quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Sorry tauch, maar deze vond ik te leuk om niet te posten.
[ afbeelding ]
Ah jij weet altijd alles de eerste keerquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking mongolen die voor het eerst de Subway instappen en niet weten wat ze willen.![]()
wtf is het weer zo ver? Dat van gister is een uur aan audio gekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Basssie024 het volgende:
nick je moet eigelijk nu de party horen
Haha ook alquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed hij ook bij mij zaterdag nacht
Subway.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking mongolen die voor het eerst de Subway instappen en niet weten wat ze willen.![]()
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Fsmxi het volgende:
Nog bedankt voor de cc tip Pierre, de eerste inkomsten zijn binnen en natuurlijk hopen dat meer volgt
[ afbeelding ]
RMAH? Mooie manier van Blizzard om nog meer geld te verdienenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Fsmxi het volgende:
Nog bedankt voor de cc tip Pierre, de eerste inkomsten zijn binnen en natuurlijk hopen dat meer volgt
[ afbeelding ]
Items in diablo kun je verkopen voor echt geld. Blizzard neemt daar wel een erg riante cut op, maar ja. (1 euro+15% transfer costen voor paypal)quote:
geld verdienen met een spelleke, in game items verkopen voor real money gquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
Dope shit dan.
Kan ik ook ergens mijn COD en FIFA uren inwisselen?
Nee, maar bij gaybar 'De Grot van Oss' geven ze je graag wat anders als je dit zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
Dope shit dan.
Kan ik ook ergens mijn COD en FIFA uren inwisselen?
2.95. Weet niet wat voor achterstandse subway jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Subway.![]()
8 euro voor een stuk taai brood met droge sla.
Dolan is al gepost. Michhas is te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oom Donalds Brievenbus
De Girlz! Brievenbus
Sold, Pierre, Michhas ook iets voor jullie
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
finally er ook onder hequote:
Weet niet..rare jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
finally er ook onder he![]()
En waarom moest ik lachen
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet niet..rare jongen.
Je keek wel of ik had he.
Haha, zometeen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen wel [ afbeelding ]
quote:
Laatste voyeur(s) Dr.Pringlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) SoldMayor
Moet je jonge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |