Vraag 't maar aan HMF. Dit soort dingen zijn geen toeval bij mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gister
Is dit een standaardtekst die rondgaat?

Tja, als ze ergens ovens hebben die groot genoeg zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als dank voor het verblijf van de Italianen in Kraków tijdens het EK maakte een groep chef-koks 's werelds grootste lasagne. Er kunnen 10.000 porties uit gehaald worden.
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als ze ergens ovens hebben die groot genoeg zijn...

Ja klopt inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojoortje is de heitinga van de vbl sc

gvd man.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]

don ik hou zo van je he.
 don ik hou zo van je he. 

[..]

Ik ben haar Charlotte ik begin wel moe te worden van jullie hoor het is gewoon een dagtaak TR's aanmaken in deze SC.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojoortje is de heitinga van de vbl sc
[..]

Hier ook al!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 't maar aan HMF. Dit soort dingen zijn geen toeval bij mij.

[..]
 Ik moet ff foei zeggen enzo.
 Ik moet ff foei zeggen enzo.

Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier ook al!
Geen bug oid, maar mijn oprechte excuses

[..]

quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?

Nee ik ben serieus.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel danOf is dit weer zo'n 'grap' van jou?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!

Oke.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.
Ik denk dat jij af moest stappen, omdat je de dolfijnenfobie van netflipper uit heb laten lekken.

Ja wtf is dit, 16 gradenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo vrolijk op een maandag terwijl het nog een kutzomer is ook.
 Eind juni
 Eind juni  

Ik ben altijd vrolijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo vrolijk op een maandag terwijl het nog een kutzomer is ook.

[..]

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuk niet!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?

.quote:Puber (14) bekent tien aanrandingen
LEIDEN - De 14-jarige jongen uit Leiden heeft bekend dat hij in mei en juni tien vrouwen in die stad heeft aangerand.
De jongen werd vorig weekend opgepakt. Hij had toen een 29-jarige vrouw betast op de Rustenburgerweg. Toen al werd de knaap ook verdacht van eerdere aanrandingen in de buurt. Dat meldt RTV Leiden.
In de periode van 20 mei tot 1 juni deden negen vrouwen aangifte van aanranding in Leiden.
De rechter bepaalt woensdag of hij langer vast blijft zitten

quote:
 Daarom was hij zo van slag de laatste tijd.
 Daarom was hij zo van slag de laatste tijd.

quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch kinderachtig laat zo'n jongetje gewoon een fijne jeugd hebben.

Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ookquote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch kinderachtig laat zo'n jongetje gewoon een fijne jeugd hebben.

Hij bedoelde het allemaal vast goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Je hebt gelijk zijn jeugd was toch al verziekt des te meer reden om hem een pleziertje te gunnen...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ook

Ronalstinho is gewoon in het echt ook een trollquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch wat een slechte invloed internet op kinderen heeft

Stinho een ban? Had hij z'n bordje niet leeggegeten?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ie nog een ban op FOK! ook

Hij liep te kutten in een live topic gisterenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho een ban? Had hij z'n bordje niet leeggegeten?

Het zou me niets verbazen als hij het ook werkelijk isquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ronalstinho is gewoon in het echt ook een troll

Alles verwijderd of valt het nog terug te lezen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij liep te kutten in een live topic gisteren

Geen flauw idee manquote:Op maandag 25 juni 2012 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles verwijderd of valt het nog terug te lezen?

14 jaar, Leiden en vrouwen betasten, kan niet andersquote:Op maandag 25 juni 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij het ook werkelijk is

Hij leest dus lekker meequote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg net een dm van onze kleine hoolie
Hij had wat probleemwijken plaatjes gepost in het livetopic, meerdere keren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |