Oh de gewone versie vind ik dan wel best te doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind down and dirty geloof ik echt dr fijnste nummer, lekker funkyyyy
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenquote:
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenIk vind ook best wat nummers aardig, op een paar na uit een tijd waar ik niet meer aan terug wil denken.
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Sure, ben benieuwd wanneer jij zoveel cd's gaat verkopen![]()
![]()
Ik weet niet van welke nummers die liedjes zijn, van Anouk, maar cd 2 of 3 denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtEn die eerste van Ilse is nog steeds dr beste.
Daar ging het dus mis
Eenkennig typequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Joa en wat elektronisch spul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Anders gewoon een vaginale douche nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Komt deze TT door de ballotagecommissie? I hope so
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eenkennig type![]()
Hier was ik bij toen, ik heb me rotgelachen om die eieren maar moest wel toegeven dat ze ballen had hoor
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?
Ja dat snap ik dat dat hem is, maar ik zag het niet zo snel, maar nu in het begin ja. Ik denk dat ze toen veel meer ballen had, trouwensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergens
Ik ken het niet, maar ik vermoed dat ik het skipquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het 'jouw bil is een krokodil, hap hap met je krokobil' nummer is wel weer fantastisch Nederlandstalig.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het 'jouw bil is een krokodil, hap hap met je krokobil' nummer is wel weer fantastisch Nederlandstalig.
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik vermoed dat ik het skip
Qwea-style?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb Zooplus echt een smerig rotmailtje gestuurd vanmorgen trouwens
Nice ink thoughquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ontkomt er toch niet aan. Doe het hier, doe het nu!
Geniaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Katy is veel overtuigender, overdonderender, meer juicy. Goede keus om haar wel te draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik wat vaker radio luister, verbaas ik me eigenlijk dat ze wel Katy Perry draaien, maar geen Justin Bieber.Ik zie geen verschil. En dat nieuwe nummer klinkt nog als Justin Timberlake en die van Katy is allemaal Britneypop
Ja Katy is ook volwassen natuurlijk en Biebert een jochie, alleen kan Bieber wel goed zingen volgens mij en Katy dat moet wel bijgewerkt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Katy is veel overtuigender, overdonderender, meer juicy. Goede keus om haar wel te draaien.
Ja meer Q style dan oh-oh stylequote:
Timur draaide wel es Justin hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik wat vaker radio luister, verbaas ik me eigenlijk dat ze wel Katy Perry draaien, maar geen Justin Bieber.Ik zie geen verschil. En dat nieuwe nummer klinkt nog als Justin Timberlake en die van Katy is allemaal Britneypop
Die brief van Qwea, met handschrift, bijna prikbordwaardigquote:
Uitstekend! Loopt veel rond, wonden dicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, hoe gaat het met je vader zijn herstel?
Ah!quote:
Mooi, fijn om te horenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitstekend! Loopt veel rond, wonden dicht.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, wat vond je van Beauty & the brains?
Ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had het per ongeluk aanstaan gisteren en vroeg me werkelijk af wie daar nu naar kijkt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ook lekker, de bieb hoort een email te sturen als je boeken bijna ingeleverd moeten worden, dat kwam dus niet13 eur boete
Het is een nieuwe bieb hier, en eerste keer kwam een mail, paar dagen voor de aflooptijd, dus ik dacht 'ah mooi, hoef je dus niet in de gaten te houden', nou nu dus niet. Jammer wel, voor 13 eur had ik al iets kunnen kopen. Zal eens navragen bij de bieb hoe dat zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou praat makenZij mailen niet, hun fout.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een nieuwe bieb hier, en eerste keer kwam een mail, paar dagen voor de aflooptijd, dus ik dacht 'ah mooi, hoef je dus niet in de gaten te houden', nou nu dus niet. Jammer wel, voor 13 eur had ik al iets kunnen kopen. Zal eens navragen bij de bieb hoe dat zit
Ja precies dat! Als de fout bij mij ligt, helemaal prima.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelijk heb jeBoete in de bieb vind ik nooit zo'n probleem, als het mijn eigen fout is. Maar als ik vijftien boeken op dezelfde dag leen en dezelfde dag terugbreng en zij zeggen dat er eentje een dag te laat is dan kan ik nog wel pittig worden om vijftien cent
Muis, ben jij nog een beetje down and dirty?quote:
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies dat! Als de fout bij mij ligt, helemaal prima.
En met 13,60 is het een pietsie zonde... maar ze zullen het wel recht weten te breien en dan ligt de fout alsnog hier. Ik heb er nu eigenlijk geen fut voorMaar ik plak wel voortaan de afloopdatum op de koelkast
Die kwam nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, is die meet van Qwea's moeder nu helemaal aan ons neus voorbij gegaan, zondag? Of moet dat nog komen a.s zondag?
10 boeken geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?
Slim planKijk je iedere dag naar
Wat de bieb hier nou als nieuw grapje heeft, goedkoopste abonnement is 35 euro en dan mag je nog niks eigenlijk (vijf boeken geloof ik, niet verlengen, geen speciale boeken, niet reserveren). Ook onder de achttienGoede promotie voor lezen hoor!
Ahquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kwam nietgezeik had, gezegd dat ze maar thuis moest blijven
oef niet misquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ook lekker, de bieb hoort een email te sturen als je boeken bijna ingeleverd moeten worden, dat kwam dus niet13 eur boete
Meh nee daar luister ik niet echt naar. Als het langskomt zet ik het niet af though.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis, ben jij nog een beetje down and dirty?
Of blief je geen Anouk?
Godverdomme! Ik liep gisteren nog binnen, niks. En tot nu toe nog geen belletje gehadquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kwam nietgezeik had, gezegd dat ze maar thuis moest blijven
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?
Slim planKijk je iedere dag naar
Wat de bieb hier nou als nieuw grapje heeft, goedkoopste abonnement is 35 euro en dan mag je nog niks eigenlijk (vijf boeken geloof ik, niet verlengen, geen speciale boeken, niet reserveren). Ook onder de achttienGoede promotie voor lezen hoor!
Boete (10 boeken) + verlenging, want anders moet ik vandaag langs en het is net als wat jij hebt; moeilijke openingstijden. Hoe lang ze te laat zijn, iets van een week misschien...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef niet mis
hoelang heb je ze dan gehad?
niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme! Ik liep gisteren nog binnen, niks. En tot nu toe nog geen belletje gehad![]()
Zelfde dag besteld toch?
Dat is goedkoop, hier is het +- 39 eur voor een basisabo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal 30 euro per jaar, 12 boeken 3 weken, 3x gratis verlengen via internet/foon/in bieb, geen leengeld
hier is t 0,05¤ per boek per dag te laat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boete (10 boeken) + verlenging, want anders moet ik vandaag langs en het is net als wat jij hebt; moeilijke openingstijden. Hoe lang ze te laat zijn, iets van een week misschien...
Ja dat tikt lekker aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
10 boeken geloof ik
Dat is idd jammer, dat ze die abo's niet aantrekkelijk maken, ik heb zelf ook geen abo, alleen kinderabo. Vind het nu veel te duur en ik heb zoveel boeken in de kast, al zou ik wel graag informatieve boeken lenen. Maar vind de prijzen niet aantrekkelijk. En een strippenkaart ook niet
basis is hier 20 euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, hier is het +- 39 eur voor een basisabo.
kinderen zijn hier gratisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Ik op vrijdagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoor
kreeg net een telefoontje van BH
Sjee wat een verschil, scheelt 20 eurquote:
Dat is wel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal 30 euro per jaar, 12 boeken 3 weken, 3x gratis verlengen via internet/foon/in bieb, geen leengeld
misschien kun je ze dan morgen halenquote:
Wel een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.
Ze hebben nu voor babies/peuters een heel nieuw traject om zo aanmeldingen te stimuleren, flauw dat ze niks voor de jeugd doen.
Ja strippenkaart, zoiets van 'kiek dan hoe goedkoop', nou mooi niet dus als je maar een paar keer wat kunt halen.
Hier sinds kort ook, voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wel schijnt internet hier gratiessss te zijn, that's something
Als het amper tijdens kantooruren open is (kleine woonplaats) en je dan niet thuis bent of vast aan huis zit vanwege een verhuizing en klussen, dan vergeet je het wel eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik vertrouw altijd iets te veel op mijn geheugenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
nee toch maar neitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Yns; heb je die buzzbox nog besteld?Of toch maar niet?
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/isquote:
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/is
Ohhh dan moet je het zeker niet doen, neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijft
en dan vind ik t zonde, als t daar gaat liggen verstoffen
voor 12.50 kun je nog andere dingen doen
Ik vind die in Breda mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier issie ook op zondag open soms zelfs.
Wij hebben denk ik een van de mooiste biebs van het land
Ja hier ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben wel chille openingstijden, bibliotheek is ook de VVV, heemkundekring en expositieruimte. Oh en in december centraal pietenburo-ja-met-oDus inleveren kan heel ruim
Wow!quote:
dat is in heerlen ook, alle zondagen open, vind ik wel fijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier issie ook op zondag open soms zelfs.
Wij hebben denk ik een van de mooiste biebs van het land
Kon niet kijken gister!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, wat vond je van Beauty & the brains?
Funda?quote:
Dat doen ze helaas bij veel bedrijven, gewoon copy-paste bladieblad insert mailquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Hartelijk dank voor uw mededeling. Conform onze voorwaarden en zoals vermeld in onze e-mail van 13.06.2012, vergoeden wij maximaal 6.75 euro van de portokosten (Nederland). Tevens hebben wij u de optie geboden het pakket op te laten halen indien de portokosten hoger zouden zijn. Wij hebben uw restitutie ter hoogte van EUR 6.75 inmiddels doorgegeven aan de administratie. Houdt u rekening met een verwerkingstermijn van 5-7 dagen voordat het bedrag op uw rekening staat. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus
Service my ass dus he.
Volgens mij lezen ze niet eens wat er in de mail staat
Krijg je een mailtje terug:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af of jullie überhaupt wel lezen wat ik schrijf.
Jammer dat jullie bedrijf het zich schijnbaar kan permitteren om zo met vaste klanten om te gaan.
Het was mijn laatste aankoop bij jullie, maar dat zal jullie ook wel niks uitmaken,
Wss niet eens hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijg je een mailtje terug:
Beste mevrouw oh-oh,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen deze zeer op prijs. Als dank ontvangt u hierbij een kortingsbon t.w.v. vijf euro.
Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
Gr gr Zooplus.
Ja, je ziet het voor je!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Beste mevrouw oh-oh,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen deze zeer op prijs. Als dank ontvangt u hierbij een kortingsbon t.w.v. vijf euro.
Gr gr Zooplus.
Haha, jaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Beste mevrouw oh-oh,
Gr gr Zooplus.
Wat kak, idd misschien een middagtuk wat oh-oh zegt, of slaap je dan vannacht niet meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:10 schreef Strega het volgende:
Alles goed hier? Ik ben zo moe., vannacht bijna niet geslapen van de pijn in m'n voeten. Extra pijnstillers, en nu ben ik bek af.
Ja, denk dat ik even op de bank ga. Hondjes erbijquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik even op de bank ga. Hondjes erbij
Lekker handig om een loopse hond los te laten lopen voor je het weet zit er een hond bovenopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, mensen zaten net op het terras, met een grote chi, los.
Ik denk yay, eindelijk es een sociaal beestje, mijnes vonden dr allemaal echt heel leuk, blij doen en zo.
Jaja, ze is loops, dan vindt ze ook iedereen leuk
Volgende week lijkt me goed! Nu ga ik jullie advies opvolgen en even op de bankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Strega, ik wil trouwens volgende week echt aan mijn boekje beginnen. Kijk jij ook of je al wil beginnen ergens aan???
Maar we doen gewoon zonder haast he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgende week lijkt me goed! Nu ga ik jullie advies opvolgen en even op de bank
Ik denk meteen 'ik zou ook wel willen plonsen in het water', het is zo warm hier. Wat een prachtig weer, niks geen beloofde regen.quote:
Gaan jullie Robinnen? Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we doen gewoon zonder haast he.
Ik weet ook niet of ik het af krijg, maar ik denk van wel hoor.
Tuk ze
Ja reken maar dat jij mijn boekje ook krijgt hoorquote:
Oh ik dacht meteen al regen, ik kijk duidelijk niet genoeg naar het weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Er was voor vandaag toch mooi weer voorspeld?
En morgen weer regen en donderdag heet
Doe mij maar na Qwea!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja reken maar dat jij mijn boekje ook krijgt hoor
Blote voeten hoor, zelfs in de winter vaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Even een huishoudelijke vraag;
Lopen jullie met warm weer in huis ook op blote voeten?Of toch altijd een slipper/sandaal/whatever?
quote:
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blote voeten hoor, zelfs in de winter vaak
Ik zou het liefst gewoon buiten ook op blote voeten lopen.quote:
Blote voetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Even een huishoudelijke vraag;
Lopen jullie met warm weer in huis ook op blote voeten?Of toch altijd een slipper/sandaal/whatever?
Ik ben benieuwd naar je sandalen Lutquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blote voetenIn de winter ook vaak, ik hou van koude voeten
Vandaag zelfs de hele dag met een boek in de tuin liggen zonnen, in bikini!
Voor als ik de straat over moet naar oma of zo heb ik afgrijselijke sandalen
Dan moet je je laarzen dragenquote:
Niet mn eigen hoorquote:
Zal eens een foto maken, gun jullie ook wel een lolletjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je sandalen Lut
En misschien wordt dit net als het brillentopic, ook een voetentopic*turft*
I knowquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Van die mensen met hele vieze onverzorgde voeten met veel eelt en onverzorgde nagels, en dan slippers. [/zomeralert]
Ik heb Qwea sinds gister in de collectiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat tof, Qwea heeft een koerier voor haar haringstal op haar feesboek
Of plakken shag, veel shag, onder de oksels, en dan staand in de bus met het armpje omhoog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
De horror
Er is maar één ding erger: bejaarde mannen in ballenknijpers waar de rek uit is. Die dingen uit 1910 met gaten en ladders en brr
Oh, fantastisch!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of plakken shag, veel shag, onder de oksels, en dan staand in de bus met het armpje omhoog.
Yeah!quote:
Maar wel zelf blote voetjes, Muis?quote:
quote:
Ja en die stinken altijd echt heel ergquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of plakken shag, veel shag, onder de oksels, en dan staand in de bus met het armpje omhoog.
Ik was niet van plan iets te burnen, wijsneusquote:
Jaquote:
OH NEEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan iets te burnen, wijsneus
Niet haten op de Muis!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan iets te burnen, wijsneus
Gewoon m'n enquete doornemenquote:
Oh ik wil deze welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Hier kiek:
http://www.gabor.de/en/co(...)htmlAnsicht/4414635/
Dat zijn mijn nette onder-een-jurkje schoenen
Ja dat welquote:
Oh die zwartequote:
Tjuusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou doei, ik ben weg, toos pcloos gaat naar huis
Nee, valt wel mee. Ik doe dit al jaren en heb daar nooit last van..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wat eet jij vroeg Bosheb je dan niet om 8 uur weer honger?
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik doe dit al jaren en heb daar nooit last van..
Als kind aten we al rond 17.00 uur. Ma werkte in de avonddienst als verpleegster in een bejaardenhuis en begon dus vaak om 18.00 uur. Dus hadden we ook niet veel keuze..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen ja
Ik ben niet anders gewend dan op zijn vroegst om 7 uur te eten.
Aww wat schattigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
O ja dit beeldje had ik vandeweek bij de Action gekocht:
[ afbeelding ]
En hier even de hele hondenbeeldjesfamilie die ik momenteel heb
[ afbeelding ]
Ja ik heb nog een beetje een grappige golden Retreiver maar dat vind ik een ander type beeldje dan dit..
Cuuuute Bosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
O ja dit beeldje had ik vandeweek bij de Action gekocht:
[ afbeelding ]
En hier even de hele hondenbeeldjesfamilie die ik momenteel heb
[ afbeelding ]
Ja ik heb nog een beetje een grappige golden Retreiver maar dat vind ik een ander type beeldje dan dit..
Beetje rondgekeken in het dorp waar uitgeplant stond dat ze mensen zochten. Wat vriendinnen wisten dat ik werk zocht dus ben ook flink getiptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef Miniem het volgende:
Lutje, waar heb jij je bijbaantjes gezocht?
Okquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje rondgekeken in het dorp waar uitgeplant stond dat ze mensen zochten. Wat vriendinnen wisten dat ik werk zocht dus ben ook flink getipt
toeval puur toevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, in dat rijtje kijken ze allemaal een andere kant op, behalve je nieuwe, die kijkt jou in de lens aan
HALLO ER STAAT WAT OP HOORquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind net iets op de grond en denk 'hey wat is dat voor briefje'. Is het een consumptiebon van Qwea
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen ja
Ik ben niet anders gewend dan op zijn vroegst om 7 uur te eten.
Nou toen ik nog wel werkte en pas om 17.00 thuiskwam had ik ook niet altijd zin om meteen te eten. Tja nu ik maar halve dagen werk, vind ik het toch wel fijn om zo vroeg te eten. Mocht ik ooit weer hele dagen kunnen werken, zal ik waarschijnlijk ook pas om 18.00 uur beginnen met koken..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn ouders aten altijd om half 5
Mo wil graag eten als hij thuiskomt om 18u, maar toen hij werkeloos was aten we ook pas rond 18:30 a 19:00 en soms gewoon om 19:30
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
alleen als ik ga sporten eet ik eerder. voor de rest meestal wanneer ik eraan denk
tantearos.quote:
quote:
Whehe, jij hebt je eigen battle rondequote:
De winnaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt je eigen battle rondeWie gaat er door?
![]()
Scherpquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
De user Minie; welIk PM wel, dat DM'en werkt niet mobiel.
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Steamy dm's, die zal zijn dag wel hebben
Of communicatie die naar de verkeerde gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
OMG, kun je nagaan, al die verloren communniicaaaasie!
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingenquote:
Ja dat is die verloren communniiiccaassie Lutje!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
*Zingt zachtjes voor Piquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingen
Zijn toch nooit zo sexy als die van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Pheno en Strega goeie nachtrust kunnen pakken
klinkt heftig! Hopelijk heb je er niet wakker van gelegen vannacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.
Strega en ik zijn dit gesprek nu aan het herkauwen, en alles wat er aan vooraf is gegaan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
M'n klasgenoot slaapt al een kwartier met z'n hoofd op een wekker die af gaat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik lig op een matras met m'n hoofd onder een kampeertafel waar de hele 3dprinterzut op staat
Nee, over twee weken pasquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:49 schreef oh-oh het volgende:
ZWAB, heb je volgende week al vakantie?????
Ooooooh KAK manquote:
Moeilijk, ik lag weer veel te lekker!quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Kon je de langere benen eenvoudig uit bed slingeren?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik lig op een matras met m'n hoofd onder een kampeertafel waar de hele 3dprinterzut op staat
Heftig, familie geneuzel is nooit leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.
Strega en ik zijn dit gesprek nu aan het herkauwen, en alles wat er aan vooraf is gegaan.
Stukje pers van hem bij Studio sportzomer gister, zo heerlijk calm and collectivequote:Op woensdag 27 juni 2012 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral de snelle zwaai is doeltreffend. Alhoewel, de Pirlo huppel...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitzicht
Helaasquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh KAK man![]()
Anders hadden we vrijdag af kunnen spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |