Dat komt omdat het scherm 52 inch (tv) is, anders is t echt niet te lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ben je trouwens slechtziend, die letters zijn wel niet zo groot.
Jup superhandig, ik deed t ook gelijk toen t kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb dat al bijna een jaar die kleurtjes
teringhandig
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt iddquote:
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt idd
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb gebloktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.
Trolls zoals wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb geblokt
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trolls zoals wie?80% van wat ik hier op FOK! post is troll.
LOL hoe heet ie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Splackavellie02quote:
Aah, ik dacht retorbrapi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Die staat er toevallig ook tussenquote:
Die ken ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Splackavellie02
Staat dan ook boven aan mijn blok lijst
Zal best, hij trollt (of deed dat in ieder geval voordat ik hem blokte) altijd half DIG vol.quote:
Ja die werkt bij mij volgens mij niet, ik zie ze bij mij nog steeds. Ik blokkeer niets voor niets mensen dus dan wil ik ze ook nooit meer zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
Zou sowieso niet meer zonder CSS kunnen fokken, maar dit is toch wel 1 van de beste dingen:
[ afbeelding ]
Meldt t ff hier, dan fixt ie t wel voor je:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja die werkt bij mij volgens mij niet, ik zie ze bij mij nog steeds. Ik blokkeer niets voor niets mensen dus dan wil ik ze ook nooit meer zien.
Thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Meldt t ff hier, dan fixt ie t wel voor je:
Het FOK!-custom-CSS topic! #5 - Met postaantallen!
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneuquote:
Het is dat de blokkeer functie niet volledig functioneel is en ik je post dus zie als dit topic open staat en de auto-update aan staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneu
Kind is niet gestoord, degene die haar hebben mishandeld zijn gestoord en hebben haar zo gemaakt, anders had ze prima een normaal meisje kunnen zijn
So sad, so sad.
Krijg btw wel vaker zulke filmpjes te zien, maar zo erg heb ik nooit gezien o_o
Je hebt Lorrelies geblokt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dat de blokkeer functie niet volledig functioneel is en ik je post dus zie als dit topic open staat en de auto-update aan staat.
Ik kan me gewoon niet bedenken wat Lorrelies gedaan kan hebben dat je haar hebt gebloktquote:
http://jl10ll.wordpress.com/2010/10/30/children-of-rage/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Voor mijn studie erg interessant, dus ben het ook nu aan het kijken, maar het is echt sneu
Kind is niet gestoord, degene die haar hebben mishandeld zijn gestoord en hebben haar zo gemaakt, anders had ze prima een normaal meisje kunnen zijn
So sad, so sad.
Krijg btw wel vaker zulke filmpjes te zien, maar zo erg heb ik nooit gezien o_o
Nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://jl10ll.wordpress.com/2010/10/30/children-of-rage/
TL;DR Ze is nu mentaal gezond, is afgestudeerd als verpleegster en ze heeft een boek geschreven.
quote:The research that I did was disturbing. She claims to be healthy and normal but she has fucked up methods to try and "help" children with the attachment disorder. The lady from the video that gave her the therapy later killed a child in a "rebirthing" ritual. The adoptive mother and Beth now write books and release dvds on their therapy methods and they are unethical and cruel.
Als hij niet reageert komt is het antwoord ja omdat hij je post niet zietquote:
Faalt want is beta 1.8 ofzo.quote:
Twitter is fucking baas jwzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist niet dat Twitter eeeecht leuk kon zijn.
Ik speel t wel is op me android, heb m toen voor 10 ct in de aanbieding gekochtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb laatst die Android/iPhone versie gezien. Werkte beter dan ik dacht eigenlijk.
10 centquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik speel t wel is op me android, heb m toen voor 10 ct in de aanbieding gekocht
Dr waren toen 10 dagen lang elke dag 10 apps voor 10 ct in de market, ik heb ze alle 100 gekocht btwquote:
Nehh, heb er denk ik 60 ofzo gehouden, en de rest kan ik altijd gratis herinstalleren mocht ik ze toch willen. Sowieso heb ik iets van 250 apps dusjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
NiceAlleen denk ik niet dat je aan alle apps wat hebt, of wel? 100 is wel erg veel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |