quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Berend. het volgende:
Mender, zoek eens op youtube: minecraft pvp trap
Je staat op 1
Je hebt toch niet weer bots laten spammen he?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Berend. het volgende:
Mender, zoek eens op youtube: minecraft pvp trap
Je staat op 1
ping is het aantal miliseconden wat het kost om een paketje te versturen en weer te ontvangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap 'ping' nog altijd niet zo goedMaar hoog is slecht toch?
idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
14 is normaal op vaste lijnen, 16 op wifi. Vanaf 23 is hoog.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Lorrelies het volgende:
Nou, ik heb maar een blik knakworsten opengetrokken...
desto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ping is het aantal miliseconden wat het kost om een paketje te versturen en weer te ontvangen.
desto lager desto beter dus
Ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is trouwens "Hoe.. de te..."
Neuhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer bots laten spammen he?
BNERD ga weg.quote:
quote:
Graps hoor, ik vinnet beter dan wat ik zelf kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben.Nee eigenlijk kan ik gewoon niet zo goed striptekenen.
!!!quote:
Joah, dat is de lekkerstequote:
Wat is de beste manier om overal even veel van dat groene zakje te krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Joah, dat is de lekkerste![]()
Alleen is dat spul zo slecht voor jeSmaakversterkers en shit. Maar het is zo lekker :c
Zorgen dat het zakje een beetje warm is, dan heb je niet zo'n bonk en wordt het vloeibaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om overal even veel van dat groene zakje te krijgen?
Ja bij mij is het altijd vloeibaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zorgen dat het zakje een beetje warm is, dan heb je niet zo'n bonk en wordt het vloeibaarEn dan gewoon met een vork een beetje door elkaar husselen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |