quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Berend. het volgende:
Mender, zoek eens op youtube: minecraft pvp trap
Je staat op 1
Je hebt toch niet weer bots laten spammen he?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Berend. het volgende:
Mender, zoek eens op youtube: minecraft pvp trap
Je staat op 1
ping is het aantal miliseconden wat het kost om een paketje te versturen en weer te ontvangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap 'ping' nog altijd niet zo goedMaar hoog is slecht toch?
idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
14 is normaal op vaste lijnen, 16 op wifi. Vanaf 23 is hoog.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Lorrelies het volgende:
Nou, ik heb maar een blik knakworsten opengetrokken...
desto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ping is het aantal miliseconden wat het kost om een paketje te versturen en weer te ontvangen.
desto lager desto beter dus
Ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is trouwens "Hoe.. de te..."
Neuhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer bots laten spammen he?
BNERD ga weg.quote:
quote:
Graps hoor, ik vinnet beter dan wat ik zelf kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben.Nee eigenlijk kan ik gewoon niet zo goed striptekenen.
!!!quote:
Joah, dat is de lekkerstequote:
Wat is de beste manier om overal even veel van dat groene zakje te krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Joah, dat is de lekkerste![]()
Alleen is dat spul zo slecht voor jeSmaakversterkers en shit. Maar het is zo lekker :c
Zorgen dat het zakje een beetje warm is, dan heb je niet zo'n bonk en wordt het vloeibaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om overal even veel van dat groene zakje te krijgen?
Ja bij mij is het altijd vloeibaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zorgen dat het zakje een beetje warm is, dan heb je niet zo'n bonk en wordt het vloeibaarEn dan gewoon met een vork een beetje door elkaar husselen...
Ooooohquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja bij mij is het altijd vloeibaar
Maar ik bedoel dat seasoning poeder
Gewoon goed roeren. Hier lukt het altijd primaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja bij mij is het altijd vloeibaar
Maar ik bedoel dat seasoning poeder
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
OoooohTja geen idee, ik snij de noedels altijd klein en dan kun je makkelijker alles 'roeren'...
iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Lorrelies het volgende:
Zo hoort het ook
Er zijn mensen die er noodlesoep van maken, maar dat is niet lekker, dan zit alle smaak in het water
nopequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nog goedkope chinese troep gekocht?
Tsja, ééntje krabbelt nog lustig rond, ééntje beweegt alleen nog maar als je tegen de doos aantikt en tien zijn er dood.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
!!!Ik maak ze nu
Soms breek ik gewoon een stuk af en eet de noodles "rauw"
We proberen het leuk te houdenquote:
Ook gratis af te halen uit de tuin hierquote:
of mensen die wel een huis / kamer hebben maar zich er niet thuis voelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie zijn waarschijnlijk.
En mensen die geen huis hebben.
je zal maar een kut vakantie hebben....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie zijn waarschijnlijk.
die hebben ooit een huis gehad waar ze wellicht naar toe terug willen?quote:En mensen die geen huis hebben.
Thug life nigga.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En mensen die thuis mishandeld of misbruikt worden
Waarom is je upload hoger dan je download?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom is je upload hoger dan je download?Misschien omdat al die andere studenten de boel leegtrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Ga je naar Scheveningen?quote:
Op een abo server spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt best wel belgisch..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Mender het volgende:
nee mang helemaal legaal
ik doe camstudio, opensource zelfde kwaliteit, wel gratischhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
Jammer dat je t niet echt bent anders ging ik je wel volgen..
Wat is je twitter dan? DM is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.
Die link van jou volgt helemaal niemand en heeft ook geen volgers, wat zit je nou te spammenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.
Ja, ik heb hem net gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die link van jou volgt helemaal niemand en heeft ook geen volgers, wat zit je nou te spammen
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:13:26Hoi, ik ben de enige ekte kankerbaas aanwezig en bobbernaut is gay reageer retweet
twitter:Mr_Anoniem twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:14:13@alleenwaarheden hou je bek drumpie ik spuug op jou ah zemmeh tfoe gr gr bobber via http://t.co/ulaZZCJL reageer retweet
Haha, skkltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef bobbernaut het volgende:
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:13:26Hoi, ik ben de enige ekte kankerbaas aanwezig en bobbernaut is gay reageer retweet
twitter:Mr_Anoniem twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:14:13@alleenwaarheden hou je bek drumpie ik spuug op jou ah zemmeh tfoe gr gr bobber via http://t.co/ulaZZCJL reageer retweet
junge ik geef mijn eckte twitter toch nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef MineraalWater het volgende:
Bob is een mietje durft alleen Mr_Anoniem.
Naar jezelf en dan RTen en dan denkt iedereen ai player hij heeft chicks swagggquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef MineraalWater het volgende:
Gewoon naar iemand random sturen: Ik hou van jou xx -jwww
via anonieme tweets
Als we t dan toch over kansloos hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Naar jezelf en dan RTen en dan denkt iedereen ai player hij heeft chicks swaggg
Nee man, ik heb al linkje in mijn FOK! profiel gezet zodat mensen 't zien. Het moet een natuurlijke verloop zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
En dan hopen op veel followers!!!
Tip je kan ze kopen
Hahahha, lollolol, ekte troll jij. Sowieso dat jij die ding doet togg, ekte hosselaar jij swa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Naar jezelf en dan RTen en dan denkt iedereen ai player hij heeft chicks swaggg
HAHAHAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:21:24Mensen die op #Bruno Mars lijken zijn (denken) dat ze #grappig zijn. Het blijft altijd een heel spektakel, vooral als ze praten. reageer retweet
Swsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Sorry dat ik het zeg drump, maar je twitter faalt hard.
Dankje voor de feedback.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Sorry dat ik het zeg drump, maar je twitter faalt hard.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Sorry dat ik het zeg drump, maar je faalt hard.
quote:
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:24:37Mensen zeggen dat mijn Twitter faalt, altijd lachen. reageer retweet
i feel yaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb eigenlijk elke dag wel de neiging om op de knop te drukken:
[ afbeelding ]
Ik wil het topic niet ontvolgen, maar de knop is zo toepasselijk
hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij trouwens emo? Wel een hele erge deprimerende achtergrond.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
(das een nieuwe instelling btw)
Bedoel je de ff skin?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben jij trouwens emo? Wel een hele erge deprimerende achtergrond.
De achtergrond kleur van fok? Das stroombesparing aangezien fok zo ontzettend veel open staat, en ik een led scherm hebquote:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:
Hey ik heb precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Ik heb OP blauw (509beb) en eigen posts en quotes groen (95f099). Dat tussen haakjes zijn de kleurcodes.
Denk dat hij het blauwe bedoelt bovenaan firefox, dat is deze:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Ik heb OP blauw (509beb) en eigen posts en quotes groen (95f099). Dat tussen haakjes zijn de kleurcodes.
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat hij het blauwe bedoelt bovenaan firefox, dat is deze:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/stylus-blue/
twitter:AlleenWaarheden twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 20:35:19Over moeders praten is zo 2004, daarnaast zijn deze mensen onder mijn niveau. reageer retweet
Dat komt omdat het scherm 52 inch (tv) is, anders is t echt niet te lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ben je trouwens slechtziend, die letters zijn wel niet zo groot.
Jup superhandig, ik deed t ook gelijk toen t kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb dat al bijna een jaar die kleurtjes
teringhandig
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt iddquote:
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt idd
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb gebloktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.
Trolls zoals wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb geblokt
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trolls zoals wie?80% van wat ik hier op FOK! post is troll.
LOL hoe heet ie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Splackavellie02quote:
Aah, ik dacht retorbrapi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Die staat er toevallig ook tussenquote:
Die ken ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Splackavellie02
Staat dan ook boven aan mijn blok lijst
Zal best, hij trollt (of deed dat in ieder geval voordat ik hem blokte) altijd half DIG vol.quote:
Ja die werkt bij mij volgens mij niet, ik zie ze bij mij nog steeds. Ik blokkeer niets voor niets mensen dus dan wil ik ze ook nooit meer zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
Zou sowieso niet meer zonder CSS kunnen fokken, maar dit is toch wel 1 van de beste dingen:
[ afbeelding ]
Meldt t ff hier, dan fixt ie t wel voor je:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja die werkt bij mij volgens mij niet, ik zie ze bij mij nog steeds. Ik blokkeer niets voor niets mensen dus dan wil ik ze ook nooit meer zien.
Thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Meldt t ff hier, dan fixt ie t wel voor je:
Het FOK!-custom-CSS topic! #5 - Met postaantallen!
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneuquote:
Het is dat de blokkeer functie niet volledig functioneel is en ik je post dus zie als dit topic open staat en de auto-update aan staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneu
Kind is niet gestoord, degene die haar hebben mishandeld zijn gestoord en hebben haar zo gemaakt, anders had ze prima een normaal meisje kunnen zijn
So sad, so sad.
Krijg btw wel vaker zulke filmpjes te zien, maar zo erg heb ik nooit gezien o_o
Je hebt Lorrelies geblokt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dat de blokkeer functie niet volledig functioneel is en ik je post dus zie als dit topic open staat en de auto-update aan staat.
Ik kan me gewoon niet bedenken wat Lorrelies gedaan kan hebben dat je haar hebt gebloktquote:
http://jl10ll.wordpress.com/2010/10/30/children-of-rage/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneu
Kind is niet gestoord, degene die haar hebben mishandeld zijn gestoord en hebben haar zo gemaakt, anders had ze prima een normaal meisje kunnen zijn
So sad, so sad.
Krijg btw wel vaker zulke filmpjes te zien, maar zo erg heb ik nooit gezien o_o
Nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://jl10ll.wordpress.com/2010/10/30/children-of-rage/
TL;DR Ze is nu mentaal gezond, is afgestudeerd als verpleegster en ze heeft een boek geschreven.
quote:The research that I did was disturbing. She claims to be healthy and normal but she has fucked up methods to try and "help" children with the attachment disorder. The lady from the video that gave her the therapy later killed a child in a "rebirthing" ritual. The adoptive mother and Beth now write books and release dvds on their therapy methods and they are unethical and cruel.
Als hij niet reageert komt is het antwoord ja omdat hij je post niet zietquote:
Faalt want is beta 1.8 ofzo.quote:
Twitter is fucking baas jwzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist niet dat Twitter eeeecht leuk kon zijn.
Ik speel t wel is op me android, heb m toen voor 10 ct in de aanbieding gekochtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb laatst die Android/iPhone versie gezien. Werkte beter dan ik dacht eigenlijk.
10 centquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik speel t wel is op me android, heb m toen voor 10 ct in de aanbieding gekocht
Dr waren toen 10 dagen lang elke dag 10 apps voor 10 ct in de market, ik heb ze alle 100 gekocht btwquote:
Nehh, heb er denk ik 60 ofzo gehouden, en de rest kan ik altijd gratis herinstalleren mocht ik ze toch willen. Sowieso heb ik iets van 250 apps dusjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
NiceAlleen denk ik niet dat je aan alle apps wat hebt, of wel? 100 is wel erg veel ook
btw de videoclips van tegenwoordig zijn eigenlijk echt te belachelijk voor woorden als je het vergelijk met 10 jaar geledenquote:
Net als die muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
btw de videoclips van tegenwoordig zijn eigenlijk echt te belachelijk voor woorden als je het vergelijk met 10 jaar geleden
Ik zie het positief in dat we nog zon gaan krijgen dit jaar, dus vandaar dat ik bovenstaande draai.quote:
Nicequote:
Die ligt nog ergens diep in slaap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg, ik zit net over hersenschade te lezen en zo. Toen moest ik plots denken aan die Prins Friso.
Is daar eigenlijk nog wat nieuws over geweest of ligt ie nog altijd in diepe coma?
kapot stukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg, ik zit net over hersenschade te lezen en zo. Toen moest ik plots denken aan die Prins Friso.
Is daar eigenlijk nog wat nieuws over geweest of ligt ie nog altijd in diepe coma?
Tja, koningshuis he, die word desnoods tot zn 100e in leven gehouden..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap niet waarom ze er de stekker er niet uit trekken dan eigenlijk![]()
Als ie ook ooit wakker wordt, dan is het niet meer dan een kasplantje...
Volgens mij was de indicatie dat ze dergelijke gevallen in nederland geen eens een kans geven al genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
IK OOK GODVERDOMMEquote:
Iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:40 schreef Lorrelies het volgende:
Bob heeft een paar dagen vakantie en verveelt zich nu al rot
Zoek wat nieuwe gamesGa wat leuks doen met je vrienden, het schijnt eindelijk weer eens beter weer te worden.
En ga je niet op vakantie met je ouders of zo?
Wat doe je nu dan?quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
AAAAH OMG IK KWAM OP CARAMELDANSEN D:
http://z0r.de/1199
Nu zit dat weer de rest van de week in mijn hoofd![]()
![]()
Ik heb geklikt, nu zit het ook bij mij in mn hoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
AAAAH OMG IK KWAM OP CARAMELDANSEN D:
http://z0r.de/1199
Nu zit dat weer de rest van de week in mijn hoofd![]()
![]()
Het is zo catchyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, nu zit het ook bij mij in mn hoofd
Pedo manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik vermaak me hier elke keer weer mee, je kan ze namelijk ook nooit allemaal gezien hebben, aangezien er regelmatig nieuwe toegevoegd worden![]()
BTW WTF @ DEZE MAN
http://z0r.de/3692
heul niet gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |