abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114918918
http://www.swtor.com/free/features
Moet je de features zien... :(
- Limited races
- Limited PvP
- Limited Flashpoints
- Limited space missions
- Geen operations
- Limited travel (wtf dat ooit te betekenen heeft)
- Geen voorrang met queue
- Minder op GTN zetten
pi_114919073
MAAR ALS JE BETAALT KRIJG JE WEL HET MASKER VAN DARTH NIHILUS!!!!!!!!!!111!!!1!111
pi_114919183
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.swtor.com/free/features
Moet je de features zien... :(
- Limited races
- Limited PvP
- Limited Flashpoints
- Limited space missions
- Geen operations
- Limited travel (wtf dat ooit te betekenen heeft)
- Geen voorrang met queue
- Minder op GTN zetten
Zo, het loont dus wel enorm om te betalen :o
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_114919300
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:21:19 #245
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114919367
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef LeaderRoel het volgende:
De mensen die al die maanden als een subscription hebben krijgen nu ook Cartel points, waarmee je dus onder andere zo'n cool Darth Nihilus masker kan kopen.
Boh!
pi_114919386
quote:
Als je de CE hebt gekocht en non-stop actief was, dan krijg je iets van 2250 van die punten.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:22:35 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114919427
quote:
:'). Nog iets relevants dat je er mee kunt kopen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_114919582
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawa :'), en een Rancor hologram
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:26:34 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114919637
Rotzooi dus. Lekker dan.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:27:16 #250
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114919667
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Een Sith troon, zo'n beest die Jabba the Hutt altijd bij zich had, een Carbonite Freeze emote, een Party Jawa :'), en een Rancor hologram
Party Jawa, moet hebben!
pi_114919969
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Die Rancor Hologram is tof :X :@
pi_114920315
Moet overigens zeggen, de manier waarop het F2P wordt valt me echt mee. Dit zal niet enorm storend zijn. True, ik had het liever niet gehad, maar op deze manier zullen we er denk ik weinig last van hebben. Vind dit misschien de beste oplossing voor de game.
pi_114920358
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef Morthill het volgende:
Moet overigens zeggen, de manier waarop het F2P wordt valt me echt mee. Dit zal niet enorm storend zijn. True, ik had het liever niet gehad, maar op deze manier zullen we er denk ik weinig last van hebben. Vind dit misschien de beste oplossing voor de game.
Ik niet, nu kan ik niet meer raiden :(
pi_114920396
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik niet, nu kan ik niet meer raiden :(
Moet je betalen :P dus verandert er niks
pi_114920414
Als ze bij launch het legacy system, veel meer endgame content en minder en grotere servers hadden, waren er veel minder mensen weggegaan.
pi_114920527
ja, als, ze konden de game wel blijven uitstellen en altijd was er dan achteraf de klacht geweest dat er niet genoeg content was. MMO-bitchen is hot, jeweets.
pi_114921459
De game was gewoon nog niet af bij de launch, zou wel druk hebben gehad van EA ofzo.
pi_114921735
Not this again :')
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:02:35 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114921796
Ik vind juist dat ze veel te veel tijd verspild hebben met dat Legacy gezeur. Meer story content is veel belangrijker. Nieuwe karakters, nieuwe love interests (en ook same sex }:| ). Dat zijn de echte basis dingen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:10:18 #260
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114922284
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze bij launch het legacy system, veel meer endgame content en minder en grotere servers hadden, waren er veel minder mensen weggegaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef LeaderRoel het volgende:
De game was gewoon nog niet af bij de launch, zou wel druk hebben gehad van EA ofzo.
Yes, yes
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114922576
Ik vond het al lang duren voor onze huistrol weer langskwam :')

goed moment om af te sluiten
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:27 #262
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114922793
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef Morthill het volgende:
Ik vond het al lang duren voor onze huistrol weer langskwam :')

goed moment om af te sluiten
Zorg niet, jullie zitten altijd in mijn hart, was enkel aan het werk deze avond.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:20:16 #263
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114922842
Uiteindelijk had ik toch gelijk, en luisteren, nee maar. Kinderen ik heb enkel het beste voor jullie.
pi_114925338
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Uiteindelijk had ik toch gelijk, en luisteren, nee maar. Kinderen ik heb enkel het beste voor jullie.
Ik heb me anders hier prima mee vermaakt vanaf launch tot nu
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:04:36 #265
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114925411
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik heb me anders hier prima mee vermaakt vanaf launch tot nu
Nooit gezegd dat je je er niet mee kan vermaken, ieder zijn ding, zeg wel dat het nooit een succes zal zijn.
pi_114927148
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij ROSE was het erger. In ongeveer 5 jaar hebben ze 3 van de 7 planeten uitgebracht :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 04:55:32 #267
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114933380

lik dis if u cry everytim ;-;
  woensdag 1 augustus 2012 @ 05:30:01 #268
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114933649
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lyl
pi_114935323
Het is gewoon jammer dat je voor deze game maandelijks moet betalen, ik snap dat ze een hoop geld moeten verdienen om winst te maken maar zo zorg je er wel voor dat mensen sneller afhaken omdat ze niet willen betalen voor een game die ze nog maar af en toe spelen. Ik zou best nog wel 1 of 2 keer per week wat WZ's willen doen maar om daar nu elke maand voor te betalen vind ik weer teveel van het goede. Je vraagt je toch af waarom een spel als GW wel "gratis" gespeeld kan worden en games als WoW en SWTOR niet.
pi_114935364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Questular het volgende:
Het is gewoon jammer dat je voor deze game maandelijks moet betalen, ik snap dat ze een hoop geld moeten verdienen om winst te maken maar zo zorg je er wel voor dat mensen sneller afhaken omdat ze niet willen betalen voor een game die ze nog maar af en toe spelen. Ik zou best nog wel 1 of 2 keer per week wat WZ's willen doen maar om daar nu elke maand voor te betalen vind ik weer teveel van het goede. Je vraagt je toch af waarom een spel als GW wel "gratis" gespeeld kan worden en games als WoW en SWTOR niet.
En dat gaat dus wel gebeuren vanaf het najaar :D Dus veel plezier vanaf dan ;)
pi_114935640
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

En dat gaat dus wel gebeuren vanaf het najaar :D Dus veel plezier vanaf dan ;)
Ja maar met beperkte toegang en dan krijg je net zoals bij DC Universe bv dat je uiteindelijk zo ver in de game bent dat je moet gaan betalen om verder te kunnen
pi_114935668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja maar met beperkte toegang en dan krijg je net zoals bij DC Universe bv dat je uiteindelijk zo ver in de game bent dat je moet gaan betalen om verder te kunnen
Je kunt WZ's doen en je kunt het hele verhaal doen. De operations zijn niet beschikbaar, maar als je PvP wilt lijkt me dat geen bezwaar.

Maar BioWare zal vast voor die tijd wel duideljik maken wat de beperkingen precies inhouden. Als je elke dag 2 WZ's kan doen lijkt me dat toch niet bezwaarlijk. Zeker aangezien het gratis is.
pi_114943845
Na WoW meer dan zat te zijn ben ik paar weken geleden ook maar eens met de trail begonnen, waarna meteen maar te verlengen, heb nu een lvl 26 juggernaut op The Red Eclipse.

Van het weekend voor het eerst 2 flashpoints gedaan, maar ik vindt het tanken toch wel wat ruk, zeker op groepen mobs kan ik voor geen meter aggro houden.

Ben ook begonnen met het lvlen van proffesions om hopelijk wat leuks te kunen maken of credits te verdienen, Heb scavaging en Slicing tegen de 180 nu, over een crafting prof zit ik nog te twijfelen, heb nu armormech. Weet iemand of heb voor slicing handiger is om voor de lockboxes te gaan (credit) of juist voor de crafting mats ? (zijn dat de bleu mats ook de blue mats die je nodig hebt voor blue items te maken of haal je die alleen via underworld trading ?)
pi_114945424
Ja, het tanken vond ik met de Jugg ook zeker niet optimaal werken. Aggro houden is best lastig.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:58:50 #275
126783 pjats
The Pjatser
pi_114945872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef RICK17 het volgende:
Na WoW meer dan zat te zijn ben ik paar weken geleden ook maar eens met de trail begonnen, waarna meteen maar te verlengen, heb nu een lvl 26 juggernaut op The Red Eclipse.

Van het weekend voor het eerst 2 flashpoints gedaan, maar ik vindt het tanken toch wel wat ruk, zeker op groepen mobs kan ik voor geen meter aggro houden.

Ben ook begonnen met het lvlen van proffesions om hopelijk wat leuks te kunen maken of credits te verdienen, Heb scavaging en Slicing tegen de 180 nu, over een crafting prof zit ik nog te twijfelen, heb nu armormech. Weet iemand of heb voor slicing handiger is om voor de lockboxes te gaan (credit) of juist voor de crafting mats ? (zijn dat de bleu mats ook de blue mats die je nodig hebt voor blue items te maken of haal je die alleen via underworld trading ?)
Die haal je alleen via underworld trading. De slicing mats zijn nodig voor augments en de level 6 paarse versie kan je best verkopen voor een leuke prijs. Daarnaast is slicing een goede skill tijdens het levellen. Ga voor de lockboxes en je verdient er gemiddeld gezien credits mee en je hebt niet steeds een volle inventory of steeds bepaalde materiaal nodig of schematics kopen. Ik ben bezig een sage te levellen en mijn biochem en bioanalysis zitten nu rond 240, terwijl mijn slicing al op 400 zit. Tijdens questen gewoon je resterende companions wegsturen en voila winst :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:04:20 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114946172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Questular het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
pi_114963341
quote:
5s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
Dat je moet betalen voor content, alles wat digitaal is moet gratis zijn! stem piratenpartij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114964972
Is er trowuens geen manier om die quest scenarios te skippen ?
pi_114965527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef RICK17 het volgende:
Is er trowuens geen manier om die quest scenarios te skippen ?
Spatie.
Fuck de questscenario's, wat boeit het wat er achter zit als je toch alleen monsters moet neerslaan en NPC's moet spreken.
pi_114965893
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Spatie.
Fuck de questscenario's, wat boeit het wat er achter zit als je toch alleen monsters moet neerslaan en NPC's moet spreken.
Class story en de flashpoint conversations vind ik toch altijd wel de moeite waard om te gaan kijken.
pi_114965937
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Spatie.
Wat een mooie omschrijving van elke actiegame ooit gemaakt :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:27:30 #282
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_114966659
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo'n masker is wreed man!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_114966789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Class story en de flashpoint conversations vind ik toch altijd wel de moeite waard om te gaan kijken.
Ok
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat een mooie omschrijving van elke actiegame ooit gemaakt :')
Danku, danku :@
pi_114999504
Klipnap loop niet zo te trollen.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:24:03 #285
8781 crew  Frutsel
pi_115002932
Ik zie nog altijd termen voorbij komen waarvan ik denk... hmm... het zal wel :')

Nog niet veel verder opgeschoten.... vanavond weer ff verder spelen. Betalen zal voor mij niet zon probleem zijn als ik het leuk genoeg vind. Heb ik voor D&D ook gedaan, maar niet maandelijks. Gewoon af en toe een adventurepack aangeschaft en wat bonusitems.

Is er nog een tip voor een beginner om sneller wat meer credits te krijgen? Of moet ik zo snel mogelijk ergens heen of ergens vandaan? Ik zie best leuke items die mijn outfit in het begin een boost geven ,maar vaak kosten die rond de 2000 en ik krijg hooguit 5 tot 10 credits per loot ofzo. Zijn er items die ik absoluut niet moet verkopen?
pi_115003212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie nog altijd termen voorbij komen waarvan ik denk... hmm... het zal wel :')

Nog niet veel verder opgeschoten.... vanavond weer ff verder spelen. Betalen zal voor mij niet zon probleem zijn als ik het leuk genoeg vind. Heb ik voor D&D ook gedaan, maar niet maandelijks. Gewoon af en toe een adventurepack aangeschaft en wat bonusitems.

Is er nog een tip voor een beginner om sneller wat meer credits te krijgen? Of moet ik zo snel mogelijk ergens heen of ergens vandaan? Ik zie best leuke items die mijn outfit in het begin een boost geven ,maar vaak kosten die rond de 2000 en ik krijg hooguit 5 tot 10 credits per loot ofzo. Zijn er items die ik absoluut niet moet verkopen?
PvP voor gear vind ik de leukste manier, ook raad ik je het af om iedere quest te doen, dan loop je zo voor op levels (Toen ik speelde tenminste.).

Helaas kan ik je vraag niet helemaal beantwoorden, maar de pvp gear is goed genoeg om je wat geld te besparen.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:35:31 #287
8781 crew  Frutsel
pi_115003575
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef tomy800 het volgende:

[..]

PvP voor gear vind ik de leukste manier, ook raad ik je het af om iedere quest te doen, dan loop je zo voor op levels (Toen ik speelde tenminste.).

Helaas kan ik je vraag niet helemaal beantwoorden, maar de pvp gear is goed genoeg om je wat geld te besparen.
Thx, geen idee hoe dat werkt :@ Ben nooit een PvP speler geweest in andere MMORPG's. Raak je dan je items kwijt als je verliest? Ik dacht altijd dat als ik PvP wil spelen, dan ga ik wel een shooter doen :')

Ben meer een questspeler en idd doe ik ze wel allemaal, maar speel veel single en minder in groepen.
pi_115005072
Werkt beter om gewoon Jedi Academy te spelen als je PvP wilt.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_115007281
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Habbo is beter. Gr gr
Ik kan ook de [GAM] mods erbij halen.
pi_115007327
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')