abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113664880
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:32 schreef JediSimons het volgende:
Spelen jullie Empire of Republic op TOFN
Allebei, hoe zit het eigenlijk met Crimson Order? Is de guild helemaal doodgegaan ofzo? :')
  maandag 2 juli 2012 @ 11:38:06 #52
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_113665254
GL kapte er mee. Ik heb daarna ook een tijdje niet meer gespeeld ivm stage. Vond het wel jammer. Crimson Order had de potentie wel, maar het probleem was dat iedereen @ release zo snel als mogelijk naar level 50 wilde levelen. Met als gevolg dat de actieve (no lifers :') ) spelers klaar waren om te gaan raiden, terwijl de casual spelers nog maar rond de level 30 waren. Dit duurde voor de 50ers te lang en ze verlieten vervolgens de guild. :s)

Maar de eerste maandjes wel plezier gehad met guild. Met name op ventrillo voice chat en de enkele events dat we georganiseerd hadden. :)

Ben nu weer begonnen en speel momenteel op Masker, mijn 50 BH Powertech. Zit in de guild Dutch Order. :')

[ Bericht 26% gewijzigd door JediSimons op 02-07-2012 11:46:26 ]
pi_113665341
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer maken we een nieuwe lijst van chars in de OP?
Doe maar?
  maandag 2 juli 2012 @ 12:28:23 #54
126783 pjats
The Pjatser
pi_113666723
Woohoo! Derde level 50. Mijn mercenary is na lange tijd eindelijk level 50. Die was maanden geleden level 47 geworden en ik had er niks meer mee gedaan sinds ik in een Rep-guild kwam. Behalve crew skill trainen. Dankzij hem kan ik nu aim-augments en augments-kits maken. Nu wat dailies doen en dan wat FP's gaan doen, kijken of ik hem ook kan gearen.
pi_113667228
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef DaFan het volgende:

[..]

Doe maar?
Ik begin:
Tomb of Freedon Nadd
LeaderRoel: Ellessar - Jedi Sentinel
LeaderRoel: Kai-leng - Sniper
LeaderRoel: Roel - Powertech

Als iedereen zo'n lijstje op dezelfde manier maakt kan TS het makkelijk in de OP zetten
  maandag 2 juli 2012 @ 13:42:06 #56
126783 pjats
The Pjatser
pi_113669649
The Red Eclipse
Pjats: X'ia - Vanguard
Pjats: Xigenth - Commando
Pjats: Zagonth - Mercenary
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut
Pjats: Lyshanti - Vanguard
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
Pjats: Xigonth - Gunslinger
Pjats: Xi'a - Jedi Sentinel
  maandag 2 juli 2012 @ 14:08:03 #57
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_113670698
Tomb of Freedon Nadd
Rahl: Jaymae - Marauder
Rahl: El-alraihrah - Scoundrel
Rahl: Hendrikus - Guardian
Rahl: Mintessess - Mercenary
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_113679797
Tomb of Freedon Nadd
DaFan: Málf - Sentinel (50)
DaFan: Málfunction - Commando (50)
DaFan: Malf - Powertech
pi_113691414
Morgen is er toch een nieuw world event?
pi_113694426
4th of July binnenkort, dus ik verwacht van wel.
pi_113694435
Hoe kom je daarbij?
pi_113709518
The Red Eclipse
VulpX: Mey'ra - Guardian (50)
VulpX: Aureax - Commando (50)
VulpX: Mitth'awn'yon - Shadow
VulpX: Astralagus - Juggernaut
VulpX: Mitth'ore'yon - Sniper
VulpX: Mitth'ir'yon - Mercenary
pi_113709832
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

:')

Wat is dit voor gejank dan? Ik kende dat helemaal niet van andere MMO's.
Ik zie dat mensen voor de meest dwaze dingen een ticket aanmaken. Heb je een roll verloren? ticket maken. Ben je te spastisch om naar een datacron te springen? ticket maken. Valt iemand anders "jullie" boss aan? ticket maken :|W
Elke keer maar tickets aanmaken. Ik zou zeggen; klote, vervelend. Volgende keer beter.
Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
pi_113713432
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen is er toch een nieuw world event?
Oeh, zou er wel zin in hebben? Hoe weet je het?
pi_113715541
Heb al gelezen, zitten aantal kleine onderdelen al in waar je nog niks mee kunt. Zie darth-hater site.
pi_113715693

Deze dozen stonden er eerst niet op de Republic Fleet, en die soldaat zit naar de doos te wijzen. Hint naar world event? :D
pi_113715800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Als iemand er bewust op uit is om te gaan zitten zieken op een manier als dit kun je wel degelijk een ticket ervoor aanmaken. Hetzelfde voor van die lolbroeken die terwijl jij vijanden aan het aanvallen bent naast een quest object even vrolijk dat ding voor je neus wegpakt. Mensen die dit doen krijgen dan een waarschuwing. Mochten ze het daarna nog een keer doen kunnen ze een korte ban krijgen. Roll verloren enz. is heel wat anders.
Ik snap dat je er wel een ticket voor kan aanmaken. Maar ik snap de toegevoegde waarde ervan niet. Ik had liever dat de mogelijkheid gewoon ontbrak. Met andere woorden, je doet het er maar mee. In plaats van dat voor het minste en geringste weer een ticket gemaakt word.
pi_113733522
Tsja, het leven is niet altijd eerlijk, snap niet waarom dat in games plots wel moet zijn. Toen we met een groep Trapjaw hadden neergehaald en ik als enige tank de drops kon gebruiken werd die shit geninjaad door een of andere lul. Gelijk verspreid over GC en binnen no-time had iedereen die lul op ignore staan. Zo moet je omgaan met dat soort mensen, veel plezier met het nooit meer vinden van een groep ^O^
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:02:29 #69
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113735414
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113737647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de facebook pagina van swtor staat dit plaatje als hint:

[ afbeelding ]
Nieuwe mount. Een soort pod die aan 2 motoren hangt.
pi_113740580
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
pi_113749023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef DaFan het volgende:
Die krijg je als je iemand referred die een maand koopt afaik.
O? Dit was de omschrijving bij de foto:

"Can you guess what the image is? Here's a hint! It's coming to Star Wars™: The Old Republic™ soon! Stay tuned for more details on how to get one of your very own."

Waar heb je jouw info vandaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113749262
Oh dan is dat weer een andere, die ziet er ook goed uit met 2 motoren hoog... Zit nu op mobiel dus kan ff niet opzoeken sorry...
pi_113749420
Kurtob Alliance heet ie en dat is m dus wel. Kijk op dulfy.net voor plaatjes!
pi_113829543
Oh man beste avond tot nu toe :D :D
Hadden groep verzameld om Nightmare Pilgrim te doen, maar er kwam een grote Imp guild op af.
Vanaf half 9 ongeveer continu wipes veroorzaakt :D ze zullen wel chagrijnig zijn :')
pi_113867476
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag :P
pi_113873629
Kon je die ander niet meer hebben :P

Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga :)
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen :{
pi_113878759
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef DaFan het volgende:
Kon je die ander niet meer hebben :P

Zonet KP Nightmare gecleared met een 6/8 guildrun, ging erg gemakkelijk. Eerste 3 bosses down in 38 min, daarna 3 wipes op de puzzeldroid, 2 wipes op trash en een wipe op Karagga :)
Helaas geen mainhand aan overgehouden, ik moest er nog een (ben sentinel)...wel een head en hoef nu nog maar 1 item voor full Rakata, gloves. Maar die dropt van XRR-3 en zit nu op lockout nog 3 dagen :{
Netjes hoor ^O^
pi_113878807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hehe, vandaag 2 imps beide level 37 (ik ben 39) die me probeerden af te maken.
In plaats van Doc killen(ik ben tank) zodat ik geen healer meer heb blijven ze op me inhakken, heb er 1 neer gekregen en daarna snel weggerend.
Ik denk dat zoiets toch moet aanvoelen als een nederlaag :P
Nee hoor denk eerder dat het een overwinning is voor jou. 4 tegen 2 van ongeveer zelfde level en alsnog weet je te overleven :)
pi_113948776
Gisteren besloten een maandje game-time te halen. Dus ik download de game installer, download snelheid 300 kb/s (en het ligt niet aan mijn verbinding). Heel de nacht aan laten staan, morgenochtend nog niet klaar, is ie net een paar uur geleden volledig gedownload kan ik eindelijk spelen en nu, bam, servers offline.
pi_113950554
300kb is wel matig :{
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
pi_113966908
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef DaFan het volgende:
300kb is wel matig :{
Lees op forum dat ze restart doen vanwege problemen met lag...was ook wel irritant laatste paar dagen maar er viel mee te leven.
Denk je eraan dat je geen char aanmaakt op een Light server?
Kies Tomb of Freedon Nadd voor PVP of Nightmare lands voor PvE!
Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:19:02 #83
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113967041
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Geef zelf de voorkeur aan een RP server, maar toch bedankt.
The Progenitor zit ik op, RP server met een behoorlijke populatie.
Heb zowel sith als republic peeps :)
pi_113985245
Groot gevecht nu bij de Nightmare Pilgrim op Voss :)
Imperials proberen hem aan te vallen maar wij gaan hun weer aanvallen en stunnen om ze te laten wipen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door LeaderRoel op 09-07-2012 21:25:22 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 22:55:20 #85
368515 Rhalius
Verteller
pi_113991762
Progenator is een goede server, veel RPers.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_114005222
Ik speel de laatste tijd nogal regelmatig met een alt Powertech.

Deze Powertech moet (natuurlijk) een tank worden welke onverslaanbaar is. DPS boeit me niks zo lang ie maar maximaal klappen kan vangen.

Ik heb begrepen dat de Powertech een echte mitigation-tank is. Met andere woorden; niet zoveel evade/parry maar meer zorgen dat de hits welke je krijgt te shielden/absorberen.

En nu dan mijn vraag in deze;
Wat is de ideale opbouw van deze stats? (defence, shield, absorb)
Wat zijn de softcaps?

Ik heb nog niet echt een mooi overzichtje kunnen vinden helaas
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:02:33 #87
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_114005789
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium

Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
pi_114006116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:02 schreef JediSimons het volgende:
http://mmo-mechanics.com/(...)ield-Spec-Compendium

Misschien heb je hier wat aan. Heb zelf ook even PT Tank gespeeld, maar ben daarna weer overgegaan naar Pyro DPS.
Thanks!

Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet :(

Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:37:54 #89
126783 pjats
The Pjatser
pi_114012954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Thanks!

Jammer dat shield en absorb zo'n beetje een hardcap heeft rond de 50%. Dit samen met 1(!!) echte selfheal gaat dit dus geen killer tank worden wat je ook doet :(
Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.

Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef Roellie80 het volgende:Helaas. Had graag dit soort geintjes nog eens willen herhalen:
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
pi_114013203
Moet nog 1 pièce Rakata voor full Rakata/black hole, volledig augmented. Gisteren ook overgestapt van aug Matrix cube + clicky power Relic naar WH power Relic + Proc camping relic. Beide augmented natuurlijk! Volgens mij is dps ietsje hoger weer, wel iets hp ingeleverd maar zit nog boven 20k :)
Vanavond maar weer proberen EV HM te runnen, gloves droppen van XRR3

Vermaak me wel laatste tijd!
pi_114013593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef pjats het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nog skills die het kunnen verhogen. Daarnaast heeft de powertech veel damage reduction, dankzij hun heavy armor en skills.

Ik speel nu een vanguard tank en overleeft veel. Maar goed, de echte test (EC-sm en EC-hm) moet ik er nog mee doen. Maar daarvoor moet ik nog wat augments toevoegen. Gisteren eindelijk de missende Rakata-armorpieces kunnen verkrijgen.
Het tanken opzich is geen probleem. Het eerste dat ik heb gedaan heb toen ik 50 werd was een EV HM puggen. Daar was echt geen moeilijkheid aan zonder fatsoenlijke gear. Ook hoorde ik de healer niet klagen
quote:
Uhm, als ik het goed zie, dan zie ik een character beestjes afslachten die 15 levels lager zijn. Dat lijkt me niet zo moeilijk, vooral niet in SWTOR.
Ik snap dat het filmpje een beetje nietszeggend is omdat andere game natuurlijk.
Het was wel een epic fight. de content was inderdaad 15 levels lager wat het direct wat minder spectaculair maakt. Wel was dit een 6-man instance waarbij je nogmaal natuurlijk niet alle 60+ mobs in 1x oppakt :P.
Het mooie aan dit gevecht vond ik dat het mogelijk was met de juiste build zonder incomming heals jezelf bijna oneindig in leven te houden. Dit kan je met de powertech vergeten. Je kan een heleboel absorberen maar je gaat uiteindelijk gewoon gestrekt wanneer je content zonder healer zou willen solo-en
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:15:12 #92
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114052848
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
pi_114053018
Kurtob Speeder *O*
pi_114055307
Het is een goed spel, als je eenmaal gewend bent aan het tempo.

Zelf doe ik graag een rondje quests (story quest en sidequests in hetzelfde gebied.) en dan ga ik weer terug naar een rust plek, doe wat PvP of een flashpoint en dan is het weer leuk geweest.

Andere avonden weer alleen RPen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:59 #95
51794 Rahl
pi_114058164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Spelen mensen dit spel nog veel? Ik had het destijds gekocht en na een maand alweer gezien, terwijl het zo'n goed spel had kunnen zijn. Heb nu 7 dagen gratis speeltijd, ga vanavond denk wel even kijken. Welke server is een beetje leuk?
Tomb of Freedon Nadd.

Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
last.fm
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:57 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114058305
Ik speel ook veel meer dan eerst. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat het spel oneindig veel beter draait dan in het begin. Zelfs mijn 5 jaar oude laptop kan het nu aan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:27 #97
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114058499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

Tomb of Freedon Nadd.

Ik speel het erg veel de laatste tijd, het spel is ongeveer 17 keer zo goed als dat het bij release was.
Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick? :)
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:19:39 #98
51794 Rahl
pi_114060834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef vuilniszakmanager het volgende:

[..]

Ok, in wat voor opzichten verbeterd? Ik kom vanavond wel even buurten, welke faction speel je en nick? :)
Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.

Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.

Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
last.fm
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:58:25 #99
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114062694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:

[..]

Group Finder waardoor je niet meer 5 uur op de fleet hoeft te hangen om een flashpointgroep te vinden, soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen, nuttiger crafting, veel meer UI-customizing, ranked PvP, meer video-opties, het loopt soepeler en beter en tot slot de server transfers waardoor je nu op elk willekeurig moment drukte hebt op Freedon Nadd.

Oh, en sprint vanaf level 1. En heel veel legacy opties.

Ik speel onder Jaymae aan Imperial kant. Weet niet of ik er vanavond ben tho.
Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen :P
pi_114062882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef vuilniszakmanager het volgende:

[..]

Sprint level 1? Ok, ik ga weer spelen :P
Alleen met Legacy als ik me niet vergis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: