Je bent er maar druk mee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
Mogguh SSS!
Ik heb net mijn vragenlijst afgerond en online gegooid. Nu bezig met caseselectie.
Neeeeeeeen, dit is de dataverzameling voor mijn afstudeerscriptie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee!Is dat weer sollicitatie bullcrap?
Lekker bezig hoor. Ik ben werkzaamheden aan het uitzoeken om over te dragen voor mijn vakantie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Skv het volgende:
Neeeeeeeen, dit is de dataverzameling voor mijn afstudeerscriptie.Gaat een stuk rapper dan ik had verwacht! (het opstellen van de conceptualisatie, operationalisering en vragenlijst en de boel online plempen).
Ondertussen nog bezig met een adviesrapport voor een klant. Maar die is ook bijna af
Papkindje!quote:

Suiker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat doe jij in de Brinta dat je het zonder kokhalzen op kunt eten?
Ja, maar ik moet afvallen.quote:
Vette shitquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb foto's gemaakt!
Fear Factory
[ afbeelding ]
DevilDriver
[ afbeelding ]
Kwam ik er bij DevilDriver gister toch ff mooi achter dat je ook gewoon op het balkon kan staan in de Melkweg.
Waarom was je er niet gister? Was echt weer een vette show.quote:
Ik was met een vriend even naar dat bandje hier in de buurt, was bagger dus zaten snel bij mij aan de whiskeyquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom was je er niet gister? Was echt weer een vette show.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet afvallen.
Ik kwam net tot de conclusie dat ik geen melk meer in huis hebKelloggs met Magere Kwark is niet zo'n pretje
Koffie met 3 suikerklontjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Vanmorgen op de fiets naar het station gegaan, koffie met 1 suikerklontje ipv 3
Goed alternatief!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
Ik was met een vriend even naar dat bandje hier in de buurt, was bagger dus zaten snel bij mij aan de whiskey
quote:
Geroosterd grof volkoren met pitten en kaas.quote:
Volkorenbrood met pindakaas man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar goed, niet meer dus.
En ipv lions en koekjes en broodjes frikandel gewoon boterhammen en crackers in de pauze.
Gastquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar goed, niet meer dus.
En ipv lions en koekjes en broodjes frikandel gewoon boterhammen en crackers in de pauze.
Nee, altijd 4 boterhammen, een lion, en soms nog even 2 broodjes frikandel ofzo erbij.quote:
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zichquote:
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
Hé, Altovriendjes!
Vinden jullie dit leuk of slap en gay?
Op fietse!quote:
Haha, die vind ik leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.
[..]
Op fietse!
Is ook!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef twi het volgende:
Zo'n dialect is in spreektaal al erg genoeg. Laat staan dat je er in gaat zingen
Dat is geen dialect. Dat is klasse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Oh, oh, Den Haag!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Ik ga zo lunchen. Lekker met een boterham.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:11 schreef twi het volgende:
En godverdomme waarom hebben mijn posts zo'n Twitterniveau?
bakstenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Ik reed gisteren weer door de binnenstad van Leiden, wat is het toch een leuke en gezellige stad
Als er geen idioten met bakstenen aan het gooien zijn.
Ik heb wel een ninja-bui...
Ja, toen we Nederland - Denemarken in Leiden gingen kijken waren er wat jonge mensen baldadig op de Breestraat. Politie alles, begonnen die knurftjes ineens bakstenen uit de grond te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.
Ik ga zo sporten.
Einde Twitterbericht
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.
Ik krijg sochtends niets door mn strot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |