quote:
Wat waar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Geef die zooi ook meteen weg als ik bij de griek benquote:
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wacht ff, 7 juli kan ik zelf niet.
13 juli?
Ik zag het dus goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie die gozer met zn telescoop chillen
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
O beter pakken we de veertiende, zaterdag.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima. Wordt nog wat, die zaterdag heb ik mijn 21 diner en ons kennende ben ik dan he-le-maal naar de klote.
Ben erbij!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wij gaan sowieso al is het met zijn tweeën.
6 tm 10 augustus ofzo ben ik daar, je bent welkom manquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe zit het met Michhas Crazy Ass Boat Party?
Ja, je moet wel plannen he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
6 tm 10 augustus ofzo ben ik daar, je bent welkom man
inb4 dat ben ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ongelukje gehad Pierre?
Zeker, en dan eindigen in de Boekanier met al die dikke maten van pierre.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
Prima, vrijdag de dertiende it is.
Tilly?
Prima! Vrijdag komt mij goed uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
Prima, vrijdag de dertiende it is.
Tilly?
Fucking heerlijk man! Anijs oftewel... Ah-nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind je ouzo lekker ja? gvd wat is dat goor zeg
Dikke maten? Sowieso wel Boekanier dan ja,schandalig hard zuipenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker, en dan eindigen in de Boekanier met al die dikke maten van pierre.
Morgen of weekend dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Rossdale het volgende:
Morgen heb ik ME3 uitgespeeld mister, gears is a go!
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fucking heerlijk man! Anijs oftewel... Ah-nice
"Minder slanke"quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dikke maten? Sowieso wel Boekanier dan ja,schandalig hard zuipen
Nee,lol? Dat zijn er maar een paarquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat die gasten allemaal wel behoorlijk stevig waren.
Haha idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Del Bosque was hier zeker niet blij mee
Dunno, volgens mij moet ik dat weekend naar zeeland. Weet niet zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik ben toch heel geen onderdeel van die oermannenkliek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Michhas het volgende:
Niels, 13 juli Oermannenmeet in Tilburg, jij erbij?
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?Dj Pietrov, De Mauwitzer, Mikhailos en Stefanovich.
Met die vrienden van je bij dat feestje bij Frank denk ik eerderquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
Oh nee,dat maakt me nog niet eens uit,ze hoekt je zelf wel neer,heeft ze mij niet voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
Fijn,want anders kiep ik je van het balkonquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja.Nee, ik ga je huis niet leegjatten of kapotmaken of onderkotsen en ik zal respectvol zijn tegen je vriendin, pietrov.
inb4 : Tis watquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Pixell het volgende:
Je bent in het algemeen gewoon een rare zemmel kk
Ach man, je kent me niet eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Pixell het volgende:
Je bent in het algemeen gewoon een rare zemmel kk
Lekker beetje die senoritas voelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Spanje.![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou er maar gewoond hebben.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker beetje die senoritas voelen
Wat waren jouw ouders denkende?quote:
Was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat waren jouw ouders denkende?
Oss of Spanje, ik zou het wel weten.
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijnquote:
Neger please.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ngen-amersfoort.html
dus 7 jaar in spanje moet geen probleem zijn.
Miegas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft trouwens die DLC van Skyrim?!?!?!?
Denk dat ik hem zaterdag download.
Michhas en ik, al heeft Michhas hem legit ;pquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft trouwens die DLC van Skyrim?!?!?!?
Denk dat ik hem zaterdag download.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Michhas en ik, al heeft Michhas hem legit ;p
Nja quest reward is schijnbaar niet zo heel boeiendquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
Maar hoe is die dan?
Beetje de money waard?
Zal wel een mooie vrouw zijn geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom niet, in Nederland voelen we toch ook gewoon als we 14 zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ngen-amersfoort.html
dus 7 jaar in spanje moet geen probleem zijn.
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!
Zit ik goed?
Nope. Vraag maar aan de rest, die kennen me wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bier drinkend, terwijl met je clubgenoten onder water duikend muntjes in je arie stoppen!
Zit ik goed?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Vraag maar aan de rest, die kennen me wel.
Een van de beste voetballers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fan zijn van rolando is sowieso
quote:
Zijn attitude is het probleem.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij kan echt wel voetballen hoor, dat is het probleem niet
ich weet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij kan echt wel voetballen hoor, dat is het probleem niet
Wat is je punt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje muntjes opduiken enzo
Is wel duidelijk hoorquote:
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.quote:
Volgens mij hap je gewoon teveel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.
Hij moet gewoon een keer naar een meet komen en dan mag hij opnieuw oordelen.
En hij moet zijn pica reposten want die heb ik gemist.
En maar zeiken dat ik hap he sufkutquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd loopt te haten op me, dat is alles.
Hij moet gewoon een keer naar een meet komen en dan mag hij opnieuw oordelen.
En hij moet zijn pica reposten want die heb ik gemist.
Nou je het zegt, inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij hap je gewoon teveel.
Volgens mij had hij wel een gepost, met een bril dacht ik..quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En maar zeiken dat ik hap he sufkut. Noem je dat haten dan?
Heb trouwens nog nooit een foto van Bob gezien, dus valt niet te reposten
Heb alleen zijn hockeystick gezien toen.. Neger what????????????quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel een gepost, met een bril dacht ik..
Enige waar je in geïnteresseerd bent he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen zijn hockeystick gezien toen.. Neger what????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |