Nee dat is voor iedereen. Snap ook niet waarom ze dat niet default aan hebben staan (of waarom ze er überhaupt nog een skill voor hebben).quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen met Legacy als ik me niet vergis
Kleine aanpassing. Recruit gear die je gratis kan verkrijgen op level 50. Naar de PVP mission box gaan op de fleet en de missie New Technology aannemen. Ernaast inleveren en je hebt dan de keuze uit recruit set(s) of 1 token die je kan inleveren bij een vendor voor de prijs van een recruit set.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
soepele gearcurve met PvP Recruit set die je voor credits kan kopen,
En ik wil het ook graag zo houden, voor als ik datacrons wil verkrijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef DaFan het volgende:
RPers willen nog wel s gewoon lopen, of nog langzamer kan met / op numpad.
Gratis 340kquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef pjats het volgende:
[..]
Kleine aanpassing. Recruit gear die je gratis kan verkrijgen op level 50. Naar de PVP mission box gaan op de fleet en de missie New Technology aannemen. Ernaast inleveren en je hebt dan de keuze uit recruit set(s) of 1 token die je kan inleveren bij een vendor voor de prijs van een recruit set.
[..]
En ik wil het ook graag zo houden, voor als ik datacrons wil verkrijgen.
Ik zou met mijn 50 Sniper kunnen joinen. Maar heb niet echt zin om naast mijn 50 Sentinel nóg een main te gearen enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef JediSimons het volgende:
Mensen die aan de Empire kant op TOFN nog guildloos zijn, whisper Masker of Zaad even. Dan invite ik je in de guild Dutch Order. Vrij actieve guild + leuke community.
Ruko Hedge en ik zijn er elke avondquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Maar ik kan wel even kijken, de guild van mn Sentinel is vrijwel dood.
Oh, ben jij dat! Ik ben Jaymae dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef JediSimons het volgende:
Mensen die aan de Empire kant op TOFN nog guildloos zijn, whisper Masker of Zaad even. Dan invite ik je in de guild Dutch Order. Vrij actieve guild + leuke community.
Okay! Tof, je zit al bij mij in de guild.quote:
Moet ik wel online zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie zitten er hier op TOFN bij Empire? Kom eens gezellig langs bij Dutch Order zou ik zeggen
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef DaFan het volgende:
Laat dan maar zitten inderdaad![]()
Vrijwel altijd hetzelfde bij NL guilds/clans.
Zoek liever een internationaal guild met leeftijd boven de 21 ofzo die kunnen tenminste normaal doen.
Uitzondering!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doen
Dat is wat jij denktquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar kan ook gewoon normaal doen
Ik niet. Ik ga morgen verhuizen. (Op mezelf wonen) en heb tot 25 juli geen internet. Dus ook geen SWTOR.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmiddag en vanavond ben ik weer bij Empire op ToFN online mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |