De realiteit kan hard zijn. (hahahard! Ik zei hard!quote:
Yup, wel een lekker dagje vandaag!quote:
Dan ga ik vandaag 45 min fappenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Crutch het volgende:
Ik ga vandaag vijfenveertig minuten rennen.
Je hebt nooit eerder je kastje opgeruimd!?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
Idd!En dat voor een bijna laatste dag
Kastje is al opgeruimd, echt raarrrr.
Jij liever dan ik! Ik ga vandaag 2 uur bierdrinken denk ik! Je moet immers doen waar je goed in bent. Ik moet alleen wel naar huis rijden, dus dat worden kleine slokjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Crutch het volgende:
Ik ga vandaag vijfenveertig minuten rennen.
Zolang!?!?quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
Jij liever dan ik! Ik ga vandaag 2 uur bierdrinken denk ik! Je moet immers doen waar je goed in bent. Ik moet alleen wel naar huis rijden, dus dat worden kleine slokjes.
Nou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik cancel onze tickets naar Milaan even.
Het slaghout hanteren?quote:
Gewoon neerknuppelen.quote:
Over 5 min een personeelsbijeenkomstquote:
Beugelsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik trachtte M&M's te eten maar het doet pijn aan mijn beugeltanden.
Bewaar maar voor mij dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik trachtte M&M's te eten maar het doet pijn aan mijn beugeltanden.
Hoort daar ook een leeftijd van 13 jaar bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beugelsprecies over het randje van mijn eikel
Huehuehuequote:
Niets, gewoon huehuehue. Als de rest het ook niet opeet, eet smakelijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niets, gewoon huehuehue. Als de rest het ook niet opeet, eet smakelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef Re het volgende:
aanvulling op de SC policy:
• Slowchat (SC) in topics hebben we liever niet. Hiervoor kan je terecht in de centrale topics onderaan, we dulden hier geen pesterijen, geen gebash, klieren of andere zooi. Er zal streng op gelet worden en genote waar nodig gevolgd door een eventuele ban.
Oh jawel, maar weet wie je uitdaagt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
"bla bla bla huilie huilie huilie, je mag geen grapjes meer maken."
En het was zo'n mooi plaatje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
"bla bla bla huilie huilie huilie, je mag geen grapjes meer maken."
Ach man, het kan hooguit fout gaan toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh jawel, maar weet wie je uitdaagt.![]()
En ik kan je vertellen, daar heb ik dus geen zin in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach man, het kan hooguit fout gaan toch.
Chocorection.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude....deze:
[ afbeelding ]
hebben ze bij de C1000....
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBEN!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude....deze:
[ afbeelding ]
hebben ze bij de C1000....
![]()
![]()
![]()
![]()
crabpeople.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eeeeeecht hé! Ik heb gewoon een collega die niet van chocola houdt...en het is een vrouw!!![]()
Vandaag eten en bier gekocht voor Werchter, heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef WasMachinator het volgende:
Morgen bier + eten inkopen voor Werchter, heb der zin in!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag eten en bier gekocht voor Werchter, heb er ook zin in!![]()
Dat bekijken we donderdagochtend wel. We vertrekken om 7u, zou meer dan genoeg tijd moeten zijn om een goeie plek te krijgen lijkt mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]![]()
![]()
op welke camping gaan jullie staan?
ja dan heb je in principe overal plekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat bekijken we donderdagochtend wel. We vertrekken om 7u, zou meer dan genoeg tijd moeten zijn om een goeie plek te krijgen lijkt meKomt bij dat we er maar één nachtje staan, dan vind ik de plaats ook al minder belangrijk.
Weten jullie het al?
B0 zeg je? Is die partytent er de eerste avond ook al? Even kijken hoe ver dat van het terrein isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja dan heb je in principe overal plek!
Wij gaan sowieso niet op A, slechte ervaring gehad daar in 2009, was totaal geen schaduw.. Dus wij gaan waarschijnlijk naar B0 waar ook een party tent is om snachts nog even lekker door te gaan
Jup die is er dan ook al + Site van de B0 campingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
B0 zeg je? Is die partytent er de eerste avond ook al? Even kijken hoe ver dat van het terrein is
Thanks dude! Ben al bezig mijn mattie te overtuigenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup die is er dan ook al + Site van de B0 camping
Whaha, goed bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Thanks dude! Ben al bezig mijn mattie te overtuigen
Jij hebt geen neusgaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik val ook op mannen maar mij hoor je toch ook niet janken
Neem mijn care dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, I just don't have the needed amount of care.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik val ook op mannen maar mij hoor je toch ook niet janken
meneer mohmi?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:30 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Laatste werkdag, HEEL de afdeling en gang hangen vol met foto's van mijn hoofd met daaronder; 'Daaag, Meneer MohMi!!' xD![]()
![]()
Briljant!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:30 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Laatste werkdag, HEEL de afdeling en gang hangen vol met foto's van mijn hoofd met daaronder; 'Daaag, Meneer MohMi!!' xD![]()
![]()
Briljant!
Heb je ooit wel zin in een toets?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:58 schreef WasMachinator het volgende:
Puh, straks laboratorium toets.. totaal geen zin in, ben volgens mij met mijn gedachten al op Rock Werchter..
Nopequote:
Jawelquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit waar je hoofd zit
Rare situatie niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
Woehoehoe. Zaterdag naar mn ex-schoonouders (). Motorrijden
Dat zou die toch wel zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jawel, want mijn concentratie mbt het lezen van het studie materiaal is niet echt geweldig
Beetje wel ja.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat je sowieso nog contact hebt met de ouders van je ex.quote:
Denk dat dat aan de relatie met je ex ook beetje ligtquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je sowieso nog contact hebt met de ouders van je ex.
Als een ex nog met mijn ouders contact zou hebben zou ik haar vragen op te tyfen.
Ja okquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toetsen waarvoor ik had geleerd, had ik gek genoeg wel zin in.
Haar vader en opa zijn motorgek en ik heb net mn motorrijbewijs gehaald. Ze hebben samen iets van 20 motoren staan en hij had me heel lang geleden al gezegd dat ik dr altijd eentje mocht lenen. Had laatst een mailtje gestuurd om een motor die ik op marktplaats had gezien te laten keuren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je sowieso nog contact hebt met de ouders van je ex.
Als een ex nog met mijn ouders contact zou hebben zou ik haar vragen op te tyfen.
Dat is waar, als het contact nog goed is, en je bent gewoon nog goed bevriend met je ex is het wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat aan de relatie met je ex ook beetje ligt
Vooral ongevoelig van die ouders. Natuurlijk mag iedereen kiezen met wie die vrienden is, maar er zitten wat haken en ogen aan. Zeker als ouder zijndequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
Dat is waar, als het contact nog goed is, en je bent gewoon nog goed bevriend met je ex is het wel een ander verhaal.
Maar bijvoorbeeld bij een meisje uit AVNZMG, die heeft heel erge ruzie met haar ex, en haar ex gaat wel gewoon bij haar ouders langs, om te bieren met haar pa enzo.
En haar ouders zeggen dat ze niet moet zeiken.
Dat vind ik echt absurd.
Idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral ongevoelig van die ouders. Natuurlijk mag iedereen kiezen met wie die vrienden is, maar er zitten wat haken en ogen aan. Zeker als ouder zijnde
Niets aso's aan, gewoon pure waarheidquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
Idd.
Ik zou het mijn ouders niet echt vergeven als ze met mijn ex zouden roddelen en daar nog zeker wekelijks mee afspreken.
IK ben je kind, en ik ga voor anderen.
Aso wellicht, maar zo zie ik het wel.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets aso's aan, gewoon pure waarheid
Mijn ex mag gerust contact hebben met m'n pa. Weet dat ze dat in het begin ook wel deden, ivm zaken. Kon me er weinig druk om maken. En tijdens de reunie onlangs wou m'n ex toch echt wel even praatje maken met m'n pa.
Maar als er haat en nijd is en m'n ouders zouden dat weten, dan horen ze gewoon aan mijn kant te staan(en nee daarmee bedoel ik niet dat ze het altijd met me eens moeten zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van aardbeien en druiven moet je me geen bak voor mn neus zetten, want die gaan dan opquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.. eng!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Thinking about thinking of you. ♫
Ik denk dat we daar nog wel een flinke discussie over kunnen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
Jullie zullen het er ook vast over eens zijn dat de holocaust niet zo handig was.
Zo serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
Cue en Mur, het is niet zo heel raar dat jullie het over zoiets eens zijn, omdat die situatie nou eenmaal moreel wenselijk is. Jullie zullen het er ook vast over eens zijn dat de holocaust niet zo handig was.
Schijt ophouden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef Crutch het volgende:
Ik moet schijten, maar de schoonmaakster heeft net gedweild en nu mag ik er niet doorheen.![]()
fml
Ja, nou, wel dus.quote:
eb Page Blocked!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:12 schreef Skv het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)n-reclameslogan-foto
Jaaahaaaaaa.quote:
Oh, je was er al achter.quote:
Voor zover ik kan lezen is alleen het woordje "IN" (1e regel) erbij gefotosoept.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je was er al achter.
Beter laat dan nooit mijn beste.Had bijna iedereen kunnnen overkomen.
Klopt. copy paste van de andere "in"quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor zover ik kan lezen is alleen het woordje "IN" (1e regel) erbij gefotosoept.
Je bent er maar druk mee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
Mogguh SSS!
Ik heb net mijn vragenlijst afgerond en online gegooid. Nu bezig met caseselectie.
Neeeeeeeen, dit is de dataverzameling voor mijn afstudeerscriptie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee!Is dat weer sollicitatie bullcrap?
Lekker bezig hoor. Ik ben werkzaamheden aan het uitzoeken om over te dragen voor mijn vakantie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Skv het volgende:
Neeeeeeeen, dit is de dataverzameling voor mijn afstudeerscriptie.Gaat een stuk rapper dan ik had verwacht! (het opstellen van de conceptualisatie, operationalisering en vragenlijst en de boel online plempen).
Ondertussen nog bezig met een adviesrapport voor een klant. Maar die is ook bijna af
Papkindje!quote:
Suiker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat doe jij in de Brinta dat je het zonder kokhalzen op kunt eten?
Ja, maar ik moet afvallen.quote:
Vette shitquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb foto's gemaakt!
Fear Factory
[ afbeelding ]
DevilDriver
[ afbeelding ]
Kwam ik er bij DevilDriver gister toch ff mooi achter dat je ook gewoon op het balkon kan staan in de Melkweg.
Waarom was je er niet gister? Was echt weer een vette show.quote:
Ik was met een vriend even naar dat bandje hier in de buurt, was bagger dus zaten snel bij mij aan de whiskeyquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom was je er niet gister? Was echt weer een vette show.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet afvallen.
Ik kwam net tot de conclusie dat ik geen melk meer in huis hebKelloggs met Magere Kwark is niet zo'n pretje
Koffie met 3 suikerklontjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Vanmorgen op de fiets naar het station gegaan, koffie met 1 suikerklontje ipv 3
Goed alternatief!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
Ik was met een vriend even naar dat bandje hier in de buurt, was bagger dus zaten snel bij mij aan de whiskey
quote:
Geroosterd grof volkoren met pitten en kaas.quote:
Volkorenbrood met pindakaas man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar goed, niet meer dus.
En ipv lions en koekjes en broodjes frikandel gewoon boterhammen en crackers in de pauze.
Gastquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar goed, niet meer dus.
En ipv lions en koekjes en broodjes frikandel gewoon boterhammen en crackers in de pauze.
Nee, altijd 4 boterhammen, een lion, en soms nog even 2 broodjes frikandel ofzo erbij.quote:
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zichquote:
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
Hé, Altovriendjes!
Vinden jullie dit leuk of slap en gay?
Op fietse!quote:
Haha, die vind ik leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.
[..]
Op fietse!
Is ook!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef twi het volgende:
Zo'n dialect is in spreektaal al erg genoeg. Laat staan dat je er in gaat zingen
Dat is geen dialect. Dat is klasse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Oh, oh, Den Haag!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Ik ga zo lunchen. Lekker met een boterham.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:11 schreef twi het volgende:
En godverdomme waarom hebben mijn posts zo'n Twitterniveau?
bakstenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Ik reed gisteren weer door de binnenstad van Leiden, wat is het toch een leuke en gezellige stad
Als er geen idioten met bakstenen aan het gooien zijn.
Ik heb wel een ninja-bui...
Ja, toen we Nederland - Denemarken in Leiden gingen kijken waren er wat jonge mensen baldadig op de Breestraat. Politie alles, begonnen die knurftjes ineens bakstenen uit de grond te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.
Ik ga zo sporten.
Einde Twitterbericht
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.
Ik krijg sochtends niets door mn strot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.
Die is echt keidood jongen!quote:
RIIIIIIIIIDEEEE THE SNAKE TO THE LAAAAAKEEEEEquote:
Die is echt keidood jongen!quote:
Moeten ze echt allemaal dood!?quote:
Owjee, nou, succes dan maar!quote:
Het is niet aan mij besteed.quote:
Ja, ik weet het... Ik ben een sexy motherfucker, maar het doet me gewoon niks en hij is irritant.quote:
Nee, kom nou.quote:
quote:et Crossing Border festival, dat op 15 en 16 november in poppodium Atak en het Wilminktheater in Enschede plaatsvindt, maakt de eerste namen bekend. De kaartverkoop start 30 juni a.s.
Op donderdag 15 november zijn er optredens van The Kyteman Orchestra, Brandt Brauer Frick Ensemble, Mark Lanegan Band, Peter Buwalda, Wim de Bie, Fabio Genovesi en Arjan Visser.
Op vrijdag 16 november staan Andrew Bird, First Aid Kit, Punch Brothers, Michael Chabon, David Vann, Juan Gabriel Vásquez en Jens Christian Grøndahl op het programma. De overige, in totaal ruim 50, acts en artiesten zullen in de komende maanden bekend gemaakt worden.
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
En hij heeft Nothing Compares to You geschreven.Alleen daarvoor moet ie eigenlijk al dood!
Cimes against humanity!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
Jump da fuck up!quote:
Ik ook! Zodat ik mijn weg kan vervolgen naar buiten om ff te paffenquote:
Ja, ik zag 'm net ook al langskomen. Ga je er naartoe? Het zegt me allemaal weinig moet ik eerlijk zeggen.quote:
Geen idee, tot nu toe ken ik erg weinig namen. Verwacht ook niet echt dat er mensen gaan die ik ken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
Ja, ik zag 'm net ook al langskomen. Ga je er naartoe? Het zegt me allemaal weinig moet ik eerlijk zeggen.
Princequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
En dit is hele saaie Prince
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
En dit is hele saaie Prince
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ingeschreven bij lexa
EN nu heb ik allemaal contactverzoeken van mevrouwen maar dan moet ik gaan lappen om dat te zien. En ik kan mn profiel niet verwijderen. fml.
Als je je account niet kan verwijderen, dan ben je stom..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ingeschreven bij lexa
EN nu heb ik allemaal contactverzoeken van mevrouwen maar dan moet ik gaan lappen om dat te zien. En ik kan mn profiel niet verwijderen. fml.
En vanochtend weer begonnen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
Ik ben eergisterenavond maar weer eens gestopt met roken.
Neen.quote:
Dat stond dus even los van gezond bezig zijnquote:
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. gister nieuwe lens in gedaan.. zie ik halfschiet niet op. Maarja het schijnt gezond te zijn voor je ogen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Het dorpsmongooltje leeft ook nog.
Saggy tits/vag
ne ne sst daar mag je niets over zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Hoe komt hij eropquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Heb hier meestal even de eerste week last van. Daarna is het wel weer goed. Maar blijft dan niet leuk om te wisselenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langer
SKV DOE ME EEN BIERTJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERSquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
Aangezien ik van bijna niemand de eckte naam weet, jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Nog nooit een fokmeet gehad?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind dat heul geen slechte grap!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERS
Yup, ging goed inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon geen namen zeggen, is ons goed afgegaan.. he.. uhm.. dinges
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!quote:
En dan ook nog eens zo'n lelijkequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!
Ik denk dat ik daar niet eens op reageerquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou je denk ik gewoon komkommer meisje noemen ofzo
Sta ik voor je neus, "Hey, Hey, Hey, pssst, komkommer meisje!!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet eens op reageer
Maar meer omdat ik gewoon geen associatie voel daarmee
Fixed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
echt gesprekken soms met iemand
hij: Neuken vrijdag? (teamuitje)
ik: ja
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
Fixed.
Wat een hommo.Lekker omheendraaien, dat je al lang weet wat hij wil
Zeg zelf dan:quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaadwist het al toen ik een WA kreeg. toen ging ik even twijfelen, want begon over teamuitje en weet dat hij erg nieuwsgierig is. Maar toch weer deze kant op.
te voorspelbaar
Ow dat komt vast wel een keer.. maar vind dit te grappigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
Zeg zelf dan:
Hey maar kerel, als je wil neuken, zeg het dan gewoon?
ahhw maar nu heb je hem al afgewimpeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat komt vast wel een keer.. maar vind dit te grappig
bjorn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
ahhw maar nu heb je hem al afgewimpeld.
HET SPIJT ME VOOR JE BJORN!
Oh wacht, bjorn was van moquote:
Zo zedig bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is die collega nu weer? En waarom zet je jezelf zo neer bij hem
Dr op en dr over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Maar wtf, je zit een collega nuchter half te hosselen?
Dat is redelijk not done imho. Collega's.
Heb hem al gehosseld een tijd terug.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Maar wtf, je zit een collega nuchter half te hosselen?
Dat is redelijk not done imho. Collega's.
Godverdomme mur, ik wil foto's zien van de laatste vijf wijven die je in je nest hebt gekregen. Dat kan echt alleen maar super fucked zijn.quote:
Slettebak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem al gehosseld een tijd terug.
En tja collega's. Het heeft nog nooit een ongemakkelijke situaties opgeleverd
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
Cue_ dalijk helemaal uitgewoond op de meet
jouw meat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
Cue_ dalijk helemaal uitgewoond op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |