abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113664880
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:32 schreef JediSimons het volgende:
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
Allebei, hoe zit het eigenlijk met Crimson Order? Is de guild helemaal doodgegaan ofzo? :')
  maandag 2 juli 2012 @ 11:38:06 #52
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_113665254
GL kapte er mee. Ik heb daarna ook een tijdje niet meer gespeeld ivm stage. Vond het wel jammer. Crimson Order had de potentie wel, maar het probleem was dat iedereen @ release zo snel als mogelijk naar level 50 wilde levelen. Met als gevolg dat de actieve (no lifers :') ) spelers klaar waren om te gaan raiden, terwijl de casual spelers nog maar rond de level 30 waren. Dit duurde voor de 50ers te lang en ze verlieten vervolgens de guild. :s)

Maar de eerste maandjes wel plezier gehad met guild. Met name op ventrillo voice chat en de enkele events dat we georganiseerd hadden. :)

Ben nu weer begonnen en speel momenteel op Masker, mijn 50 BH Powertech. Zit in de guild Dutch Order. :')

[ Bericht 26% gewijzigd door JediSimons op 02-07-2012 11:46:26 ]
pi_113665341
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
Doe maar?
  maandag 2 juli 2012 @ 12:28:23 #54
126783 pjats
The Pjatser
pi_113666723
Woohoo! Derde level 50. Mijn mercenary is na lange tijd eindelijk level 50. Die was maanden geleden level 47 geworden en ik had er niks meer mee gedaan sinds ik in een Rep-guild kwam. Behalve crew skill trainen. Dankzij hem kan ik nu aim-augments en augments-kits maken. Nu wat dailies doen en dan wat FP's gaan doen, kijken of ik hem ook kan gearen.
pi_113667228
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef DaFan het volgende:

[..]

Doe maar?
Ik begin:
Tomb of Freedon Nadd
LeaderRoel: Ellessar - Jedi Sentinel
LeaderRoel: Kai-leng - Sniper
LeaderRoel: Roel - Powertech

Als iedereen zo'n lijstje op dezelfde manier maakt kan TS het makkelijk in de OP zetten
  maandag 2 juli 2012 @ 13:42:06 #56
126783 pjats
The Pjatser
pi_113669649
The Red Eclipse
Pjats: X'ia - Vanguard
Pjats: Xigenth - Commando
Pjats: Zagonth - Mercenary
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut
Pjats: Lyshanti - Vanguard
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
Pjats: Xigonth - Gunslinger
Pjats: Xi'a - Jedi Sentinel
  maandag 2 juli 2012 @ 14:08:03 #57
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_113670698
Tomb of Freedon Nadd
Rahl: Jaymae - Marauder
Rahl: El-alraihrah - Scoundrel
Rahl: Hendrikus - Guardian
Rahl: Mintessess - Mercenary
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_113679797
Tomb of Freedon Nadd
DaFan: Málf - Sentinel (50)
DaFan: Málfunction - Commando (50)
DaFan: Malf - Powertech
pi_113691414
Morgen is er toch een nieuw world event?
pi_113694426
4th of July binnenkort, dus ik verwacht van wel.
pi_113694435
Hoe kom je daarbij?
pi_113709518
The Red Eclipse
VulpX: Mey'ra - Guardian (50)
VulpX: Aureax - Commando (50)
VulpX: Mitth'awn'yon - Shadow
VulpX: Astralagus - Juggernaut
VulpX: Mitth'ore'yon - Sniper
VulpX: Mitth'ir'yon - Mercenary
pi_113709832
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

:')

Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken :|W
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
pi_113713432
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen is er toch een nieuw world event?
Oeh, zou er wel zin in hebben? Hoe weet je het?
pi_113715541
Heb al gelezen, zitten aantal kleine onderdelen al in waar je nog niks mee kunt. Zie darth-hater site.
pi_113715693

Deze dozen stonden er eerst niet op de Republic Fleet, en die soldaat zit naar de doos te wijzen. Hint naar world event? :D
pi_113715800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
Ik snap dat je er wel een ticket voor kan aanmaken. Maar ik snap de toegevoegde waarde ervan niet. Ik had liever dat de mogelijkheid gewoon ontbrak. Met andere woorden, je doet het er maar mee. In plaats van dat voor het minste en geringste weer een ticket gemaakt word.
pi_113733522
Tsja, het leven is niet altijd eerlijk, snap niet waarom dat in games plots wel moet zijn. Toen we met een groep Trapjaw hadden neergehaald en ik als enige tank de drops kon gebruiken werd die shit geninjaad door een of andere lul. Gelijk verspreid over GC en binnen no-time had iedereen die lul op ignore staan. Zo moet je omgaan met dat soort mensen, veel plezier met het nooit meer vinden van een groep ^O^
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:02:29 #69
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113735414
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113737647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

[ afbeelding ]
Nieuwe mount. Een soort pod die aan 2 motoren hangt.
pi_113740580
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
pi_113749023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef DaFan het volgende:
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
O? Dit was de omschrijving bij de foto:

"Can you guess what the image is? Here's a hint! It's coming to Star Wars™: The Old Republic™ soon! Stay tuned for more details on how to get one of your very own."

Waar heb je jouw info vandaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113749262
Oh dan is dat weer een andere, die ziet er ook goed uit met 2 motoren hoog... Zit nu op mobiel dus kan ff niet opzoeken sorry...
pi_113749420
Kurtob Alliance heet ie en dat is m dus wel. Kijk op dulfy.net voor plaatjes!
pi_113829543
Oh man beste avond tot nu toe :D :D
Hadden groep verzameld om Nightmare Pilgrim te doen, maar er kwam een grote Imp guild op af.
Vanaf half 9 ongeveer continu wipes veroorzaakt :D ze zullen wel chagrijnig zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')