Neen.quote:
Dat stond dus even los van gezond bezig zijnquote:
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. gister nieuwe lens in gedaan.. zie ik halfschiet niet op. Maarja het schijnt gezond te zijn voor je ogen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Het dorpsmongooltje leeft ook nog.
Saggy tits/vag
ne ne sst daar mag je niets over zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Hoe komt hij eropquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Saggy tits/vag
Heb hier meestal even de eerste week last van. Daarna is het wel weer goed. Maar blijft dan niet leuk om te wisselenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb soms ook zo'n lens waar ik heel wazig door zie. Dan doe ik gewoon die van de maand ervoor een maandje langer
SKV DOE ME EEN BIERTJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERSquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik liep net door de stad om een pakje te posten en toen moest ik denken aan dat we met alle idioten hier een meet zouden hebben.Zouden we dan elkaars foknamen door de kroeg krijsen?
Aangezien ik van bijna niemand de eckte naam weet, jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Nog nooit een fokmeet gehad?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind dat heul geen slechte grap!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
En slechte grappen maken als HAHAHAHAH ESKAAVEEEE HAHAHAH ALS JE DE ES WEGDOET HEB JE CAFE EN DAAR ZITEN WE NU HIHIHAHGRAPPENENGOLLENDIJENKLETSERS
Yup, ging goed inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon geen namen zeggen, is ons goed afgegaan.. he.. uhm.. dinges
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!quote:
En dan ook nog eens zo'n lelijkequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuuelijk Marie-Louise, hoe kan ik je naam vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |