btw de videoclips van tegenwoordig zijn eigenlijk echt te belachelijk voor woorden als je het vergelijk met 10 jaar geledenquote:
Net als die muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
btw de videoclips van tegenwoordig zijn eigenlijk echt te belachelijk voor woorden als je het vergelijk met 10 jaar geleden
Ik zie het positief in dat we nog zon gaan krijgen dit jaar, dus vandaar dat ik bovenstaande draai.quote:
Nicequote:
Die ligt nog ergens diep in slaap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg, ik zit net over hersenschade te lezen en zo. Toen moest ik plots denken aan die Prins Friso.
Is daar eigenlijk nog wat nieuws over geweest of ligt ie nog altijd in diepe coma?
kapot stukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg, ik zit net over hersenschade te lezen en zo. Toen moest ik plots denken aan die Prins Friso.
Is daar eigenlijk nog wat nieuws over geweest of ligt ie nog altijd in diepe coma?
Tja, koningshuis he, die word desnoods tot zn 100e in leven gehouden..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap niet waarom ze er de stekker er niet uit trekken dan eigenlijk![]()
Als ie ook ooit wakker wordt, dan is het niet meer dan een kasplantje...
Volgens mij was de indicatie dat ze dergelijke gevallen in nederland geen eens een kans geven al genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
IK OOK GODVERDOMMEquote:
Iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:40 schreef Lorrelies het volgende:
Bob heeft een paar dagen vakantie en verveelt zich nu al rot
Zoek wat nieuwe gamesGa wat leuks doen met je vrienden, het schijnt eindelijk weer eens beter weer te worden.
En ga je niet op vakantie met je ouders of zo?
Wat doe je nu dan?quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
AAAAH OMG IK KWAM OP CARAMELDANSEN D:
http://z0r.de/1199
Nu zit dat weer de rest van de week in mijn hoofd![]()
![]()
Ik heb geklikt, nu zit het ook bij mij in mn hoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
AAAAH OMG IK KWAM OP CARAMELDANSEN D:
http://z0r.de/1199
Nu zit dat weer de rest van de week in mijn hoofd![]()
![]()
Het is zo catchyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, nu zit het ook bij mij in mn hoofd
Pedo manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik vermaak me hier elke keer weer mee, je kan ze namelijk ook nooit allemaal gezien hebben, aangezien er regelmatig nieuwe toegevoegd worden![]()
BTW WTF @ DEZE MAN
http://z0r.de/3692
heul niet gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |