Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zichquote:
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
Hé, Altovriendjes!
Vinden jullie dit leuk of slap en gay?
Op fietse!quote:
Haha, die vind ik leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeie stem, leuk deuntje, geile wijven. Ik vind het wel aardig. Maar zal er nooit een cd van kopen/ downloaden.
[..]
Op fietse!
Is ook!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef twi het volgende:
Zo'n dialect is in spreektaal al erg genoeg. Laat staan dat je er in gaat zingen
Dat is geen dialect. Dat is klasse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Oh, oh, Den Haag!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Eén uitzonderrrrrrring daarrrrrrr in.
Niets mis met mijn Leidse 'r' namelijk...![]()
Ik ga zo lunchen. Lekker met een boterham.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:11 schreef twi het volgende:
En godverdomme waarom hebben mijn posts zo'n Twitterniveau?
bakstenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Ik reed gisteren weer door de binnenstad van Leiden, wat is het toch een leuke en gezellige stad
Als er geen idioten met bakstenen aan het gooien zijn.
Ik heb wel een ninja-bui...
Ja, toen we Nederland - Denemarken in Leiden gingen kijken waren er wat jonge mensen baldadig op de Breestraat. Politie alles, begonnen die knurftjes ineens bakstenen uit de grond te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bakstenen?
Bijna pauze. honger, maar al 2 boterhammen op. Nog maar 2 over.
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
En vanochtend al een bak brinta. Heb je meer op dan ik.
Ik ga zo sporten.
Einde Twitterbericht
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ontbijt was 1 van die 4 boterhammen.
Ik krijg sochtends niets door mn strot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wel matigjes, Brinta zo ophemelen, maar het zelf niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |