Ik post de dm zelf niet tochquote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Steven haal maar ff weg, of je hebt er ook 1 te pakken
Oja je mag niet praten voor iemand die een ban heeftquote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Steven haal maar ff weg, of je hebt er ook 1 te pakken
Ik post ook niet namens iemand met een banquote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oja je mag niet praten voor iemand die een ban heeft
Goed punt dit welquote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef Saind het volgende:
Jongens toch, vorige TT werd het keiduidelijk uitgelegd allemaal
hou je waffel charlottequote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet anders had ik je moeten aangeven.
Jij had eerst gewoon je volledige naam als username tochquote:
Zo'n beetjequote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij had eerst gewoon je volledige naam als username toch
Wat zit je nou te bekken over mij dan? Doe eens normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Jojoortje je zeker weer doorgespeeld?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
MOEDERFOEKING SCRIPTIE IS VOLDOENDE WOOWOWOWOWOWWWWWOWWWW
Doe lekker zelf normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zit je nou te bekken over mij dan? Doe eens normaal.
jammerquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
MOEDERFOEKING SCRIPTIE IS VOLDOENDE WOOWOWOWOWOWWWWWOWWWW
djoek hem dan gewoonquote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Thanks!!!!!!!!!!!quote:
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Aan de zuip dan maar!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks!!!!!!!!!!!
Deze Opleiding was Ik het meest onzeker over. BINNEN HOPPA KA MODDERFCKING TSJING
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijkquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Of je doet gewoon normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?
Als je daar moeite mee had gehad was je nu nog gebanned.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Kom dan niet op Fok hequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hoe kun je nou over 30 minuten eten als je net nog niet eens in 1.5 uur heen kon rijden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee![]()
Geintje pik je bent welkom maar we eten in 30 min.
Kom anders 4 juli naar m'n uitreiking en het vreten erna. Wijven hosselen Hahahaha Rotterdam-Westside je weet t
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.Dat is mooi voor jou ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |