"Minder slanke"quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dikke maten? Sowieso wel Boekanier dan ja,schandalig hard zuipen
Nee,lol? Dat zijn er maar een paarquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat die gasten allemaal wel behoorlijk stevig waren.
Haha idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Del Bosque was hier zeker niet blij mee
Dunno, volgens mij moet ik dat weekend naar zeeland. Weet niet zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big is gespierd,net als ikGa je ook mee de 13e Niels?
Ik ben toch heel geen onderdeel van die oermannenkliek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Michhas het volgende:
Niels, 13 juli Oermannenmeet in Tilburg, jij erbij?
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Oerman-Exclusive werd?Dj Pietrov, De Mauwitzer, Mikhailos en Stefanovich.
Met die vrienden van je bij dat feestje bij Frank denk ik eerderquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
Oh nee,dat maakt me nog niet eens uit,ze hoekt je zelf wel neer,heeft ze mij niet voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik ooit abnormaal gedaan dan? Ik snap niet eens wat je hiermee bedoeld, of bedoel je tegen je vriendin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |