Welke game?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Cliffy het volgende:
Hoppa nog geen race gereden en al een Garage Value van bijna 7m
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Net een potje rush op seine, ik moest verdedigen, ik had 22 L96 kills waarvan 21 headshots.Toch fijn, zo'n bipod.
ik speel heel goed met de usas :$ mag ik ook bij jou clan? spele jullie dan oorlogje tegen andere clans ofso?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijd
Nee, jij campt alleen maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wil je bij mijn clan we zijn nog maar met 3 mense maar we zijn wel goed we winnen altijd
Ja willem heeft ook een clan die denkt dat hij beter isquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
ik speel heel goed met de usas :$ mag ik ook bij jou clan? spele jullie dan oorlogje tegen andere clans ofso?
Wat is er niet mis met die klerebende die COD heet.quote:
Iedereen honger meteen naar de wapens grijpenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat het in negerdorpen altijd oorlog is.
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iedereen honger meteen naar de wapens grijpen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fucking mongolen die voor het eerst de Subway instappen en niet weten wat ze willen.![]()
Chicken Fajitaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Chicken Fajita[ afbeelding ]
Veggie Delite[ afbeelding ]
Hoezo belde je mij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |