Oh jawel, maar weet wie je uitdaagt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
"bla bla bla huilie huilie huilie, je mag geen grapjes meer maken."
En het was zo'n mooi plaatje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
"bla bla bla huilie huilie huilie, je mag geen grapjes meer maken."
Ach man, het kan hooguit fout gaan toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh jawel, maar weet wie je uitdaagt.![]()
En ik kan je vertellen, daar heb ik dus geen zin in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach man, het kan hooguit fout gaan toch.
Chocorection.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude....deze:
[ afbeelding ]
hebben ze bij de C1000....
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBEN!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude....deze:
[ afbeelding ]
hebben ze bij de C1000....
![]()
![]()
![]()
![]()
crabpeople.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eeeeeecht hé! Ik heb gewoon een collega die niet van chocola houdt...en het is een vrouw!!![]()
Vandaag eten en bier gekocht voor Werchter, heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef WasMachinator het volgende:
Morgen bier + eten inkopen voor Werchter, heb der zin in!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag eten en bier gekocht voor Werchter, heb er ook zin in!![]()
Dat bekijken we donderdagochtend wel. We vertrekken om 7u, zou meer dan genoeg tijd moeten zijn om een goeie plek te krijgen lijkt mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]![]()
![]()
op welke camping gaan jullie staan?
ja dan heb je in principe overal plekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat bekijken we donderdagochtend wel. We vertrekken om 7u, zou meer dan genoeg tijd moeten zijn om een goeie plek te krijgen lijkt meKomt bij dat we er maar één nachtje staan, dan vind ik de plaats ook al minder belangrijk.
Weten jullie het al?
B0 zeg je? Is die partytent er de eerste avond ook al? Even kijken hoe ver dat van het terrein isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja dan heb je in principe overal plek!
Wij gaan sowieso niet op A, slechte ervaring gehad daar in 2009, was totaal geen schaduw.. Dus wij gaan waarschijnlijk naar B0 waar ook een party tent is om snachts nog even lekker door te gaan
Jup die is er dan ook al + Site van de B0 campingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
B0 zeg je? Is die partytent er de eerste avond ook al? Even kijken hoe ver dat van het terrein is
Thanks dude! Ben al bezig mijn mattie te overtuigenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup die is er dan ook al + Site van de B0 camping
Whaha, goed bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Thanks dude! Ben al bezig mijn mattie te overtuigen
Jij hebt geen neusgaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik val ook op mannen maar mij hoor je toch ook niet janken
Neem mijn care dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, I just don't have the needed amount of care.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik val ook op mannen maar mij hoor je toch ook niet janken
meneer mohmi?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:30 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Laatste werkdag, HEEL de afdeling en gang hangen vol met foto's van mijn hoofd met daaronder; 'Daaag, Meneer MohMi!!' xD![]()
![]()
Briljant!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:30 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Laatste werkdag, HEEL de afdeling en gang hangen vol met foto's van mijn hoofd met daaronder; 'Daaag, Meneer MohMi!!' xD![]()
![]()
Briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |