quote:
Grill kipfilet, gooi er wat kaas over en doe er stukjes ananas bijquote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay wat ga ik straks koken. Ik heb fucking weinig fantasie altijd
Vleesch meneer, u weet wel waaromquote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grill kipfilet, gooi er wat kaas over en doe er stukjes ananas bij![]()
Broccoli moet op weinig boeiends dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Vleeschquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vleesch meneer, u weet wel waarom
Nah serieus, liever rund
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje eng als een vrouw van middelbare leeftijd dit tegen me zegt. Meestal volgt er dan een heel onsmakelijk tafereel.
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasiquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vleesch
Met rund kun je ook veel, maar er schiet me zo niet wat te binnen
kipkebab nigger.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
niet weten wat voor rare dingen kapi meemaakt de laatste tijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?
Nasi is ook altijd goedquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasi
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?
vanavond weerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.
Magnetron nasiquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasi
DIE IS DOOD JONGUHquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.
wacht ff, ga ik er nog wat zetten bij je!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik al meer notes heb na gister en vandaag? waar kan ik dat ook alweer zien?
Joquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik al meer notes heb na gister en vandaag? waar kan ik dat ook alweer zien?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Permaban noem ik dat eerder. Of gaat dit te ver?
thanks schat.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
wacht ff, ga ik er nog wat zetten bij je!
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ja, ik ben terug van ferkansie en verveel me en dan kom ik in de gezelligste sc van FOK!quote:
Ja maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil btw bij deze m'n excuses aanbieden aan de mods voor m'n irritante gedrag. Ik besef dat jullie het ook in je vrije tijd doen en met de beste bedoelingen. Zullen we met z'n allen weer lief en normaal doen?![]()
![]()
![]()
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden hoor
Echt, ik hou spontaan van jequote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil btw bij deze m'n excuses aanbieden aan de mods voor m'n irritante gedrag. Ik besef dat jullie het ook in je vrije tijd doen en met de beste bedoelingen. Zullen we met z'n allen weer lief en normaal doen?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gisterquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Ik wilde bijna je excuses accepteren, maar ben geen mod meerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Hardop lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.
Ohquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ben terug van ferkansie en verveel me en dan kom ik in de gezelligste sc van FOK!
En zo zie ik m'n matties nog eens.
Klopt ookquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.
Verpest het momentje maar weerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gister
Is dit een standaardtekst die rondgaat?
Hoi lek.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde bijna je excuses accepteren, maar ben geen mod meer
Ok.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als dank voor het verblijf van de Italianen in Kraków tijdens het EK maakte een groep chef-koks 's werelds grootste lasagne. Er kunnen 10.000 porties uit gehaald worden.
[ afbeelding ]
Dat is een beste bak voer ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als dank voor het verblijf van de Italianen in Kraków tijdens het EK maakte een groep chef-koks 's werelds grootste lasagne. Er kunnen 10.000 porties uit gehaald worden.
[ afbeelding ]
jojoortje is de heitinga van de vbl scquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |