quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom is je upload hoger dan je download?Misschien omdat al die andere studenten de boel leegtrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Ga je naar Scheveningen?quote:
Op een abo server spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt best wel belgisch..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Mender het volgende:
nee mang helemaal legaal
ik doe camstudio, opensource zelfde kwaliteit, wel gratischhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
Jammer dat je t niet echt bent anders ging ik je wel volgen..
Wat is je twitter dan? DM is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.
Die link van jou volgt helemaal niemand en heeft ook geen volgers, wat zit je nou te spammenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volg nou maar gewoon, zelf Twitter ik niet maar volg alleen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |