Oh de gewone versie vind ik dan wel best te doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind down and dirty geloof ik echt dr fijnste nummer, lekker funkyyyy
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenquote:
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenIk vind ook best wat nummers aardig, op een paar na uit een tijd waar ik niet meer aan terug wil denken.
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Sure, ben benieuwd wanneer jij zoveel cd's gaat verkopen![]()
![]()
Ik weet niet van welke nummers die liedjes zijn, van Anouk, maar cd 2 of 3 denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtEn die eerste van Ilse is nog steeds dr beste.
Daar ging het dus mis
Eenkennig typequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Joa en wat elektronisch spul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Anders gewoon een vaginale douche nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Komt deze TT door de ballotagecommissie? I hope so
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eenkennig type![]()
Hier was ik bij toen, ik heb me rotgelachen om die eieren maar moest wel toegeven dat ze ballen had hoor
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?
Ja dat snap ik dat dat hem is, maar ik zag het niet zo snel, maar nu in het begin ja. Ik denk dat ze toen veel meer ballen had, trouwensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergens
Ik ken het niet, maar ik vermoed dat ik het skipquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het 'jouw bil is een krokodil, hap hap met je krokobil' nummer is wel weer fantastisch Nederlandstalig.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het 'jouw bil is een krokodil, hap hap met je krokobil' nummer is wel weer fantastisch Nederlandstalig.
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik vermoed dat ik het skip
Qwea-style?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb Zooplus echt een smerig rotmailtje gestuurd vanmorgen trouwens
Nice ink thoughquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ontkomt er toch niet aan. Doe het hier, doe het nu!
Geniaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Katy is veel overtuigender, overdonderender, meer juicy. Goede keus om haar wel te draaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik wat vaker radio luister, verbaas ik me eigenlijk dat ze wel Katy Perry draaien, maar geen Justin Bieber.Ik zie geen verschil. En dat nieuwe nummer klinkt nog als Justin Timberlake en die van Katy is allemaal Britneypop
Ja Katy is ook volwassen natuurlijk en Biebert een jochie, alleen kan Bieber wel goed zingen volgens mij en Katy dat moet wel bijgewerkt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Katy is veel overtuigender, overdonderender, meer juicy. Goede keus om haar wel te draaien.
Ja meer Q style dan oh-oh stylequote:
Timur draaide wel es Justin hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik wat vaker radio luister, verbaas ik me eigenlijk dat ze wel Katy Perry draaien, maar geen Justin Bieber.Ik zie geen verschil. En dat nieuwe nummer klinkt nog als Justin Timberlake en die van Katy is allemaal Britneypop
Die brief van Qwea, met handschrift, bijna prikbordwaardigquote:
Uitstekend! Loopt veel rond, wonden dicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, hoe gaat het met je vader zijn herstel?
Ah!quote:
Mooi, fijn om te horenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitstekend! Loopt veel rond, wonden dicht.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, wat vond je van Beauty & the brains?
Ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had het per ongeluk aanstaan gisteren en vroeg me werkelijk af wie daar nu naar kijkt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ook lekker, de bieb hoort een email te sturen als je boeken bijna ingeleverd moeten worden, dat kwam dus niet13 eur boete
Het is een nieuwe bieb hier, en eerste keer kwam een mail, paar dagen voor de aflooptijd, dus ik dacht 'ah mooi, hoef je dus niet in de gaten te houden', nou nu dus niet. Jammer wel, voor 13 eur had ik al iets kunnen kopen. Zal eens navragen bij de bieb hoe dat zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou praat makenZij mailen niet, hun fout.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een nieuwe bieb hier, en eerste keer kwam een mail, paar dagen voor de aflooptijd, dus ik dacht 'ah mooi, hoef je dus niet in de gaten te houden', nou nu dus niet. Jammer wel, voor 13 eur had ik al iets kunnen kopen. Zal eens navragen bij de bieb hoe dat zit
Ja precies dat! Als de fout bij mij ligt, helemaal prima.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelijk heb jeBoete in de bieb vind ik nooit zo'n probleem, als het mijn eigen fout is. Maar als ik vijftien boeken op dezelfde dag leen en dezelfde dag terugbreng en zij zeggen dat er eentje een dag te laat is dan kan ik nog wel pittig worden om vijftien cent
Muis, ben jij nog een beetje down and dirty?quote:
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies dat! Als de fout bij mij ligt, helemaal prima.
En met 13,60 is het een pietsie zonde... maar ze zullen het wel recht weten te breien en dan ligt de fout alsnog hier. Ik heb er nu eigenlijk geen fut voorMaar ik plak wel voortaan de afloopdatum op de koelkast
Die kwam nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, is die meet van Qwea's moeder nu helemaal aan ons neus voorbij gegaan, zondag? Of moet dat nog komen a.s zondag?
10 boeken geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?
Slim planKijk je iedere dag naar
Wat de bieb hier nou als nieuw grapje heeft, goedkoopste abonnement is 35 euro en dan mag je nog niks eigenlijk (vijf boeken geloof ik, niet verlengen, geen speciale boeken, niet reserveren). Ook onder de achttienGoede promotie voor lezen hoor!
Ahquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kwam nietgezeik had, gezegd dat ze maar thuis moest blijven
oef niet misquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ook lekker, de bieb hoort een email te sturen als je boeken bijna ingeleverd moeten worden, dat kwam dus niet13 eur boete
Meh nee daar luister ik niet echt naar. Als het langskomt zet ik het niet af though.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis, ben jij nog een beetje down and dirty?
Of blief je geen Anouk?
Godverdomme! Ik liep gisteren nog binnen, niks. En tot nu toe nog geen belletje gehadquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kwam nietgezeik had, gezegd dat ze maar thuis moest blijven
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flink bedrag ook, lang vergeten of veel boeken?
Slim planKijk je iedere dag naar
Wat de bieb hier nou als nieuw grapje heeft, goedkoopste abonnement is 35 euro en dan mag je nog niks eigenlijk (vijf boeken geloof ik, niet verlengen, geen speciale boeken, niet reserveren). Ook onder de achttienGoede promotie voor lezen hoor!
Boete (10 boeken) + verlenging, want anders moet ik vandaag langs en het is net als wat jij hebt; moeilijke openingstijden. Hoe lang ze te laat zijn, iets van een week misschien...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef niet mis
hoelang heb je ze dan gehad?
niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme! Ik liep gisteren nog binnen, niks. En tot nu toe nog geen belletje gehad![]()
Zelfde dag besteld toch?
Dat is goedkoop, hier is het +- 39 eur voor een basisabo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal 30 euro per jaar, 12 boeken 3 weken, 3x gratis verlengen via internet/foon/in bieb, geen leengeld
hier is t 0,05¤ per boek per dag te laat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boete (10 boeken) + verlenging, want anders moet ik vandaag langs en het is net als wat jij hebt; moeilijke openingstijden. Hoe lang ze te laat zijn, iets van een week misschien...
Ja dat tikt lekker aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
10 boeken geloof ik
Dat is idd jammer, dat ze die abo's niet aantrekkelijk maken, ik heb zelf ook geen abo, alleen kinderabo. Vind het nu veel te duur en ik heb zoveel boeken in de kast, al zou ik wel graag informatieve boeken lenen. Maar vind de prijzen niet aantrekkelijk. En een strippenkaart ook niet
basis is hier 20 euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, hier is het +- 39 eur voor een basisabo.
kinderen zijn hier gratisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat tikt lekker aan
Jup. En voor volwassenen snap ik het wel, dan is 35 euro nog vrij goedkoop, maar kinderenJe zou het juist toe moeten juichen als iemand van tien, elf vrijwillig gaat lezen. (Zeker hier, flink deel allochtoon, taalachterstand et cetera.)
Strippenkaart, you're kidding?
Ik op vrijdagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet afgelopen donderdag, maar de donderdag ervoor
kreeg net een telefoontje van BH
Sjee wat een verschil, scheelt 20 eurquote:
Dat is wel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal 30 euro per jaar, 12 boeken 3 weken, 3x gratis verlengen via internet/foon/in bieb, geen leengeld
misschien kun je ze dan morgen halenquote:
Wel een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor kinderen is het echt heel dom ja dat het zo is. Ik snap dat dan ook niet.
Ze hebben nu voor babies/peuters een heel nieuw traject om zo aanmeldingen te stimuleren, flauw dat ze niks voor de jeugd doen.
Ja strippenkaart, zoiets van 'kiek dan hoe goedkoop', nou mooi niet dus als je maar een paar keer wat kunt halen.
Hier sinds kort ook, voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wel schijnt internet hier gratiessss te zijn, that's something
Als het amper tijdens kantooruren open is (kleine woonplaats) en je dan niet thuis bent of vast aan huis zit vanwege een verhuizing en klussen, dan vergeet je het wel eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik vertrouw altijd iets te veel op mijn geheugenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nooit een biebboek te laat ingeleverd toen ik nog naar de bieb ging hoor, zo moeilijk is dat toch niet?
nee toch maar neitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Yns; heb je die buzzbox nog besteld?Of toch maar niet?
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/isquote:
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is ook een risico, ik ben heel benieuwd of het misschien toch nog de moeite was/is
Ohhh dan moet je het zeker niet doen, neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je, ik ben niet zo van de cremepjes of hoe je t schrijft
en dan vind ik t zonde, als t daar gaat liggen verstoffen
voor 12.50 kun je nog andere dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |