Ok, 2 juli it is. Ben wel met de auto he pikkebaas, maar doen we wel ff donuts enzo voor de kuip. Auto is toch net gechipped dus kan makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer je kom dan. 2 juli staat trouwens ook mattie
Hahaha kankerbaas, dan ga ik driften met de r6quote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, 2 juli it is. Ben wel met de auto he pikkebaas, maar doen we wel ff donuts enzo voor de kuip. Auto is toch net gechipped dus kan makkelijk.
Stino driftig trappend op z'n driewielertje eromheen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahaha kankerbaas, dan ga ik driften met de r6
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik! Alleen nog verdedigen, maar dat is voor de man met de gladste tong van Rotterdam een eitje natuurlijk
Dat heeft hij geloof ik omdat hij dan weet hoe laat het is op de plaats waar hij is en ook hoe laat het is in Argentinië.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een waus met 2 horloges
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heeft hij geloof ik omdat hij dan weet hoe laat het is op de plaats waar hij is en ook hoe laat het is in Argentinië.
ja welke van de 5quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef zoekeenleven het volgende:
gefeliciteerd hmf, welke studie was dit?
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167935
Lekker voor die rat
Het zou psv sieren als ze hem terug trappen naar de bank van de beloftesquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167935
Lekker voor die rat
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
MOEDERFOEKING SCRIPTIE IS VOLDOENDE WOOWOWOWOWOWWWWWOWWWW
Zou heerlijk zijn idd. Wel jammer van zo'n talent.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zou psv sieren als ze hem terug trappen naar de bank van de beloftes
Of gewoon een heel jaar op de tribune laten
talent zeker maar het is gewoon een smerige ratquote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn idd. Wel jammer van zo'n talent.
Nu kan PSV er nog wat knaken voor krijgen.
Moet zich melden bij Jong-Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met Mounir Hamlap bij Ajax? Rot hij al een keertje op?
Speelt gewoon weer bij jong Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met Mounir Hamlap bij Ajax? Rot hij al een keertje op?
Er is geen club die hem wil hebben of kan betalen, wat dacht je daar vanquote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat hij zich nog niet weggepest voelt? Is hij mentaal toch sterker dan ik dacht
Hij had toch naar Italië gekunt meerdere keren. Lekker salarisje verdienen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is geen club die hem wil hebben of kan betalen, wat dacht je daar van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |