De Black Hole dailies zijn wel leuk om te doen, en je hebt altijd nog HM Flashpoints, Warzone en Ops quests die je kan gaan doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:07 schreef Rhalius het volgende:
ik heb een keer een set dailys gedaan, moet er niet aan denken om zoiets elke dag te doen.
Brengt aardig wat credits op maar dat gaat ook snel vervelen. Ze moeten toch eens een leuke manier bedenken om aan geld te komen aan het einde, aangezien er ziekelijk veel credits nodig zijn.
Vooral speeders zijn belachelijk duur, er is gewoonweg geen reden om meer dan de basis speeder te gebruiken aangezien de snelheid er minimaal op vooruit gaat daarna en het kost gruwelijk veel credits om te upgraden.
Ja, startplaneet voor Jedi is anders. Maar vanaf lvl 10 komen jullie elkaar tegen, dat is een paar uurtjes werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Frutsel het volgende:
Dus... nieuwe char aangemaakt, dit keer eentje aan de 'goede' kant, een Trooper, die op Old Mantrell ofzo begint aan zijn reis
Nu heeft een vriend van mij dit ook gestart en eerder deze week aan de "dark " side konden we direct vanaf level 1 of 2 groupen en samen spelen. Hij was toen Bounty Hunter en ik een Imperial nogwat.
Nu kan dat dus niet want hij begint op Tython? Hij is een Jedi Knight?
Nu kan ik hem wel toevoegen als friend maar vind hem nergens op de kaart/server?
Wij hadden Malgus in één keer. Maar we deden wel 3 keer over Jindo Krey en 4 keer over HK-47quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Morthill het volgende:
Afgelopen week False Emperor en Battle on Illum op hard mode gedaan, had ze nog nooit gedaan, maar een bekwaam healer als ik heeft daar natuurlijk geen enkel probleem mee
Wel wat whipes (1 bij elke final boss), maar Malgus was door falen van medespelers.
HK ging moeiteloos neer, hoefde zelfs niemand te rezzen in combatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wij hadden Malgus in één keer. Maar we deden wel 3 keer over Jindo Krey en 4 keer over HK-47
Wij tikten steeds net die enrage timer aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
HK ging moeiteloos neer, hoefde zelfs niemand te rezzen in combat
Dat is nog eens kutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef Morthill het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we bij Bonethrasher wipeten toen hij nog 1k over had
Uhm, Heroic betekent juist dat een groep geadviseerd is. Heroic 2 betekent voor 2 mensen en 2 companions en Heroic 4 betekent voor 4 mensen. En dan heb je soms ook Heroic 2+, dat betekent dat je het met 2 mensen (en hun companions) kan doen, maar dat meer mensen geadviseerd wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef Frutsel het volgende:
Nu ben ik nog maar net enkele dagen bezig met het spel en al een paar keer opnieuw begonnen met een andere class/ras etc etc.. maar tot level 7 gaat het nog wel.
Daarna vind ik sommige missies verdomd lastig in je eentje... vooral die Heroic dingen.
Vind ik op zich wel jammer dat het er dan op lijkt dat je moet groupen of lijkt dat zo?
Misschien moet ik eerst andere missies doen voor ik zon Heroic ding doe en terugkomen als level 10, maar in me eentje is het niet te doen
(of ik ben gewoon slecht in het spel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |