SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for four hours on Tuesday, June 26th, 2012 from 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8 AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST). All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.
En ik heb met mijn tank nu al 2 keer EV HM en 2 keer KP HM gedaan. En ik heb maar 1 rakata piece (en dat alleen maar dankzij mijn commando die dat heeft gestuurd naar mijn tank via legacy armor), gelukkig wel bijna volledig columi. De scoundrel healer die meeging was na 1 van elk al bijna volledig rakata. RNG is a bitchquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Roellie80 het volgende:
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.
En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice
quote:
Volgens Twitter.quote:The maintenance window has been extended We expect the servers to be available again at 8AM CDT (6AM PDT/9AM EDT/2PM BST/3PM CEST/11PM AEST)
quote:
Het gaat niet echt lekker...quote:UPDATE: The maintenance window has been extended. We now expect maintenance to end at 9am CDT (7AM PDT/10AM EDT/3PM BST/4PM CEST/12PM AEST)
Nog niet geprobeerd.quote:Just reminding people that you can get a free 320k Credits from the PVP Mission Terminal in 1.3. Its part of a new quest to help gear new 50s for PVP. You can either choose a box containing a Recruit PVP set or just choose the token which is worth as much as a Recruit set (320k Creds). Yaay for free credits.
Daarvoor moet je volgens mij bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef ImMaxa het volgende:
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
Holy fuckquote:
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.quote:
Ga er maar van uit dat je server compleet uitgestorven is en je guild gewoon weer opgestart is op je destination server.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.
Achja, komende week toch geen tijd om te spelen. Stel het kopen van game-time dan mooi even uit. Ben wel erg benieuwd naar hoe het speelt met de nieuwe legacy-stuff, en hoeveel er nog over is van mijn server (Sluis Shipyards) en guild sinds transfers mogelijk zijn.
Ik ging de EC van Mass Effect 3 spelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
Is wel een goede tipquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist EV HM gedaan met pug, helemaal afgerond en heb er dit aan over gehouden voor mijn Sentinel:
Rakata Chest
Rakata Boots
Rakata offhand lightsaber
Dan moet je zo'n gast gewoon dood laten gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
you will be missedquote:Op zondag 1 juli 2012 08:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb mn abbo gecanceled , geen tijd meer
quote:
Ticket aanmaken.. dit mag niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
Als je level 50 bent verandert het spel helemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou ik speelde nogal vaak
Mocht eerder beginnen , ben nooit verder gekomen dan lvl 40![]()
Misschien over een paar maanden weer eens even kijken als ik (hopelijk) wat meer tijd heb.
Vond het in principe wel een leuk spel , maar veel te veel solo content.
quote:
Allebei, hoe zit het eigenlijk met Crimson Order? Is de guild helemaal doodgegaan ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:32 schreef JediSimons het volgende:
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
Doe maar?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
Ik begin:quote:
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken![]()
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
Oeh, zou er wel zin in hebben? Hoe weet je het?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen is er toch een nieuw world event?
Ik snap dat je er wel een ticket voor kan aanmaken. Maar ik snap de toegevoegde waarde ervan niet. Ik had liever dat de mogelijkheid gewoon ontbrak. Met andere woorden, je doet het er maar mee. In plaats van dat voor het minste en geringste weer een ticket gemaakt word.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
Nieuwe mount. Een soort pod die aan 2 motoren hangt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:
[ afbeelding ]
O? Dit was de omschrijving bij de foto:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef DaFan het volgende:
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef DaFan het volgende:
Kon je die ander niet meer hebben
Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen
Nee hoor denk eerder dat het een overwinning is voor jou. 4 tegen 2 van ongeveer zelfde level en alsnog weet je te overlevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef DaFan het volgende:
300kb is wel matig
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
The Progenitor zit ik op, RP server met een behoorlijke populatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:02 schreef JediSimons het volgende:
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium
Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
Het tanken opzich is geen probleem. Het eerste dat ik heb gedaan heb toen ik 50 werd was een EV HM puggen. Daar was echt geen moeilijkheid aan zonder fatsoenlijke gear. Ook hoorde ik de healer niet klagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef pjats het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.
Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
Ik snap dat het filmpje een beetje nietszeggend is omdat andere game natuurlijk.quote:Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
Tomb of Freedon Nadd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tomb of Freedon Nadd.
Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick?
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.
Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.
Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
Alleen met Legacy als ik me niet vergisquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |