SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for four hours on Tuesday, June 26th, 2012 from 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8 AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST). All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.
En ik heb met mijn tank nu al 2 keer EV HM en 2 keer KP HM gedaan. En ik heb maar 1 rakata piece (en dat alleen maar dankzij mijn commando die dat heeft gestuurd naar mijn tank via legacy armor), gelukkig wel bijna volledig columi. De scoundrel healer die meeging was na 1 van elk al bijna volledig rakata. RNG is a bitchquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Roellie80 het volgende:
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.
En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice
quote:
Volgens Twitter.quote:The maintenance window has been extended We expect the servers to be available again at 8AM CDT (6AM PDT/9AM EDT/2PM BST/3PM CEST/11PM AEST)
quote:
Het gaat niet echt lekker...quote:UPDATE: The maintenance window has been extended. We now expect maintenance to end at 9am CDT (7AM PDT/10AM EDT/3PM BST/4PM CEST/12PM AEST)
Nog niet geprobeerd.quote:Just reminding people that you can get a free 320k Credits from the PVP Mission Terminal in 1.3. Its part of a new quest to help gear new 50s for PVP. You can either choose a box containing a Recruit PVP set or just choose the token which is worth as much as a Recruit set (320k Creds). Yaay for free credits.
Daarvoor moet je volgens mij bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef ImMaxa het volgende:
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
Holy fuckquote:
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.quote:
Ga er maar van uit dat je server compleet uitgestorven is en je guild gewoon weer opgestart is op je destination server.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.
Achja, komende week toch geen tijd om te spelen. Stel het kopen van game-time dan mooi even uit. Ben wel erg benieuwd naar hoe het speelt met de nieuwe legacy-stuff, en hoeveel er nog over is van mijn server (Sluis Shipyards) en guild sinds transfers mogelijk zijn.
Ik ging de EC van Mass Effect 3 spelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
Is wel een goede tipquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist EV HM gedaan met pug, helemaal afgerond en heb er dit aan over gehouden voor mijn Sentinel:
Rakata Chest
Rakata Boots
Rakata offhand lightsaber
Dan moet je zo'n gast gewoon dood laten gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
you will be missedquote:Op zondag 1 juli 2012 08:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb mn abbo gecanceled , geen tijd meer
quote:
Ticket aanmaken.. dit mag niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
Als je level 50 bent verandert het spel helemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou ik speelde nogal vaak
Mocht eerder beginnen , ben nooit verder gekomen dan lvl 40![]()
Misschien over een paar maanden weer eens even kijken als ik (hopelijk) wat meer tijd heb.
Vond het in principe wel een leuk spel , maar veel te veel solo content.
quote:
Allebei, hoe zit het eigenlijk met Crimson Order? Is de guild helemaal doodgegaan ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:32 schreef JediSimons het volgende:
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
Doe maar?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
Ik begin:quote:
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken![]()
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
Oeh, zou er wel zin in hebben? Hoe weet je het?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen is er toch een nieuw world event?
Ik snap dat je er wel een ticket voor kan aanmaken. Maar ik snap de toegevoegde waarde ervan niet. Ik had liever dat de mogelijkheid gewoon ontbrak. Met andere woorden, je doet het er maar mee. In plaats van dat voor het minste en geringste weer een ticket gemaakt word.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
Nieuwe mount. Een soort pod die aan 2 motoren hangt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:
[ afbeelding ]
O? Dit was de omschrijving bij de foto:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef DaFan het volgende:
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef DaFan het volgende:
Kon je die ander niet meer hebben
Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen
Nee hoor denk eerder dat het een overwinning is voor jou. 4 tegen 2 van ongeveer zelfde level en alsnog weet je te overlevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef DaFan het volgende:
300kb is wel matig
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
The Progenitor zit ik op, RP server met een behoorlijke populatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:02 schreef JediSimons het volgende:
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium
Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
Het tanken opzich is geen probleem. Het eerste dat ik heb gedaan heb toen ik 50 werd was een EV HM puggen. Daar was echt geen moeilijkheid aan zonder fatsoenlijke gear. Ook hoorde ik de healer niet klagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef pjats het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.
Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
Ik snap dat het filmpje een beetje nietszeggend is omdat andere game natuurlijk.quote:Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
Tomb of Freedon Nadd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tomb of Freedon Nadd.
Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick?
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.
Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.
Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
Alleen met Legacy als ik me niet vergisquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen
Nee dat is voor iedereen. Snap ook niet waarom ze dat niet default aan hebben staan (of waarom ze er überhaupt nog een skill voor hebben).quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen met Legacy als ik me niet vergis
Kleine aanpassing. Recruit gear die je gratis kan verkrijgen op level 50. Naar de PVP mission box gaan op de fleet en de missie New Technology aannemen. Ernaast inleveren en je hebt dan de keuze uit recruit set(s) of 1 token die je kan inleveren bij een vendor voor de prijs van een recruit set.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen,
En ik wil het ook graag zo houden, voor als ik datacrons wil verkrijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef DaFan het volgende:
RPers willen nog wel s gewoon lopen, of nog langzamer kan met / op numpad.
Gratis 340kquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef pjats het volgende:
[..]
Kleine aanpassing. Recruit gear die je gratis kan verkrijgen op level 50. Naar de PVP mission box gaan op de fleet en de missie New Technology aannemen. Ernaast inleveren en je hebt dan de keuze uit recruit set(s) of 1 token die je kan inleveren bij een vendor voor de prijs van een recruit set.
[..]
En ik wil het ook graag zo houden, voor als ik datacrons wil verkrijgen.
Ik zou met mijn 50 Sniper kunnen joinen. Maar heb niet echt zin om naast mijn 50 Sentinel nóg een main te gearen enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef JediSimons het volgende:
Mensen die aan de Empire kant op TOFN nog guildloos zijn, whisper Masker of Zaad even. Dan invite ik je in de guild Dutch Order. Vrij actieve guild + leuke community.
Ruko Hedge en ik zijn er elke avondquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Maar ik kan wel even kijken, de guild van mn Sentinel is vrijwel dood.
Oh, ben jij dat! Ik ben Jaymae dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef JediSimons het volgende:
Mensen die aan de Empire kant op TOFN nog guildloos zijn, whisper Masker of Zaad even. Dan invite ik je in de guild Dutch Order. Vrij actieve guild + leuke community.
Okay! Tof, je zit al bij mij in de guild.quote:
Moet ik wel online zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie zitten er hier op TOFN bij Empire? Kom eens gezellig langs bij Dutch Order zou ik zeggen
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef DaFan het volgende:
Laat dan maar zitten inderdaad![]()
Vrijwel altijd hetzelfde bij NL guilds/clans.
Zoek liever een internationaal guild met leeftijd boven de 21 ofzo die kunnen tenminste normaal doen.
Uitzondering!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doen
Dat is wat jij denktquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doen
Ik niet. Ik ga morgen verhuizen. (Op mezelf wonen) en heb tot 25 juli geen internet. Dus ook geen SWTOR.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmiddag en vanavond ben ik weer bij Empire op ToFN online mensen
Gefeliciteerd en succesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:51 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga morgen verhuizen. (Op mezelf wonen) en heb tot 25 juli geen internet. Dus ook geen SWTOR.
Yep, de heilige MMORPG-triade.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Silmarwen het volgende:
Trial aan het doen uit verveling. Verdomd verslavend.
Werkt het nou ook met tank/healer/dps? Heb me er nog niet in verdiept eigenlijk, ben nu lvl 9 bounty hunter. Best leuk!
Sniper/Gunslinger ook maar 1 optie.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Rhalius het volgende:
Het beste is dat iedere class meestal wel twee opties heeft. Marauder/Sentinel is denk ik de enigste uitzondering.
Doe mij die code dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:35 schreef Morthill het volgende:
had nog 37 dagen aan gratis speeltijd liggen en er ligt alweer een 60-dagencode in mijn mailbox.
EA, wat zorg je toch goed voor de persIk heb alleen de game gekocht, dus nu iets van 240 dagen voor 150 euro
Ik laat me liever omkopenquote:
Ja gisteren ook weer 8man onlinequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:49 schreef Morthill het volgende:
Zit net weer lekker bij NWSdruk bezig met HM's momenteel, gear verzamelen enzo
Ik heb nog geen idee... doet op dit moment wel de meeste damage, maar bij meerdere melee attacks is het kut lol.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:42 schreef DaFan het volgende:
Nee dat gaat automatisch. Je gaat idd snel dood als je lowlvl bentoefenen wordt het vanzelf beter. Weet je al wat je AC wordt? Sniper dan neem ik aan?
Ff inlezen dan maar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee... doet op dit moment wel de meeste damage, maar bij meerdere melee attacks is het kut lol.
Maar goed, bij DenD online heb ik ook tig keer geswitched van character (en opnieuw gestart) voor ik een stabiele Artificier had gecreerd.
Ik ben zelf een healerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja gisteren ook weer 8man onlineals je blijft langskomen hebben we na het weekend weer 2 healers dan trekken we jullie wel een paar keer door Ops/FP heen
De Black Hole dailies zijn wel leuk om te doen, en je hebt altijd nog HM Flashpoints, Warzone en Ops quests die je kan gaan doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:07 schreef Rhalius het volgende:
ik heb een keer een set dailys gedaan, moet er niet aan denken om zoiets elke dag te doen.
Brengt aardig wat credits op maar dat gaat ook snel vervelen. Ze moeten toch eens een leuke manier bedenken om aan geld te komen aan het einde, aangezien er ziekelijk veel credits nodig zijn.
Vooral speeders zijn belachelijk duur, er is gewoonweg geen reden om meer dan de basis speeder te gebruiken aangezien de snelheid er minimaal op vooruit gaat daarna en het kost gruwelijk veel credits om te upgraden.
Ja, startplaneet voor Jedi is anders. Maar vanaf lvl 10 komen jullie elkaar tegen, dat is een paar uurtjes werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Frutsel het volgende:
Dus... nieuwe char aangemaakt, dit keer eentje aan de 'goede' kant, een Trooper, die op Old Mantrell ofzo begint aan zijn reis
Nu heeft een vriend van mij dit ook gestart en eerder deze week aan de "dark " side konden we direct vanaf level 1 of 2 groupen en samen spelen. Hij was toen Bounty Hunter en ik een Imperial nogwat.
Nu kan dat dus niet want hij begint op Tython? Hij is een Jedi Knight?
Nu kan ik hem wel toevoegen als friend maar vind hem nergens op de kaart/server?
Wij hadden Malgus in één keer. Maar we deden wel 3 keer over Jindo Krey en 4 keer over HK-47quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Morthill het volgende:
Afgelopen week False Emperor en Battle on Illum op hard mode gedaan, had ze nog nooit gedaan, maar een bekwaam healer als ik heeft daar natuurlijk geen enkel probleem mee
Wel wat whipes (1 bij elke final boss), maar Malgus was door falen van medespelers.
HK ging moeiteloos neer, hoefde zelfs niemand te rezzen in combatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wij hadden Malgus in één keer. Maar we deden wel 3 keer over Jindo Krey en 4 keer over HK-47
Wij tikten steeds net die enrage timer aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
HK ging moeiteloos neer, hoefde zelfs niemand te rezzen in combat
Dat is nog eens kutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef Morthill het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we bij Bonethrasher wipeten toen hij nog 1k over had
Uhm, Heroic betekent juist dat een groep geadviseerd is. Heroic 2 betekent voor 2 mensen en 2 companions en Heroic 4 betekent voor 4 mensen. En dan heb je soms ook Heroic 2+, dat betekent dat je het met 2 mensen (en hun companions) kan doen, maar dat meer mensen geadviseerd wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef Frutsel het volgende:
Nu ben ik nog maar net enkele dagen bezig met het spel en al een paar keer opnieuw begonnen met een andere class/ras etc etc.. maar tot level 7 gaat het nog wel.
Daarna vind ik sommige missies verdomd lastig in je eentje... vooral die Heroic dingen.
Vind ik op zich wel jammer dat het er dan op lijkt dat je moet groupen of lijkt dat zo?
Misschien moet ik eerst andere missies doen voor ik zon Heroic ding doe en terugkomen als level 10, maar in me eentje is het niet te doen
(of ik ben gewoon slecht in het spel)
Zelfcorrectie ftw.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef DaFan het volgende:
Spatiebalk linksboven?
Esc ga je uit de conversatie en moet je opnieuw beginnen.
Maar goed idd wel Esc voor die 'start'filmpjes maar dat die zijn op een hand te tellen.
Bedankt voor de waarschuwing. Zet m'n trolldetectie modus wat lager.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb Klipnap uitgenodigd voor een trial.We zitten nu samen als Agent en Bounty Hunter op Hutta op de server Progenitor.
Dus ik ben meteen een troll?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zelfcorrectie ftw.
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Zet m'n trolldetectie modus wat lager.
Dat 'was' je, ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
Dus ik ben meteen een troll?valt me tegen.
Oh, dat wist je nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat 'was' je, ja.
Nu je daadwerkelijk meedoet, zal ik wat meer openminded zijn t.o.v. jouw opmerkingen.
Uhm...ja. LeaderRoel ook denk ik.quote:
Als ik voor het spel zou betalen jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef Morthill het volgende:
Levert je misschien nog zo'n tof voertuig op Roel, ik vlieg er al in rondleuk dingetje
Arme Roeland moet dan afmaken na lvl 15quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik voor het spel zou betalen jawat niet gebeuren gaat.
Niet doen, is niet bepaald een leuk spel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:
Hmm.. ik weet niet of ik het ga spelen. Ik denk het niet.
Ik ben DoD gewoon zat.. dus ben aan het rondkijken wat ik voor MMO ga spelen... tot nu toe had ik Star Trek Online, LOTRO en SWTOR geinstalleerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:18 schreef DaFan het volgende:
Volgens mij is lvl 10 ook te weinig om er iets over te zeggen. Je hebt nog niet eens een AC![]()
Ga je zo 8 ACs maken tot lvl 20 en dan bepalen?
Kindje kindje toch, het spel staat je niet aan we weten het nu wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik hoef niet te spelen om te weten dat een spel kut is want ik ben niet autistisch.
Ah zo nou mooi dat je het nog naar je zin hebt. Ik stel wel voor dat je een keer een AC kiest (fleet) en dan De eerste flashpoint doet (Esseles of Black Talon voor resp Rep en Imp). En een PVP Warzone, dan zie je al direct zoveel meer van het spelquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben DoD gewoon zat.. dus ben aan het rondkijken wat ik voor MMO ga spelen... tot nu toe had ik Star Trek Online, LOTRO en SWTOR geinstalleerdDit speel ik nu wel het meeste.
Ik weet nog niet eens waar ik een AC kan kiezenIk ben gewoon geduldig hoor
Gisteren nog gedaan, wel met een wipe omdat de persoon die ik het vroeg uiteindelijk niet wist hoe de puzzle werktquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt wel alsof G4-B3 Heavy Fabricator onmogelijk is met vreemdelingen in de group finder.
Goedzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de allereerste keer Kephess SM gedaan. Gelijk Rakata Sniper ervan gekregen!
Oh ja en die hint op het einde van de Ops naar de Dread Masters
Leuke ops wel hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de allereerste keer Kephess SM gedaan. Gelijk Rakata Sniper ervan gekregen!
Oh ja en die hint op het einde van de Ops naar de Dread Masters
Nee 4 chars waaronder mijn main (Sniper). Maar ik heb er 1 perongeluk uit de guild gehaald om te testen of chat het dan zou doenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef JediSimons het volgende:
LeaderRoel, zit alleen je main in Dutch Order?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee 4 chars waaronder mijn main (Sniper). Maar ik heb er 1 perongeluk uit de guild gehaald om te testen of chat het dan zou doen
Ja, die twee zijn echt erg. Ik denk dat wij over het geheel wel meer dan 20 wipes hebben gehad voordat wij HM-Z&T voor het eerst hebben verslagen. Voor de tanks en mijnenveld haalden we gezamelijk dus maar 5 wipes. Qua balans klopt het niet echt.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef DaFan het volgende:
Ja EC HM is echt wel de lastigste Ops, ben benieuwd hoe nightmare is straks
Gisteren ook met een guildrun meegeweest, denk 20 wipes op Z&Tmaar een van de tanks sprak geen Engels en zat niet op Vent, dat maakt het toch wel lastig
deze week weer verder
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ff een vraagje:
Ik vind de Campaign/Black Hole sets nogal lelijk. Ik vraag me dus af als je alle mods overzet naar de Rakata Set, heeft het dan nog precies dezelfde stats?
Ja (natuurlijk)quote:
Campaign kan je zelfs in oranje gear stoppen en nog steeds je setbonus krijgen. De setbonus van campaign is namelijk verbonden aan je armoring. Alleen is soms de armoring van de BH beter. Bij commando is voor de greaves de armoring van BH beter, dus draag ik Rakata greaves met daarin de BH mods.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja (natuurlijk)
Is zelfs aan te raden wan dan hou je je setbonus van Rakata (is bound aan shell). Kost wel 100k om drie mods eruit te trekken maarja.
Ben nu met 2 chars BH comms aan het farmen, stuur ik het daarna op met BoL gearwel dubbele kosten maar 2x zo snel gear
Drop krijgen is 100% zeker (maar misschien kan je de offhand hilt gebruiken? die wordt door de tanks gedropt). Maar de roll winnen...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ja gewoon beetje schuiven. Met beetje geluk heb eind volgende week ergens alles BH/campaign en kan ik gaan schuiven voor ideale stats. Heb wel al een Hilt 61 gekocht (1.8m), nu aan het sparen voor de 2e (Sentinel) want zie het nog niet echt gebeuren dat ik Kephess down en dan nog een drop krijg ook, en de roll win
HM-EC dropt campaign-tokens. Die tokens zijn door elke class te gebruiken. Dus geen trooper-campaign-token, maar gewoon een universele campaign-token. Lekker makkelijk, dan hoef je het niet te farmen totdat de juiste tokens droppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef DaFan het volgende:
Ja maar toch niet per se voor m'n class? Anyway zit weer bijna op 1m dus volgende week kan ik wel weer nieuwe Hilt kopen.
BH comms en pet komen pas 8 augustus trouwens!
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 21:24:48Find out all the latest information on #SWTORs new free-to-play experience here: http://t.co/n2HgvuB8 reageer retweet
SWTOR gaat ToonTown achternaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef Rahl het volgende:
Dit... is triest.
http://www.swtor.com/free/features
Had ik toch gelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
Leuk dan ga je dus betalen voor unieke items, niks meerwaarom zou je dat nu weer doen.
Het zat er natuurlijk al maanden aan te komen, maar het is officieel: The Old Republic is mislukt.
Ik leef graag in denialquote:
Lotro en DDO zijn winstgevend sinds ze F2P zijn gegaan, het KAN dus welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Elke MMO heeft dit behalve World of Warcraft, de enige winstgevende MMO.
Hij bedoelt met subscription denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lotro en DDO zijn winstgevend sinds ze F2P zijn gegaan, het KAN dus wel
Zo, het loont dus wel enorm om te betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.swtor.com/free/features
Moet je de features zien...
- Limited races
- Limited PvP
- Limited Flashpoints
- Limited space missions
- Geen operations
- Limited travel (wtf dat ooit te betekenen heeft)
- Geen voorrang met queue
- Minder op GTN zetten
Boh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
Als je de CE hebt gekocht en non-stop actief was, dan krijg je iets van 2250 van die punten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Nog iets relevants dat je er mee kunt kopen?
Party Jawa, moet hebben!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawa, en een Rancor hologram
Die Rancor Hologram is tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawa, en een Rancor hologram
Ik niet, nu kan ik niet meer raidenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef Morthill het volgende:
Moet overigens zeggen, de manier waarop het F2P wordt valt me echt mee. Dit zal niet enorm storend zijn. True, ik had het liever niet gehad, maar op deze manier zullen we er denk ik weinig last van hebben. Vind dit misschien de beste oplossing voor de game.
Moet je betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik niet, nu kan ik niet meer raiden
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze bij launch het legacy system, veel meer endgame content en minder en grotere servers hadden, waren er veel minder mensen weggegaan.
Yes, yesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef LeaderRoel het volgende:
De game was gewoon nog niet af bij de launch, zou wel druk hebben gehad van EA ofzo.
Zorg niet, jullie zitten altijd in mijn hart, was enkel aan het werk deze avond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef Morthill het volgende:
Ik vond het al lang duren voor onze huistrol weer langskwam
goed moment om af te sluiten
Ik heb me anders hier prima mee vermaakt vanaf launch tot nuquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Uiteindelijk had ik toch gelijk, en luisteren, nee maar. Kinderen ik heb enkel het beste voor jullie.
Nooit gezegd dat je je er niet mee kan vermaken, ieder zijn ding, zeg wel dat het nooit een succes zal zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb me anders hier prima mee vermaakt vanaf launch tot nu
Bij ROSE was het erger. In ongeveer 5 jaar hebben ze 3 van de 7 planeten uitgebrachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef LeaderRoel het volgende:
De game was gewoon nog niet af bij de launch, zou wel druk hebben gehad van EA ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lylWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
En dat gaat dus wel gebeuren vanaf het najaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Questular het volgende:
Het is gewoon jammer dat je voor deze game maandelijks moet betalen, ik snap dat ze een hoop geld moeten verdienen om winst te maken maar zo zorg je er wel voor dat mensen sneller afhaken omdat ze niet willen betalen voor een game die ze nog maar af en toe spelen. Ik zou best nog wel 1 of 2 keer per week wat WZ's willen doen maar om daar nu elke maand voor te betalen vind ik weer teveel van het goede. Je vraagt je toch af waarom een spel als GW wel "gratis" gespeeld kan worden en games als WoW en SWTOR niet.
Ja maar met beperkte toegang en dan krijg je net zoals bij DC Universe bv dat je uiteindelijk zo ver in de game bent dat je moet gaan betalen om verder te kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat gaat dus wel gebeuren vanaf het najaarDus veel plezier vanaf dan
Je kunt WZ's doen en je kunt het hele verhaal doen. De operations zijn niet beschikbaar, maar als je PvP wilt lijkt me dat geen bezwaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja maar met beperkte toegang en dan krijg je net zoals bij DC Universe bv dat je uiteindelijk zo ver in de game bent dat je moet gaan betalen om verder te kunnen
Die haal je alleen via underworld trading. De slicing mats zijn nodig voor augments en de level 6 paarse versie kan je best verkopen voor een leuke prijs. Daarnaast is slicing een goede skill tijdens het levellen. Ga voor de lockboxes en je verdient er gemiddeld gezien credits mee en je hebt niet steeds een volle inventory of steeds bepaalde materiaal nodig of schematics kopen. Ik ben bezig een sage te levellen en mijn biochem en bioanalysis zitten nu rond 240, terwijl mijn slicing al op 400 zit. Tijdens questen gewoon je resterende companions wegsturen en voila winstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef RICK17 het volgende:
Na WoW meer dan zat te zijn ben ik paar weken geleden ook maar eens met de trail begonnen, waarna meteen maar te verlengen, heb nu een lvl 26 juggernaut op The Red Eclipse.
Van het weekend voor het eerst 2 flashpoints gedaan, maar ik vindt het tanken toch wel wat ruk, zeker op groepen mobs kan ik voor geen meter aggro houden.
Ben ook begonnen met het lvlen van proffesions om hopelijk wat leuks te kunen maken of credits te verdienen, Heb scavaging en Slicing tegen de 180 nu, over een crafting prof zit ik nog te twijfelen, heb nu armormech. Weet iemand of heb voor slicing handiger is om voor de lockboxes te gaan (credit) of juist voor de crafting mats ? (zijn dat de bleu mats ook de blue mats die je nodig hebt voor blue items te maken of haal je die alleen via underworld trading ?)
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja maar met beperkte toegang en dan krijg je net zoals bij DC Universe bv dat je uiteindelijk zo ver in de game bent dat je moet gaan betalen om verder te kunnen
Dat je moet betalen voor content, alles wat digitaal is moet gratis zijn! stem piratenpartij!quote:
Spatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef RICK17 het volgende:
Is er trowuens geen manier om die quest scenarios te skippen ?
Class story en de flashpoint conversations vind ik toch altijd wel de moeite waard om te gaan kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Spatie.
Fuck de questscenario's, wat boeit het wat er achter zit als je toch alleen monsters moet neerslaan en NPC's moet spreken.
Wat een mooie omschrijving van elke actiegame ooit gemaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Spatie.
Fuck de questscenario's, wat boeit het wat er achter zit als je toch alleen monsters moet neerslaan en NPC's moet spreken.
Zo'n masker is wreed man!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Nog iets relevants dat je er mee kunt kopen?
Okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Class story en de flashpoint conversations vind ik toch altijd wel de moeite waard om te gaan kijken.
Danku, dankuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een mooie omschrijving van elke actiegame ooit gemaakt
PvP voor gear vind ik de leukste manier, ook raad ik je het af om iedere quest te doen, dan loop je zo voor op levels (Toen ik speelde tenminste.).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie nog altijd termen voorbij komen waarvan ik denk... hmm... het zal wel
Nog niet veel verder opgeschoten.... vanavond weer ff verder spelen. Betalen zal voor mij niet zon probleem zijn als ik het leuk genoeg vind. Heb ik voor D&D ook gedaan, maar niet maandelijks. Gewoon af en toe een adventurepack aangeschaft en wat bonusitems.
Is er nog een tip voor een beginner om sneller wat meer credits te krijgen? Of moet ik zo snel mogelijk ergens heen of ergens vandaan? Ik zie best leuke items die mijn outfit in het begin een boost geven ,maar vaak kosten die rond de 2000 en ik krijg hooguit 5 tot 10 credits per loot ofzo. Zijn er items die ik absoluut niet moet verkopen?
Thx, geen idee hoe dat werktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef tomy800 het volgende:
[..]
PvP voor gear vind ik de leukste manier, ook raad ik je het af om iedere quest te doen, dan loop je zo voor op levels (Toen ik speelde tenminste.).
Helaas kan ik je vraag niet helemaal beantwoorden, maar de pvp gear is goed genoeg om je wat geld te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |