Ja dat tikt lekker aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
10 boeken geloof ik
Dat is idd jammer, dat ze die abo's niet aantrekkelijk maken, ik heb zelf ook geen abo, alleen kinderabo. Vind het nu veel te duur en ik heb zoveel boeken in de kast, al zou ik wel graag informatieve boeken lenen. Maar vind de prijzen niet aantrekkelijk. En een strippenkaart ook niet
basis is hier 20 euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, hier is het +- 39 eur voor een basisabo.
kinderen zijn hier gratisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Ik op vrijdagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoor
kreeg net een telefoontje van BH
Sjee wat een verschil, scheelt 20 eurquote:
Dat is wel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal 30 euro per jaar, 12 boeken 3 weken, 3x gratis verlengen via internet/foon/in bieb, geen leengeld
misschien kun je ze dan morgen halenquote:
Wel een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.
Ze hebben nu voor babies/peuters een heel nieuw traject om zo aanmeldingen te stimuleren, flauw dat ze niks voor de jeugd doen.
Ja strippenkaart, zoiets van 'kiek dan hoe goedkoop', nou mooi niet dus als je maar een paar keer wat kunt halen.
Hier sinds kort ook, voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wel schijnt internet hier gratiessss te zijn, that's something
Als het amper tijdens kantooruren open is (kleine woonplaats) en je dan niet thuis bent of vast aan huis zit vanwege een verhuizing en klussen, dan vergeet je het wel eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik vertrouw altijd iets te veel op mijn geheugenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
nee toch maar neitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Yns; heb je die buzzbox nog besteld?Of toch maar niet?
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/isquote:
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/is
Ohhh dan moet je het zeker niet doen, neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijft
en dan vind ik t zonde, als t daar gaat liggen verstoffen
voor 12.50 kun je nog andere dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |