abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113372718

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_113372749
Meest geniale TT ooit :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113375093
Wat mij juist heel erg aantrekt bij dit spel is de mogelijkheid om zowel single- als multiplayer te kunnen spelen. Ben geen groot fan van de grind (kill/collect) mmo's waar vervolgens geen verhaal achter zit en het je dus veel minder geboeid houdt.
pi_113377425
Misschien moeten we de lijst met characters eens updaten? :P
pi_113380897
zucht, een queue van 500 man :D
pi_113383029
Hoe laat komt morgen die patch eigenlijk uit? :)
Ik kijk erg uit naar de groupfinder!
pi_113385707
Neem aan gedurende de dag. Wil morgenavond wel weer wat gaan groupen, heb nu al redelijk wat Battlemaster gear, dus moet wel wat HM's kunnen doen.
pi_113386115
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.

En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 21:39:13 ]
pi_113391402
Misschien had BioWare 1 of 2 extra servers moeten kiezen. Net iets meer spreiding, daarmee hadden ze queues van bijna een uur kunnen voorkomen :D
pi_113400201
quote:
Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for four hours on Tuesday, June 26th, 2012 from 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8 AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST). All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.
pi_113400402
Bij deze de nieuwe status van al m'n chars;

Server: Tomb of Freedon Nadd

Empire; Yuuzhanvong level 45 sniper, Corruptor level 50 sorc healer

Republic; Medici level 23 trooper healer, Singlecause level 36 jedi knight tank(nu m'n main)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:52 #12
126783 pjats
The Pjatser
pi_113407080
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Roellie80 het volgende:
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.

En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice :D
En ik heb met mijn tank nu al 2 keer EV HM en 2 keer KP HM gedaan. En ik heb maar 1 rakata piece (en dat alleen maar dankzij mijn commando die dat heeft gestuurd naar mijn tank via legacy armor), gelukkig wel bijna volledig columi. De scoundrel healer die meeging was na 1 van elk al bijna volledig rakata. RNG is a bitch :(
pi_113409042
Patch 1.3 recognized. Downloading. Please stand by.
pi_113409102
50 Healing operative net verhuisd naar tomb.
Maar zit er hard over te denken opnieuw te beginnen met een republic tank :)

Iemand zin om samen te levelen ?
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:34:48 #15
126783 pjats
The Pjatser
pi_113409532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

quote:
The maintenance window has been extended We expect the servers to be available again at 8AM CDT (6AM PDT/9AM EDT/2PM BST/3PM CEST/11PM AEST)
Volgens Twitter.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:06:31 #16
126783 pjats
The Pjatser
pi_113413329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef pjats het volgende:

[..]

[..]

Volgens Twitter.
quote:
UPDATE: The maintenance window has been extended. We now expect maintenance to end at 9am CDT (7AM PDT/10AM EDT/3PM BST/4PM CEST/12PM AEST)
Het gaat niet echt lekker...
pi_113416466
Dan ga ik ook nog maar niet patchen, kan alleen maar fout gaan :)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:19:28 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113416510
Ik patch wel gewoon maar verwacht niet voor een uur of 6 te kunnen spelen. Ach, het is patch day.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_113419756
#SWTOR Game Update 1.3: Allies is live! Read about all the new features here!
pi_113419798
Jezus 300MB.
pi_113420164
triple post!
quote:
Just reminding people that you can get a free 320k Credits from the PVP Mission Terminal in 1.3. Its part of a new quest to help gear new 50s for PVP. You can either choose a box containing a Recruit PVP set or just choose the token which is worth as much as a Recruit set (320k Creds). Yaay for free credits.
Nog niet geprobeerd.

edit; nou al queue op Tomb...50 man.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaFan op 26-06-2012 17:48:06 ]
pi_113433417
1398 wachtenden voor me :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:16:43 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113441441
Mijn karakters ook even overgeheveld. Nightmare Lands en Tomb *O*.
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:19:00 #24
126783 pjats
The Pjatser
pi_113445536
Woohoo!! 1.3 is best tof. Zorgde meteen een queue op onze server. Extra geld was ook wel handig. Maar group finder werkt wel goed. Meteen 2 keer gedaan als tank en als DPS (samen met tank) en binnen een paar minuten al een groep. Die als tank ging nog wel, False Emperor. Maar voor de tweede kregen we Directive 7. De healer was half Rakata/half Columi, maar de tweede DPS had nog niet eens daily gear... Enige wat die deed was op 1 target schieten en voor de rest niet nadenken. Maar goed, die was wel de enigste die bij de eindbaas bleef staan, ook al was dat alleen maar omdat ik doodging op het moment dat de baas doodging.

Er zitten ook nadelen aan de group finder, niet iedereen geeft goed aan wat voor soort char hij heeft. Een guildie had dat. Had een healer zich opgegeven als dps. Dat kwam dus niet goed :D
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:58 #25
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_113450831
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
You know, I've learned something today
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:12:04 #26
126783 pjats
The Pjatser
pi_113451466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef ImMaxa het volgende:
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
Daarvoor moet je volgens mij bellen.
pi_113455429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
1398 wachtenden voor me :P
Holy fuck
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:06:12 #28
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_113458216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef pjats het volgende:

[..]

Daarvoor moet je volgens mij bellen.
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.
Achja, komende week toch geen tijd om te spelen. Stel het kopen van game-time dan mooi even uit. Ben wel erg benieuwd naar hoe het speelt met de nieuwe legacy-stuff, en hoeveel er nog over is van mijn server (Sluis Shipyards) en guild sinds transfers mogelijk zijn.
You know, I've learned something today
pi_113459976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef ImMaxa het volgende:

[..]

Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.
Achja, komende week toch geen tijd om te spelen. Stel het kopen van game-time dan mooi even uit. Ben wel erg benieuwd naar hoe het speelt met de nieuwe legacy-stuff, en hoeveel er nog over is van mijn server (Sluis Shipyards) en guild sinds transfers mogelijk zijn.
Ga er maar van uit dat je server compleet uitgestorven is en je guild gewoon weer opgestart is op je destination server.
pi_113478117
Een queue van een uur en 10 minuten, shit :')
pi_113478566
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt :P
pi_113480067
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Ik ging de EC van Mass Effect 3 spelen ;)
pi_113512316
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Is wel een goede tip ;)
pi_113548169
Maintenance van 11 -3 vandaag
pi_113579517
Zojuist EV HM gedaan met pug, helemaal afgerond en heb er dit aan over gehouden voor mijn Sentinel:
Rakata Chest
Rakata Boots
Rakata offhand lightsaber
:D
  zaterdag 30 juni 2012 @ 02:26:52 #36
126783 pjats
The Pjatser
pi_113584689
Voor de mensen van RP servers. Er zijn wat extra servers bekend gemaakt waar je heen kan:

Lord Calypho
----> Tomb of Freedon Nadd (PvP)
----> The Progenitor (RP-PvE)

Jen'jidai
----> Jar'Kai Sword (PvP)
----> Vanjervalis Chain (RP-PvE)

Huntmaster
----> Darth Nihilus (PvP)
----> Battle Meditation (RP-PvE)

Zie: http://www.swtor.com/comm(...)=4763464#edit4763464
pi_113586534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist EV HM gedaan met pug, helemaal afgerond en heb er dit aan over gehouden voor mijn Sentinel:
Rakata Chest
Rakata Boots
Rakata offhand lightsaber
:D
nice ^O^
pi_113612203
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks. :(
pi_113620424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks. :(
Dan moet je zo'n gast gewoon dood laten gaan :{

edit: oh wacht, rep, dan is ie voor lvl 50 een makkie. Irritant mannetje dan.
  zondag 1 juli 2012 @ 08:56:58 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_113620500
Ik heb mn abbo gecanceled , geen tijd meer ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_113621424
quote:
9s.gif Op zondag 1 juli 2012 08:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb mn abbo gecanceled , geen tijd meer ;(
you will be missed ;(
  zondag 1 juli 2012 @ 10:53:29 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_113621995
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

you will be missed ;(
:')
Nou ik speelde nogal vaak
Mocht eerder beginnen , ben nooit verder gekomen dan lvl 40 :') ;(
Misschien over een paar maanden weer eens even kijken als ik (hopelijk) wat meer tijd heb.
Vond het in principe wel een leuk spel , maar veel te veel solo content.
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 1 juli 2012 @ 16:32:32 #43
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_113632623
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
pi_113638317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ticket aanmaken.. dit mag niet.
pi_113638860
quote:
13s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nou ik speelde nogal vaak
Mocht eerder beginnen , ben nooit verder gekomen dan lvl 40 :') ;(
Misschien over een paar maanden weer eens even kijken als ik (hopelijk) wat meer tijd heb.
Vond het in principe wel een leuk spel , maar veel te veel solo content.
Als je level 50 bent verandert het spel helemaal ;)
pi_113638868
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:59 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Zeker weten?
pi_113662296
Misschien kunnen jullie mij vertellen...

Wat doen mensen wanneer ze op de fleet zijn?

Hier op m'n nieuwe server zit de hele dag door zo tussen de 100 en 400 man op de fleet. Ik dacht dat dit zou betekenen dat er ook daadwerkelijk shit gedaan werd maar helaas.
Wanneer ik inlog is queuen voor PvP en de groupfinder zo'n beetje het eerste dat ik doe. Daarnaast kijk ik actief naar de general chat om zo snel mogelijk in te gaan op LFM uitnodigingen.

Het valt me op dat het nog steeds soms ontzettend lang kan duren om mensen bij elkaar te krijgen en dan vraag ik me toch echt serieus af.. wat doet men op de fleet!?

Natuurlijk ben je even bezig met craften, de GTN checken. Maar er komt een moment dat je gewoon shit moet doen. FP/PvP/Ops. Maar hier heb ik het mis blijkbaar...Ik vind het maar frustrerend.

Volgens mij is het een WoW eigenschap om alleen dingen binnen je guild te doen. Maar vergis je niet. Zo'n beetje alles is te puggen. Lost Island HM, EV HM en KP HM, allemaal al meerdere keren gepugged

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2012 09:46:24 ]
pi_113662736
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:59 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken :|W
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
pi_113664747
Zorgt alleen maar dat BioWare meer tijd kwijt is aan onzin en minder aan echte fixes.
pi_113664829
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
pi_113664880
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:32 schreef JediSimons het volgende:
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
Allebei, hoe zit het eigenlijk met Crimson Order? Is de guild helemaal doodgegaan ofzo? :')
  maandag 2 juli 2012 @ 11:38:06 #52
339055 JediSimons
pi_113665254
GL kapte er mee. Ik heb daarna ook een tijdje niet meer gespeeld ivm stage. Vond het wel jammer. Crimson Order had de potentie wel, maar het probleem was dat iedereen @ release zo snel als mogelijk naar level 50 wilde levelen. Met als gevolg dat de actieve (no lifers :') ) spelers klaar waren om te gaan raiden, terwijl de casual spelers nog maar rond de level 30 waren. Dit duurde voor de 50ers te lang en ze verlieten vervolgens de guild. :s)

Maar de eerste maandjes wel plezier gehad met guild. Met name op ventrillo voice chat en de enkele events dat we georganiseerd hadden. :)

Ben nu weer begonnen en speel momenteel op Masker, mijn 50 BH Powertech. Zit in de guild Dutch Order. :')

[ Bericht 26% gewijzigd door JediSimons op 02-07-2012 11:46:26 ]
pi_113665341
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
Doe maar?
  maandag 2 juli 2012 @ 12:28:23 #54
126783 pjats
The Pjatser
pi_113666723
Woohoo! Derde level 50. Mijn mercenary is na lange tijd eindelijk level 50. Die was maanden geleden level 47 geworden en ik had er niks meer mee gedaan sinds ik in een Rep-guild kwam. Behalve crew skill trainen. Dankzij hem kan ik nu aim-augments en augments-kits maken. Nu wat dailies doen en dan wat FP's gaan doen, kijken of ik hem ook kan gearen.
pi_113667228
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef DaFan het volgende:

[..]

Doe maar?
Ik begin:
Tomb of Freedon Nadd
LeaderRoel: Ellessar - Jedi Sentinel
LeaderRoel: Kai-leng - Sniper
LeaderRoel: Roel - Powertech

Als iedereen zo'n lijstje op dezelfde manier maakt kan TS het makkelijk in de OP zetten
  maandag 2 juli 2012 @ 13:42:06 #56
126783 pjats
The Pjatser
pi_113669649
The Red Eclipse
Pjats: X'ia - Vanguard
Pjats: Xigenth - Commando
Pjats: Zagonth - Mercenary
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut
Pjats: Lyshanti - Vanguard
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
Pjats: Xigonth - Gunslinger
Pjats: Xi'a - Jedi Sentinel
  maandag 2 juli 2012 @ 14:08:03 #57
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_113670698
Tomb of Freedon Nadd
Rahl: Jaymae - Marauder
Rahl: El-alraihrah - Scoundrel
Rahl: Hendrikus - Guardian
Rahl: Mintessess - Mercenary
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_113679797
Tomb of Freedon Nadd
DaFan: Málf - Sentinel (50)
DaFan: Málfunction - Commando (50)
DaFan: Malf - Powertech
pi_113691414
Morgen is er toch een nieuw world event?
pi_113694426
4th of July binnenkort, dus ik verwacht van wel.
pi_113694435
Hoe kom je daarbij?
pi_113709518
The Red Eclipse
VulpX: Mey'ra - Guardian (50)
VulpX: Aureax - Commando (50)
VulpX: Mitth'awn'yon - Shadow
VulpX: Astralagus - Juggernaut
VulpX: Mitth'ore'yon - Sniper
VulpX: Mitth'ir'yon - Mercenary
pi_113709832
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken :|W
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
pi_113713432
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen is er toch een nieuw world event?
Oeh, zou er wel zin in hebben? Hoe weet je het?
pi_113715541
Heb al gelezen, zitten aantal kleine onderdelen al in waar je nog niks mee kunt. Zie darth-hater site.
pi_113715693

Deze dozen stonden er eerst niet op de Republic Fleet, en die soldaat zit naar de doos te wijzen. Hint naar world event? :D
pi_113715800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
Ik snap dat je er wel een ticket voor kan aanmaken. Maar ik snap de toegevoegde waarde ervan niet. Ik had liever dat de mogelijkheid gewoon ontbrak. Met andere woorden, je doet het er maar mee. In plaats van dat voor het minste en geringste weer een ticket gemaakt word.
pi_113733522
Tsja, het leven is niet altijd eerlijk, snap niet waarom dat in games plots wel moet zijn. Toen we met een groep Trapjaw hadden neergehaald en ik als enige tank de drops kon gebruiken werd die shit geninjaad door een of andere lul. Gelijk verspreid over GC en binnen no-time had iedereen die lul op ignore staan. Zo moet je omgaan met dat soort mensen, veel plezier met het nooit meer vinden van een groep ^O^
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:02:29 #69
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113735414
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113737647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

[ afbeelding ]
Nieuwe mount. Een soort pod die aan 2 motoren hangt.
pi_113740580
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
pi_113749023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef DaFan het volgende:
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
O? Dit was de omschrijving bij de foto:

"Can you guess what the image is? Here's a hint! It's coming to Star Wars™: The Old Republic™ soon! Stay tuned for more details on how to get one of your very own."

Waar heb je jouw info vandaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113749262
Oh dan is dat weer een andere, die ziet er ook goed uit met 2 motoren hoog... Zit nu op mobiel dus kan ff niet opzoeken sorry...
pi_113749420
Kurtob Alliance heet ie en dat is m dus wel. Kijk op dulfy.net voor plaatjes!
pi_113829543
Oh man beste avond tot nu toe :D :D
Hadden groep verzameld om Nightmare Pilgrim te doen, maar er kwam een grote Imp guild op af.
Vanaf half 9 ongeveer continu wipes veroorzaakt :D ze zullen wel chagrijnig zijn :')
pi_113867476
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag :P
pi_113873629
Kon je die ander niet meer hebben :P

Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga :)
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen :{
pi_113878759
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef DaFan het volgende:
Kon je die ander niet meer hebben :P

Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga :)
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen :{
Netjes hoor ^O^
pi_113878807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag :P
Nee hoor denk eerder dat het een overwinning is voor jou. 4 tegen 2 van ongeveer zelfde level en alsnog weet je te overleven :)
pi_113948776
Gisteren besloten een maandje game-time te halen. Dus ik download de game installer, download snelheid 300 kb/s (en het ligt niet aan mijn verbinding). Heel de nacht aan laten staan, morgenochtend nog niet klaar, is ie net een paar uur geleden volledig gedownload kan ik eindelijk spelen en nu, bam, servers offline.
pi_113950554
300kb is wel matig :{
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
pi_113966908
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef DaFan het volgende:
300kb is wel matig :{
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:19:02 #83
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113967041
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
The Progenitor zit ik op, RP server met een behoorlijke populatie.
Heb zowel sith als republic peeps :)
pi_113985245
Groot gevecht nu bij de Nightmare Pilgrim op Voss :)
Imperials proberen hem aan te vallen maar wij gaan hun weer aanvallen en stunnen om ze te laten wipen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door LeaderRoel op 09-07-2012 21:25:22 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 22:55:20 #85
368515 Rhalius
Verteller
pi_113991762
Progenator is een goede server, veel RPers.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_114005222
Ik speel de laatste tijd nogal regelmatig met een alt Powertech.

Deze Powertech moet (natuurlijk) een tank worden welke onverslaanbaar is. DPS boeit me niks zo lang ie maar maximaal klappen kan vangen.

Ik heb begrepen dat de Powertech een echte mitigation-tank is. Met andere woorden; niet zoveel evade/parry maar meer zorgen dat de hits welke je krijgt te shielden/absorberen.

En nu dan mijn vraag in deze;
Wat is de ideale opbouw van deze stats? (defence, shield, absorb)
Wat zijn de softcaps?

Ik heb nog niet echt een mooi overzichtje kunnen vinden helaas
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:02:33 #87
339055 JediSimons
pi_114005789
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium

Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
pi_114006116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:02 schreef JediSimons het volgende:
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium

Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
Thanks!

Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet :(

Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:37:54 #89
126783 pjats
The Pjatser
pi_114012954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Thanks!

Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet :(
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.

Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
pi_114013203
Moet nog 1 pièce Rakata voor full Rakata/black hole, volledig augmented. Gisteren ook overgestapt van aug Matrix cube + clicky power Relic naar WH power Relic + Proc camping relic. Beide augmented natuurlijk! Volgens mij is dps ietsje hoger weer, wel iets hp ingeleverd maar zit nog boven 20k :)
Vanavond maar weer proberen EV HM te runnen, gloves droppen van XRR3

Vermaak me wel laatste tijd!
pi_114013593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef pjats het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.

Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
Het tanken opzich is geen probleem. Het eerste dat ik heb gedaan heb toen ik 50 werd was een EV HM puggen. Daar was echt geen moeilijkheid aan zonder fatsoenlijke gear. Ook hoorde ik de healer niet klagen
quote:
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
Ik snap dat het filmpje een beetje nietszeggend is omdat andere game natuurlijk.
Het was wel een epic fight. de content was inderdaad 15 levels lager wat het direct wat minder spectaculair maakt. Wel was dit een 6-man instance waarbij je nogmaal natuurlijk niet alle 60+ mobs in 1x oppakt :P.
Het mooie aan dit gevecht vond ik dat het mogelijk was met de juiste build zonder incomming heals jezelf bijna oneindig in leven te houden. Dit kan je met de powertech vergeten. Je kan een heleboel absorberen maar je gaat uiteindelijk gewoon gestrekt wanneer je content zonder healer zou willen solo-en
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:15:12 #92
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114052848
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
pi_114053018
Kurtob Speeder *O*
pi_114055307
Het is een goed spel, als je eenmaal gewend bent aan het tempo.

Zelf doe ik graag een rondje quests (story quest en sidequests in hetzelfde gebied.) en dan ga ik weer terug naar een rust plek, doe wat PvP of een flashpoint en dan is het weer leuk geweest.

Andere avonden weer alleen RPen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:59 #95
51794 Rahl
pi_114058164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Tomb of Freedon Nadd.

Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
last.fm
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:57 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114058305
Ik speel ook veel meer dan eerst. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat het spel oneindig veel beter draait dan in het begin. Zelfs mijn 5 jaar oude laptop kan het nu aan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:27 #97
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114058499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

Tomb of Freedon Nadd.

Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick? :)
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:19:39 #98
51794 Rahl
pi_114060834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef vuilniszakmanager het volgende:

[..]

Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick? :)
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.

Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.

Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
last.fm
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:58:25 #99
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114062694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:

[..]

Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.

Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.

Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen :P
pi_114062882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef vuilniszakmanager het volgende:

[..]

Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen :P
Alleen met Legacy als ik me niet vergis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: