Daarvoor moet je volgens mij bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef ImMaxa het volgende:
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
Holy fuckquote:
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.quote:
Ga er maar van uit dat je server compleet uitgestorven is en je guild gewoon weer opgestart is op je destination server.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Op de website stond 'Contact customer support' met een link. Dat dus maar gedaan. Indien bellen noodzakelijk is zal ik dat nog wel horen denk ik.
Achja, komende week toch geen tijd om te spelen. Stel het kopen van game-time dan mooi even uit. Ben wel erg benieuwd naar hoe het speelt met de nieuwe legacy-stuff, en hoeveel er nog over is van mijn server (Sluis Shipyards) en guild sinds transfers mogelijk zijn.
Ik ging de EC van Mass Effect 3 spelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
Is wel een goede tipquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef DaFan het volgende:
Daarom inloggen zodra je thuis bent en zorgen dat je niet uitgelogd wordt
nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist EV HM gedaan met pug, helemaal afgerond en heb er dit aan over gehouden voor mijn Sentinel:
Rakata Chest
Rakata Boots
Rakata offhand lightsaber
Dan moet je zo'n gast gewoon dood laten gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
you will be missedquote:Op zondag 1 juli 2012 08:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb mn abbo gecanceled , geen tijd meer
quote:
Ticket aanmaken.. dit mag niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Net hadden we een group van meer dan 20 mensen verzameld om de world boss van Taris (Republic) te verslaan. Bijna iedereen was aanwezig totdat een of andere level 50 hem ineens alleen ging aanvallen. Iedereen gelijk mee aanvallen maar het was al te laat, hij was de enige die de drops en achievement kreeg. Al het gedoe voor niks.
Als je level 50 bent verandert het spel helemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou ik speelde nogal vaak
Mocht eerder beginnen , ben nooit verder gekomen dan lvl 40![]()
Misschien over een paar maanden weer eens even kijken als ik (hopelijk) wat meer tijd heb.
Vond het in principe wel een leuk spel , maar veel te veel solo content.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |