Nee, maar bij gaybar 'De Grot van Oss' geven ze je graag wat anders als je dit zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
Dope shit dan.
Kan ik ook ergens mijn COD en FIFA uren inwisselen?
2.95. Weet niet wat voor achterstandse subway jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Subway.![]()
8 euro voor een stuk taai brood met droge sla.
Dolan is al gepost. Michhas is te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oom Donalds Brievenbus
De Girlz! Brievenbus
Sold, Pierre, Michhas ook iets voor jullie
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
finally er ook onder hequote:
Weet niet..rare jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
finally er ook onder he![]()
En waarom moest ik lachen
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen welquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet niet..rare jongen.
Je keek wel of ik had he.
Haha, zometeen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, want ken die geintjes van jou ondertussen wel [ afbeelding ]
quote:
Laatste voyeur(s) Dr.Pringlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) SoldMayor
Moet je jonge?
En dan niet zichtbaar makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aight niet meer anoniem bitches.
Wees snel. Actie duurt nog 53 minuten.
Had m ietsje verkleind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan niet zichtbaar maken
380kb png he?
Komt omdat je net bij mij aan het kijken wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) Nick-GizMo
Kiek m goan
Vers van de persquote:Van Marwijk dient ontslag in
HOOFDDORP - Bert van Marwijk stopt per direct als bondscoach van het Nederlands elftal.
Foto: ANP
De keuzeheer diende woensdag zijn ontslag in bij de KNVB, tien dagen na de uitschakeling in de eerste ronde op het EK.
“De KNVB is Van Marwijk bijzonder erkentelijk: hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking”, aldus directeur Bert van Oostveen van de KNVB.
“Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn.”
Hahaha, nu juist die sletjes scoren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat je net bij mij aan het kijken was. Maar je foto kun je al weghalen hoor, dan ben ik de enigste die het weet
Zet hem dan op de goeie plek neer sukkelquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, nu juist die sletjes scoren.
Nee, dan moet ie 200x300 zijn. Fuck dat, geen rechte foto voor deze boy. Hij is toch gone binnenkort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zet hem dan op de goeie plek neer sukkel. Ah ik ken er wel een paar hoor, mag je hebben
Dan share ik hem wel in het Babes & Hunks subforumquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie 200x300 zijn. Fuck dat, geen rechte foto voor deze boy. Hij is toch gone binnenkort.
spuit 11quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Maargoed, waar kan ik onze rohit vinden?
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan share ik hem wel in het Babes & Hunks subforum. Of op FB natuurlijk
Heb er bijna 40.000quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.
Bijna 10.000 posttss__!!
Denk het ook wel, zemmel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha, dan stuur ik Bob op je af om je te ontsterren.
Bijna 10.000 posttss__!!
Zullen wel meer mensen denken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
holy fuck man, die boy lijkt echt totaal niet op wat ik dacht.
Had het ook niet verwacht hoor dudequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat je op je xbox live avatar zou lijken.
Ik heb 'm al opgeslagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles, weet je zeker dat je hem kan verwijderen dadelijk? aangezien je op het forum ook na een tijdje niks meer kan editen ;p
Daarom zei ik al 380kb png filequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al opgeslagen.![]()
Nee ik ga je er niet mee fucken hoor suriboy.
Yessur.quote:
Je kan reacties verwijderen in je FB....?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles, weet je zeker dat je hem kan verwijderen dadelijk? aangezien je op het forum ook na een tijdje niks meer kan editen ;p
Had ik eerder van Nick verwacht...maar fapse later.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al opgeslagen.![]()
Nee ik ga je er niet mee fucken hoor suriboy.
Ik merk dat je mij al een beetje kentquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yessur.
[..]
Je kan reacties verwijderen in je FB....?
[..]
Had ik eerder van Nick verwacht...maar fapse later.
Laatste voyeur(s) :quote:
He?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
En jij 3x.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
Alsof jij ooit in Almere komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
Foto's ophangen in almere. "Heeft u deze jongen gezien?"
Dat je anoniem aan het checken bentquote:
blijf de hele tijd op f5 drukken gekkiequote:
Misschien doet hij het niet via de telefoon, maar ik heb ook gekeken!! Straks lekker fappen!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Wel sneu
Dan ben je niet op tijd met verwijderen he ;pquote:
Laptop jonge, maar laat iedereen even spieken en fappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ben je niet op tijd met verwijderen he ;p
Daar dacht ik dus ook al aanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Rohit, als je mij even wat gegevens van jezelf stuurt maak ik morgen even een FaceBook voor je aan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Rohit, als je mij even wat gegevens van jezelf stuurt maak ik morgen even een FaceBook voor je aan.
Nu weet je eindelijk hoe deze rotiboy eruit ziet.quote:
Hihi, heb ik stiekem ook hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
En dan heb je meteen allemaal leuke fokkers als vriendjes.
haterquote:
Parbo's bij mij als je naar Tilburg komtquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu weet je eindelijk hoe deze rotiboy eruit ziet.
[..]
Hihi, heb ik stiekem ook hoor.
Leven met Louis.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nothing personal, just business.
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Parbo's bij mij als je naar Tilburg komt
Flessen tzatziki adtenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Wanneer gaan we nou dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zeg
Zolang dr maar alcohol inzit!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffffquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkMaar ja,ik vind Sambuca ook lekker
Ik heb ook al watquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat was mijn idee maar jullie reageerden niet echt, dus ik heb al wat anders die dag.
Je moet ervan houden inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |