Goedzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de allereerste keer Kephess SM gedaan. Gelijk Rakata Sniper ervan gekregen!
Oh ja en die hint op het einde van de Ops naar de Dread Masters
Leuke ops wel hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de allereerste keer Kephess SM gedaan. Gelijk Rakata Sniper ervan gekregen!
Oh ja en die hint op het einde van de Ops naar de Dread Masters
Nee 4 chars waaronder mijn main (Sniper). Maar ik heb er 1 perongeluk uit de guild gehaald om te testen of chat het dan zou doenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef JediSimons het volgende:
LeaderRoel, zit alleen je main in Dutch Order?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee 4 chars waaronder mijn main (Sniper). Maar ik heb er 1 perongeluk uit de guild gehaald om te testen of chat het dan zou doen
Ja, die twee zijn echt erg. Ik denk dat wij over het geheel wel meer dan 20 wipes hebben gehad voordat wij HM-Z&T voor het eerst hebben verslagen. Voor de tanks en mijnenveld haalden we gezamelijk dus maar 5 wipes. Qua balans klopt het niet echt.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef DaFan het volgende:
Ja EC HM is echt wel de lastigste Ops, ben benieuwd hoe nightmare is straks
Gisteren ook met een guildrun meegeweest, denk 20 wipes op Z&Tmaar een van de tanks sprak geen Engels en zat niet op Vent, dat maakt het toch wel lastig
deze week weer verder
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ff een vraagje:
Ik vind de Campaign/Black Hole sets nogal lelijk. Ik vraag me dus af als je alle mods overzet naar de Rakata Set, heeft het dan nog precies dezelfde stats?
Ja (natuurlijk)quote:
Campaign kan je zelfs in oranje gear stoppen en nog steeds je setbonus krijgen. De setbonus van campaign is namelijk verbonden aan je armoring. Alleen is soms de armoring van de BH beter. Bij commando is voor de greaves de armoring van BH beter, dus draag ik Rakata greaves met daarin de BH mods.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja (natuurlijk)
Is zelfs aan te raden wan dan hou je je setbonus van Rakata (is bound aan shell). Kost wel 100k om drie mods eruit te trekken maarja.
Ben nu met 2 chars BH comms aan het farmen, stuur ik het daarna op met BoL gearwel dubbele kosten maar 2x zo snel gear
Drop krijgen is 100% zeker (maar misschien kan je de offhand hilt gebruiken? die wordt door de tanks gedropt). Maar de roll winnen...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ja gewoon beetje schuiven. Met beetje geluk heb eind volgende week ergens alles BH/campaign en kan ik gaan schuiven voor ideale stats. Heb wel al een Hilt 61 gekocht (1.8m), nu aan het sparen voor de 2e (Sentinel) want zie het nog niet echt gebeuren dat ik Kephess down en dan nog een drop krijg ook, en de roll win
HM-EC dropt campaign-tokens. Die tokens zijn door elke class te gebruiken. Dus geen trooper-campaign-token, maar gewoon een universele campaign-token. Lekker makkelijk, dan hoef je het niet te farmen totdat de juiste tokens droppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef DaFan het volgende:
Ja maar toch niet per se voor m'n class? Anyway zit weer bijna op 1m dus volgende week kan ik wel weer nieuwe Hilt kopen.
BH comms en pet komen pas 8 augustus trouwens!
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 21:24:48Find out all the latest information on #SWTORs new free-to-play experience here: http://t.co/n2HgvuB8 reageer retweet
SWTOR gaat ToonTown achternaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef Rahl het volgende:
Dit... is triest.
http://www.swtor.com/free/features
Had ik toch gelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
Leuk dan ga je dus betalen voor unieke items, niks meerwaarom zou je dat nu weer doen.
Het zat er natuurlijk al maanden aan te komen, maar het is officieel: The Old Republic is mislukt.
Ik leef graag in denialquote:
Lotro en DDO zijn winstgevend sinds ze F2P zijn gegaan, het KAN dus welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Elke MMO heeft dit behalve World of Warcraft, de enige winstgevende MMO.
Hij bedoelt met subscription denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lotro en DDO zijn winstgevend sinds ze F2P zijn gegaan, het KAN dus wel
Zo, het loont dus wel enorm om te betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.swtor.com/free/features
Moet je de features zien...
- Limited races
- Limited PvP
- Limited Flashpoints
- Limited space missions
- Geen operations
- Limited travel (wtf dat ooit te betekenen heeft)
- Geen voorrang met queue
- Minder op GTN zetten
Boh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
Als je de CE hebt gekocht en non-stop actief was, dan krijg je iets van 2250 van die punten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Nog iets relevants dat je er mee kunt kopen?
Party Jawa, moet hebben!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawa, en een Rancor hologram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |