Leven met Louis.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nothing personal, just business.
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Parbo's bij mij als je naar Tilburg komt
Flessen tzatziki adtenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Wanneer gaan we nou dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter gaat ie mee grieken. beetje vlees eten, kut roepen, bier zuipen en flessen ouzo en tzadsiki adten.
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zeg
Zolang dr maar alcohol inzit!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffffquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind ouzo en raki best lekker eigenlijkMaar ja,ik vind Sambuca ook lekker
Ik heb ook al watquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat was mijn idee maar jullie reageerden niet echt, dus ik heb al wat anders die dag.
Je moet ervan houden inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sambuca is ook wel te doen, raki mwa. Maar ouzo, pffffff
quote:
Wat waar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Geef die zooi ook meteen weg als ik bij de griek benquote:
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wacht ff, 7 juli kan ik zelf niet.
13 juli?
Ik zag het dus goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
O beter pakken we de veertiende, zaterdag.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |