djoek hem dan gewoonquote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Thanks!!!!!!!!!!!quote:
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Jij praat over mij?
Aan de zuip dan maar!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks!!!!!!!!!!!
Deze Opleiding was Ik het meest onzeker over. BINNEN HOPPA KA MODDERFCKING TSJING
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijkquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Of je doet gewoon normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu ga je nog aan Mark Rutte zijn kwaliteiten twijfelen ook?
Als je daar moeite mee had gehad was je nu nog gebanned.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Kom dan niet op Fok hequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zometeen spareribs Kanen en daarna aan de zuip ja hahahahahahaha
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand uit te nodigen?
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hoe kun je nou over 30 minuten eten als je net nog niet eens in 1.5 uur heen kon rijden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee![]()
Geintje pik je bent welkom maar we eten in 30 min.
Kom anders 4 juli naar m'n uitreiking en het vreten erna. Wijven hosselen Hahahaha Rotterdam-Westside je weet t
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent geen mod meer, dus beschouwen we je niet meer als een meerdere.Dat is mooi voor jou ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Stuur dan FF foto's van je uitgeblubberde hompjes spek onder je kin dan heb ik vanavond wat te doen. Geintje pop je tieten zullen best aardig zijn al zijn ze niets bij die van BrandX.quote:
4 julli heb ik hier al een reunie van onze studiereis, maar 1 zo'n meid moet toch naar Rotterdam dus miss dat ik gewoon met haar meereis om met m'n mattie de stad onveilig te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee![]()
Geintje pik je bent welkom maar we eten in 30 min.
Kom anders 4 juli naar m'n uitreiking en het vreten erna. Wijven hosselen Hahahaha Rotterdam-Westside je weet t
Nee natuurlijk niet pik ik heb geen doodswensquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over 30 minuten eten als je net nog niet eens in 1.5 uur heen kon rijden.
Toch maar niet naar Grunn gegaan?
Watquote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stuur dan FF foto's van je uitgeblubberde hompjes spek onder je kin dan heb ik vanavond wat te doen. Geintje pop je tieten zullen best aardig zijn al zijn ze niets bij die van BrandX.
LAAT STAAN de tieten van Haags Matje De_Kromme
Ik zweer je kom dan. 2 juli staat trouwens ook mattiequote:Op maandag 25 juni 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 julli heb ik hier al een reunie van onze studiereis, maar 1 zo'n meid moet toch naar Rotterdam dus miss dat ik gewoon met haar meereis om met m'n mattie de stad onveilig te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |