Die is echt keidood jongen!quote:
RIIIIIIIIIDEEEE THE SNAKE TO THE LAAAAAKEEEEEquote:
Die is echt keidood jongen!quote:
Moeten ze echt allemaal dood!?quote:
Owjee, nou, succes dan maar!quote:
Het is niet aan mij besteed.quote:
Ja, ik weet het... Ik ben een sexy motherfucker, maar het doet me gewoon niks en hij is irritant.quote:
Nee, kom nou.quote:
quote:et Crossing Border festival, dat op 15 en 16 november in poppodium Atak en het Wilminktheater in Enschede plaatsvindt, maakt de eerste namen bekend. De kaartverkoop start 30 juni a.s.
Op donderdag 15 november zijn er optredens van The Kyteman Orchestra, Brandt Brauer Frick Ensemble, Mark Lanegan Band, Peter Buwalda, Wim de Bie, Fabio Genovesi en Arjan Visser.
Op vrijdag 16 november staan Andrew Bird, First Aid Kit, Punch Brothers, Michael Chabon, David Vann, Juan Gabriel Vásquez en Jens Christian Grøndahl op het programma. De overige, in totaal ruim 50, acts en artiesten zullen in de komende maanden bekend gemaakt worden.
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
En hij heeft Nothing Compares to You geschreven.Alleen daarvoor moet ie eigenlijk al dood!
Cimes against humanity!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |