 tm 10 augustus ofzo ben ik daar, je bent welkom man
inb4 dat ben ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ongelukje gehad Pierre?
Zeker, en dan eindigen in de Boekanier met al die dikke maten van pierre.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
Prima, vrijdag de dertiende it is.
Tilly?
Prima! Vrijdag komt mij goed uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
Prima, vrijdag de dertiende it is.
Tilly?
Fucking heerlijk man! Anijs oftewel... Ah-nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dikke maten? Sowieso wel Boekanier dan ja,schandalig hard zuipenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker, en dan eindigen in de Boekanier met al die dikke maten van pierre.
Morgen of weekend dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Rossdale het volgende:
Morgen heb ik ME3 uitgespeeld mister, gears is a go!
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fucking heerlijk man! Anijs oftewel... Ah-nice
"Minder slanke"quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dikke maten? Sowieso wel Boekanier dan ja,schandalig hard zuipen
Nee,lol? Dat zijn er maar een paarquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat die gasten allemaal wel behoorlijk stevig waren.
Haha idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Del Bosque was hier zeker niet blij mee
Dunno, volgens mij moet ik dat weekend naar zeeland. Weet niet zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik ben toch heel geen onderdeel van die oermannenkliek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Michhas het volgende:
Niels, 13 juli Oermannenmeet in Tilburg, jij erbij?
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?Dj Pietrov, De Mauwitzer, Mikhailos en Stefanovich.
Met die vrienden van je bij dat feestje bij Frank denk ik eerderquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
Oh nee,dat maakt me nog niet eens uit,ze hoekt je zelf wel neer,heeft ze mij niet voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
Fijn,want anders kiep ik je van het balkonquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja.Nee, ik ga je huis niet leegjatten of kapotmaken of onderkotsen en ik zal respectvol zijn tegen je vriendin, pietrov.
inb4 : Tis watquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Pixell het volgende:
Je bent in het algemeen gewoon een rare zemmel kk
Ach man, je kent me niet eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Pixell het volgende:
Je bent in het algemeen gewoon een rare zemmel kk
Lekker beetje die senoritas voelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Spanje.![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou er maar gewoond hebben.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker beetje die senoritas voelen
Wat waren jouw ouders denkende?quote:
Was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat waren jouw ouders denkende?
Oss of Spanje, ik zou het wel weten.
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijnquote:
Neger please.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ngen-amersfoort.html
dus 7 jaar in spanje moet geen probleem zijn.
Miegas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft trouwens die DLC van Skyrim?!?!?!?
Denk dat ik hem zaterdag download.
Michhas en ik, al heeft Michhas hem legit ;pquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft trouwens die DLC van Skyrim?!?!?!?
Denk dat ik hem zaterdag download.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Michhas en ik, al heeft Michhas hem legit ;p
Nja quest reward is schijnbaar niet zo heel boeiendquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
Maar hoe is die dan?
Beetje de money waard?
Zal wel een mooie vrouw zijn geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ngen-amersfoort.html
dus 7 jaar in spanje moet geen probleem zijn.
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!
Zit ik goed?
Nope. Vraag maar aan de rest, die kennen me wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!
Zit ik goed?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Vraag maar aan de rest, die kennen me wel.
Een van de beste voetballers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fan zijn van rolando is sowieso
quote:
Zijn attitude is het probleem.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij kan echt wel voetballen hoor, dat is het probleem niet
ich weet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij kan echt wel voetballen hoor, dat is het probleem niet
Wat is je punt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje muntjes opduiken enzo
Is wel duidelijk hoorquote:
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.quote:
Volgens mij hap je gewoon teveel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.
Hij moet gewoon een keer naar een meet komen en dan mag hij opnieuw oordelen.
En hij moet zijn pica reposten want die heb ik gemist.
En maar zeiken dat ik hap he sufkutquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.
Hij moet gewoon een keer naar een meet komen en dan mag hij opnieuw oordelen.
En hij moet zijn pica reposten want die heb ik gemist.
Nou je het zegt, inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij hap je gewoon teveel.
Volgens mij had hij wel een gepost, met een bril dacht ik..quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En maar zeiken dat ik hap he sufkut. Noem je dat haten dan?
Heb trouwens nog nooit een foto van Bob gezien, dus valt niet te reposten
Heb alleen zijn hockeystick gezien toen.. Neger what????????????quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel een gepost, met een bril dacht ik..
Enige waar je in geïnteresseerd bent he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen zijn hockeystick gezien toen.. Neger what????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |