quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
De user Minie; welIk PM wel, dat DM'en werkt niet mobiel.
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Steamy dm's, die zal zijn dag wel hebben
Of communicatie die naar de verkeerde gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
OMG, kun je nagaan, al die verloren communniicaaaasie!
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingenquote:
Ja dat is die verloren communniiiccaassie Lutje!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
*Zingt zachtjes voor Piquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingen
Zijn toch nooit zo sexy als die van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Pheno en Strega goeie nachtrust kunnen pakken
klinkt heftig! Hopelijk heb je er niet wakker van gelegen vannacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.
Strega en ik zijn dit gesprek nu aan het herkauwen, en alles wat er aan vooraf is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |