Ja, je ziet het voor je!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijg je een mailtje terug:
Beste mevrouw oh-oh,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen deze zeer op prijs. Als dank ontvangt u hierbij een kortingsbon t.w.v. vijf euro.
Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
Gr gr Zooplus.
Haha, jaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijg je een mailtje terug:
Beste mevrouw oh-oh,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen deze zeer op prijs. Als dank ontvangt u hierbij een kortingsbon t.w.v. vijf euro.
Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
Gr gr Zooplus.
Wat kak, idd misschien een middagtuk wat oh-oh zegt, of slaap je dan vannacht niet meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:10 schreef Strega het volgende:
Alles goed hier? Ik ben zo moe., vannacht bijna niet geslapen van de pijn in m'n voeten. Extra pijnstillers, en nu ben ik bek af.
Ja, denk dat ik even op de bank ga. Hondjes erbijquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik even op de bank ga. Hondjes erbij
Lekker handig om een loopse hond los te laten lopen voor je het weet zit er een hond bovenopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, mensen zaten net op het terras, met een grote chi, los.
Ik denk yay, eindelijk es een sociaal beestje, mijnes vonden dr allemaal echt heel leuk, blij doen en zo.
Jaja, ze is loops, dan vindt ze ook iedereen leuk
Volgende week lijkt me goed! Nu ga ik jullie advies opvolgen en even op de bankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Strega, ik wil trouwens volgende week echt aan mijn boekje beginnen. Kijk jij ook of je al wil beginnen ergens aan???
Maar we doen gewoon zonder haast he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgende week lijkt me goed! Nu ga ik jullie advies opvolgen en even op de bank
Ik denk meteen 'ik zou ook wel willen plonsen in het water', het is zo warm hier. Wat een prachtig weer, niks geen beloofde regen.quote:
Gaan jullie Robinnen? Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we doen gewoon zonder haast he.
Ik weet ook niet of ik het af krijg, maar ik denk van wel hoor.
Tuk ze
Ja reken maar dat jij mijn boekje ook krijgt hoorquote:
Oh ik dacht meteen al regen, ik kijk duidelijk niet genoeg naar het weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Er was voor vandaag toch mooi weer voorspeld?
En morgen weer regen en donderdag heet
Doe mij maar na Qwea!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja reken maar dat jij mijn boekje ook krijgt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |