Die is echt keidood jongen!quote:
RIIIIIIIIIDEEEE THE SNAKE TO THE LAAAAAKEEEEEquote:
Die is echt keidood jongen!quote:
Moeten ze echt allemaal dood!?quote:
Owjee, nou, succes dan maar!quote:
Het is niet aan mij besteed.quote:
Ja, ik weet het... Ik ben een sexy motherfucker, maar het doet me gewoon niks en hij is irritant.quote:
Nee, kom nou.quote:
quote:et Crossing Border festival, dat op 15 en 16 november in poppodium Atak en het Wilminktheater in Enschede plaatsvindt, maakt de eerste namen bekend. De kaartverkoop start 30 juni a.s.
Op donderdag 15 november zijn er optredens van The Kyteman Orchestra, Brandt Brauer Frick Ensemble, Mark Lanegan Band, Peter Buwalda, Wim de Bie, Fabio Genovesi en Arjan Visser.
Op vrijdag 16 november staan Andrew Bird, First Aid Kit, Punch Brothers, Michael Chabon, David Vann, Juan Gabriel Vásquez en Jens Christian Grøndahl op het programma. De overige, in totaal ruim 50, acts en artiesten zullen in de komende maanden bekend gemaakt worden.
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
En hij heeft Nothing Compares to You geschreven.Alleen daarvoor moet ie eigenlijk al dood!
Cimes against humanity!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Noooooooooooooooooooooothing compaaaaaaaaaaaaaareesss toooo yououououououuuOUOUOUOUOUOuouououou ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
Jump da fuck up!quote:
Ik ook! Zodat ik mijn weg kan vervolgen naar buiten om ff te paffenquote:
Ja, ik zag 'm net ook al langskomen. Ga je er naartoe? Het zegt me allemaal weinig moet ik eerlijk zeggen.quote:
Geen idee, tot nu toe ken ik erg weinig namen. Verwacht ook niet echt dat er mensen gaan die ik ken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
Ja, ik zag 'm net ook al langskomen. Ga je er naartoe? Het zegt me allemaal weinig moet ik eerlijk zeggen.
Princequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
En dit is hele saaie Prince
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
En dit is hele saaie Prince
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ingeschreven bij lexa
EN nu heb ik allemaal contactverzoeken van mevrouwen maar dan moet ik gaan lappen om dat te zien. En ik kan mn profiel niet verwijderen. fml.
Als je je account niet kan verwijderen, dan ben je stom..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ingeschreven bij lexa
EN nu heb ik allemaal contactverzoeken van mevrouwen maar dan moet ik gaan lappen om dat te zien. En ik kan mn profiel niet verwijderen. fml.
En vanochtend weer begonnen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
Ik ben eergisterenavond maar weer eens gestopt met roken.
Neen.quote:
Dat stond dus even los van gezond bezig zijnquote:
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. gister nieuwe lens in gedaan.. zie ik halfschiet niet op. Maarja het schijnt gezond te zijn voor je ogen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Het dorpsmongooltje leeft ook nog.
Saggy tits/vag
ne ne sst daar mag je niets over zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Hoe komt hij eropquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Heb hier meestal even de eerste week last van. Daarna is het wel weer goed. Maar blijft dan niet leuk om te wisselenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langer
SKV DOE ME EEN BIERTJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERSquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
Aangezien ik van bijna niemand de eckte naam weet, jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Nog nooit een fokmeet gehad?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind dat heul geen slechte grap!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERS
Yup, ging goed inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon geen namen zeggen, is ons goed afgegaan.. he.. uhm.. dinges
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!quote:
En dan ook nog eens zo'n lelijkequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!
Ik denk dat ik daar niet eens op reageerquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou je denk ik gewoon komkommer meisje noemen ofzo
Sta ik voor je neus, "Hey, Hey, Hey, pssst, komkommer meisje!!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet eens op reageer
Maar meer omdat ik gewoon geen associatie voel daarmee
Fixed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
echt gesprekken soms met iemand
hij: Neuken vrijdag? (teamuitje)
ik: ja
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
Fixed.
Wat een hommo.Lekker omheendraaien, dat je al lang weet wat hij wil
Zeg zelf dan:quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaadwist het al toen ik een WA kreeg. toen ging ik even twijfelen, want begon over teamuitje en weet dat hij erg nieuwsgierig is. Maar toch weer deze kant op.
te voorspelbaar
Ow dat komt vast wel een keer.. maar vind dit te grappigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
Zeg zelf dan:
Hey maar kerel, als je wil neuken, zeg het dan gewoon?
ahhw maar nu heb je hem al afgewimpeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat komt vast wel een keer.. maar vind dit te grappig
bjorn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
ahhw maar nu heb je hem al afgewimpeld.
HET SPIJT ME VOOR JE BJORN!
Oh wacht, bjorn was van moquote:
Zo zedig bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is die collega nu weer? En waarom zet je jezelf zo neer bij hem
Dr op en dr over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Maar wtf, je zit een collega nuchter half te hosselen?
Dat is redelijk not done imho. Collega's.
Heb hem al gehosseld een tijd terug.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Maar wtf, je zit een collega nuchter half te hosselen?
Dat is redelijk not done imho. Collega's.
Godverdomme mur, ik wil foto's zien van de laatste vijf wijven die je in je nest hebt gekregen. Dat kan echt alleen maar super fucked zijn.quote:
Slettebak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem al gehosseld een tijd terug.
En tja collega's. Het heeft nog nooit een ongemakkelijke situaties opgeleverd
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
Cue_ dalijk helemaal uitgewoond op de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |