SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ik doe meequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Cliffy het volgende:
Wie doen er allemaal mee met die Gears coop dan en wie heeft de easymode insane mutators?
Die witte duifjes heb ik nog ooit gehad op i love technoquote:
Ah heb die dingen nog nooit aangeraaktquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die witte duifjes heb ik nog ooit gehad op i love techno
Shit is relaxed zo'n 2/3 keer per jaar net zoals paddo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb die dingen nog nooit aangeraakt
Das op Arcade, ik neem aan dat de rest met Story wilt beginnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Cliffy het volgende:
Wie doen er allemaal mee met die Gears coop dan en wie heeft de easymode insane mutators?
Missing out brosephinequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb die dingen nog nooit aangeraakt
Arcade is gewoon story met puntentelling en mogelijkheid tot mutatorsquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Das op Arcade, ik neem aan dat de rest met Story wilt beginnen.
Weet ik, maar toch verschillende achievements.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Arcade is gewoon story met puntentelling en mogelijkheid tot mutatorsPlus je blijft respawnen zolang er nog iemand leeft dus stuk makkelijker als iedereen Insane wil doen
cheevo's schmeevo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch verschillende achievements.
Ze gaat lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja vet man
http://www.dumpert.nl/med(...)a/space_invader.html
Die campaign achievements kunnen volgens mij allemaal gewoon in Arcade gedaan worden..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch verschillende achievements.
Oja, any difficulty, Standard or Arcade.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die campaign achievements kunnen volgens mij allemaal gewoon in Arcade gedaan worden..
Hell naaaw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, jij wacht natuurlijk op "de ware" he.
Natuurlijk niet, hij is uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, jij wacht natuurlijk op "de ware" he.
Nah denk het niet manquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is uitgehuwelijkt.
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended kut staat aan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended Cut staat aan
Hoop dat die Skyrim DLC wel kan bevallen, Wel leuke verhaallijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
Dawnstar DLC staat aan
ME3 Extended Cut staat aan
Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ben benieuwd of die DLC de moeite waard is
Skyrim begin ik niet meer aan. Leuk voor 1 keertje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef Frankii het volgende:
Ik moet Skyrim toch weer eens oppakken, ben lvl 15 ofzo.
En beginnen aan ME, die heb ik ook liggen.
In theater mode kan je alles terug luisteren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Basssie024 het volgende:
nick je moet eigelijk nu de party horen
dat zeg je tegen een leekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In theater mode kan je alles terug luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |