Van aardbeien en druiven moet je me geen bak voor mn neus zetten, want die gaan dan opquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.. eng!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Thinking about thinking of you. ♫
Ik denk dat we daar nog wel een flinke discussie over kunnen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
Jullie zullen het er ook vast over eens zijn dat de holocaust niet zo handig was.
Zo serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:57 schreef Skv het volgende:
Cue en Mur, het is niet zo heel raar dat jullie het over zoiets eens zijn, omdat die situatie nou eenmaal moreel wenselijk is. Jullie zullen het er ook vast over eens zijn dat de holocaust niet zo handig was.
Schijt ophouden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef Crutch het volgende:
Ik moet schijten, maar de schoonmaakster heeft net gedweild en nu mag ik er niet doorheen.![]()
fml
Ja, nou, wel dus.quote:
eb Page Blocked!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:12 schreef Skv het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)n-reclameslogan-foto
Jaaahaaaaaa.quote:
Oh, je was er al achter.quote:
Voor zover ik kan lezen is alleen het woordje "IN" (1e regel) erbij gefotosoept.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je was er al achter.
Beter laat dan nooit mijn beste.Had bijna iedereen kunnnen overkomen.
Klopt. copy paste van de andere "in"quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor zover ik kan lezen is alleen het woordje "IN" (1e regel) erbij gefotosoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |