Dat komt omdat het scherm 52 inch (tv) is, anders is t echt niet te lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ben je trouwens slechtziend, die letters zijn wel niet zo groot.
Jup superhandig, ik deed t ook gelijk toen t kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb dat al bijna een jaar die kleurtjes
teringhandig
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt iddquote:
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, ik heb echt teringveel mensen geblokt idd
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb gebloktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik 4 maar dat vind ik al meer als zat, zullen ook de enige blijven denk ik.
Trolls zoals wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig trolls tegen, denk dat ik er zeker 20 heb geblokt
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trolls zoals wie?80% van wat ik hier op FOK! post is troll.
LOL hoe heet ie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Splackavellie02quote:
Aah, ik dacht retorbrapi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is bevoorbeeld 1 zon gast die in ELK topic over telefoons met 100 argumenten komt waarom alleen de iphone een goede telefoon is. Die gast heb uiteraard geblokt. Maar er zijn er velen zoals hem helaas
Die staat er toevallig ook tussenquote:
Die ken ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Splackavellie02
Staat dan ook boven aan mijn blok lijst
Zal best, hij trollt (of deed dat in ieder geval voordat ik hem blokte) altijd half DIG vol.quote:
Ja die werkt bij mij volgens mij niet, ik zie ze bij mij nog steeds. Ik blokkeer niets voor niets mensen dus dan wil ik ze ook nooit meer zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
Zou sowieso niet meer zonder CSS kunnen fokken, maar dit is toch wel 1 van de beste dingen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |