Ik ben altijd vrolijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo vrolijk op een maandag terwijl het nog een kutzomer is ook.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als ze ergens ovens hebben die groot genoeg zijn...
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuk niet!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?
.quote:Puber (14) bekent tien aanrandingen
LEIDEN - De 14-jarige jongen uit Leiden heeft bekend dat hij in mei en juni tien vrouwen in die stad heeft aangerand.
De jongen werd vorig weekend opgepakt. Hij had toen een 29-jarige vrouw betast op de Rustenburgerweg. Toen al werd de knaap ook verdacht van eerdere aanrandingen in de buurt. Dat meldt RTV Leiden.
In de periode van 20 mei tot 1 juni deden negen vrouwen aangifte van aanranding in Leiden.
De rechter bepaalt woensdag of hij langer vast blijft zitten
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch kinderachtig laat zo'n jongetje gewoon een fijne jeugd hebben.
Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ookquote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch kinderachtig laat zo'n jongetje gewoon een fijne jeugd hebben.
Hij bedoelde het allemaal vast goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk zijn jeugd was toch al verziekt des te meer reden om hem een pleziertje te gunnen...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ook
Ronalstinho is gewoon in het echt ook een trollquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch wat een slechte invloed internet op kinderen heeft
Stinho een ban? Had hij z'n bordje niet leeggegeten?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ook
Hij liep te kutten in een live topic gisterenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho een ban? Had hij z'n bordje niet leeggegeten?
Het zou me niets verbazen als hij het ook werkelijk isquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ronalstinho is gewoon in het echt ook een troll
Alles verwijderd of valt het nog terug te lezen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij liep te kutten in een live topic gisteren
Geen flauw idee manquote:Op maandag 25 juni 2012 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles verwijderd of valt het nog terug te lezen?
14 jaar, Leiden en vrouwen betasten, kan niet andersquote:Op maandag 25 juni 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij het ook werkelijk is
Hij leest dus lekker meequote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg net een dm van onze kleine hoolie
Hij had wat probleemwijken plaatjes gepost in het livetopic, meerdere keren
Ik post de dm zelf niet tochquote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Steven haal maar ff weg, of je hebt er ook 1 te pakken
Oja je mag niet praten voor iemand die een ban heeftquote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Steven haal maar ff weg, of je hebt er ook 1 te pakken
Ik post ook niet namens iemand met een banquote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oja je mag niet praten voor iemand die een ban heeft
Goed punt dit welquote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef Saind het volgende:
Jongens toch, vorige TT werd het keiduidelijk uitgelegd allemaal
hou je waffel charlottequote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet anders had ik je moeten aangeven.
Jij had eerst gewoon je volledige naam als username tochquote:
Zo'n beetjequote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij had eerst gewoon je volledige naam als username toch
Wat zit je nou te bekken over mij dan? Doe eens normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Jojoortje je zeker weer doorgespeeld?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
MOEDERFOEKING SCRIPTIE IS VOLDOENDE WOOWOWOWOWOWWWWWOWWWW
Doe lekker zelf normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zit je nou te bekken over mij dan? Doe eens normaal.
jammerquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
djoek hem dan gewoonquote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Thanks!!!!!!!!!!!quote:
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Aan de zuip dan maar!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks!!!!!!!!!!!
Deze Opleiding was Ik het meest onzeker over. BINNEN HOPPA KA MODDERFCKING TSJING
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijkquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Of je doet gewoon normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?
Als je daar moeite mee had gehad was je nu nog gebanned.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Kom dan niet op Fok hequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hoe kun je nou over 30 minuten eten als je net nog niet eens in 1.5 uur heen kon rijden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee![]()
Geintje pik je bent welkom maar we eten in 30 min.
Kom anders 4 juli naar m'n uitreiking en het vreten erna. Wijven hosselen Hahahaha Rotterdam-Westside je weet t
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.Dat is mooi voor jou ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Stuur dan FF foto's van je uitgeblubberde hompjes spek onder je kin dan heb ik vanavond wat te doen. Geintje pop je tieten zullen best aardig zijn al zijn ze niets bij die van BrandX.quote:
4 julli heb ik hier al een reunie van onze studiereis, maar 1 zo'n meid moet toch naar Rotterdam dus miss dat ik gewoon met haar meereis om met m'n mattie de stad onveilig te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee![]()
Geintje pik je bent welkom maar we eten in 30 min.
Kom anders 4 juli naar m'n uitreiking en het vreten erna. Wijven hosselen Hahahaha Rotterdam-Westside je weet t
Nee natuurlijk niet pik ik heb geen doodswensquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over 30 minuten eten als je net nog niet eens in 1.5 uur heen kon rijden.
Toch maar niet naar Grunn gegaan?
Watquote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stuur dan FF foto's van je uitgeblubberde hompjes spek onder je kin dan heb ik vanavond wat te doen. Geintje pop je tieten zullen best aardig zijn al zijn ze niets bij die van BrandX.
LAAT STAAN de tieten van Haags Matje De_Kromme
Ik zweer je kom dan. 2 juli staat trouwens ook mattiequote:Op maandag 25 juni 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 julli heb ik hier al een reunie van onze studiereis, maar 1 zo'n meid moet toch naar Rotterdam dus miss dat ik gewoon met haar meereis om met m'n mattie de stad onveilig te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, 2 juli it is. Ben wel met de auto he pikkebaas, maar doen we wel ff donuts enzo voor de kuip. Auto is toch net gechipped dus kan makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer je kom dan. 2 juli staat trouwens ook mattie
Hahaha kankerbaas, dan ga ik driften met de r6quote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, 2 juli it is. Ben wel met de auto he pikkebaas, maar doen we wel ff donuts enzo voor de kuip. Auto is toch net gechipped dus kan makkelijk.
Stino driftig trappend op z'n driewielertje eromheen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahaha kankerbaas, dan ga ik driften met de r6
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft hij geloof ik omdat hij dan weet hoe laat het is op de plaats waar hij is en ook hoe laat het is in Argentinië.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een waus met 2 horloges
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heeft hij geloof ik omdat hij dan weet hoe laat het is op de plaats waar hij is en ook hoe laat het is in Argentinië.
ja welke van de 5quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef zoekeenleven het volgende:
gefeliciteerd hmf, welke studie was dit?
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167935
Lekker voor die rat
Het zou psv sieren als ze hem terug trappen naar de bank van de beloftesquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167935
Lekker voor die rat
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Zou heerlijk zijn idd. Wel jammer van zo'n talent.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zou psv sieren als ze hem terug trappen naar de bank van de beloftes
Of gewoon een heel jaar op de tribune laten
talent zeker maar het is gewoon een smerige ratquote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn idd. Wel jammer van zo'n talent.
Nu kan PSV er nog wat knaken voor krijgen.
Moet zich melden bij Jong-Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met Mounir Hamlap bij Ajax? Rot hij al een keertje op?
Speelt gewoon weer bij jong Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met Mounir Hamlap bij Ajax? Rot hij al een keertje op?
Er is geen club die hem wil hebben of kan betalen, wat dacht je daar vanquote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat hij zich nog niet weggepest voelt? Is hij mentaal toch sterker dan ik dacht
Hij had toch naar Italië gekunt meerdere keren. Lekker salarisje verdienen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is geen club die hem wil hebben of kan betalen, wat dacht je daar van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |